Pomógł: 166 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Wto Cze 08, 2010 19:15
No ok, ale pisanie tekstów, że przeróbka pompki na BMW jest blee jest co na najmniej nie fair. Niech sobie tak myśli jeśli mu tak pasuje, ale niech nie wciska kitów... Jeśli nie potrafił poprawnie tego przerobić, żeby dobrze chodziło, to jest tylko jego wina...
No ok, ale pisanie tekstów, że przeróbka pompki na BMW jest blee jest co na najmniej nie fair. Niech sobie tak myśli jeśli mu tak pasuje, ale niech nie wciska kitów... Jeśli nie potrafił poprawnie tego przerobić, żeby dobrze chodziło, to jest tylko jego wina...
Zgadzam się że nie należy gloryfikować swojego rozwiązania mówiąc że inne beee. Tym bardziej że na forum też byli tacy co reklamowali zregenerowaną pompkę do Boncky'ego.
No ok, ale pisanie tekstów, że przeróbka pompki na BMW jest blee jest co na najmniej nie fair. Niech sobie tak myśli jeśli mu tak pasuje, ale niech nie wciska kitów... Jeśli nie potrafił poprawnie tego przerobić, żeby dobrze chodziło, to jest tylko jego wina...
Może sprostuję sprawy, po pierwsze jeżeli zmniejszyłem Ci ilość klientów na Twój patent z BMW to bardzo przepraszam, niestety Twoja forma wiadomości na PRV nie była uprzejma a chamska ale mimo to zaktualizowałem aukcję i usunąłem tekst o BMW dlatego jeżeli jest jakiś problem to brudy pierz na PRIV a nie na publiku.
Kit wciska szklarz w oknach nie ja.
Czy stałeś przy mnie i widziałeś moją przeróbkę że stwierdzasz iż była nie poprawna? jeżeli nie to zachowaj sugestię dla siebie. Była poprawna, ale dla mnie blacha na pedale, wężyki i przerabiane uszka to nie sposób.
Co do cen - aktualnie walczę mam sporo na głowie i nie traktuję tego jako środek na utrzymanie a hobby. Postaram się być konkurencyjnym
Co do zmiany ceny ze 150 na 299. Pompkę aktualnie wykonuje znajomy któremu wożę materiał a on przerabia a następnie ja składam. Wszystko ma swoją cenę. Mój czas, mój patent, mój materiał, moje telefony, mój czas spędzony na odpowiadaniu na emaile ze sprzęgłem i dzwonieniu do wszystkich dzień w dzień. Jeżeli to za dużo to sorry.
Wkurza mnie fakt iż jedyne co wielu potrafi to krytykować, ale to już tendencja narodowa, szkoda że pewna grupa osób nie widzi ile ma kasy w kieszeni. Ja nie przypominam sobie bym pisał na temat jakiejś innej metody że jest do dupy czy ktoś wciska kit, odnośnie BMW napisałem to co sam miałem i było to czymś poparte a to czy sie to komuś podoba czy nie to indywidualna sprawa. Ale usunąłem bo mnie tak miło poprosiłeś.
ps: już miałem kilku z BMW pod maską i prośbą o zmianę. Dobra nie dzierżę tematu bo nie ma sensu.
[ Dodano: Czw Cze 24, 2010 23:14 ] Boncky
Ja mam nadzieję że na stronie "Zrób to sam" w sklepie nie znajda się Nasze pomysły i rozwiązania z forum, a tym bardziej nasze opisy. [/quote]
to jest chyba oczywiste...
[ Dodano: Czw Cze 24, 2010 23:16 ]
Cytat:
Zgadzam się że nie należy gloryfikować swojego rozwiązania mówiąc że inne beee. Tym bardziej że na forum też byli tacy co reklamowali zregenerowaną pompkę do Boncky'ego.
Ja również reklamowałem patenty innych tak samo BMW ponieważ sam to miałem u siebie i chyba jasno pisałem że działa ale mi się to nie podoba bo zbyt ciężko i zbyt dużo kombinacji, wyraziłem swoją opinię. Po przemiłej wiadomości na PRV usunąłem tekst z allegro.
Po co wymieniałeś obudowę?
Pochwal się jeszcze co ta obudowa wnosi w temacie problemów z przeciekami orginału.
Masz zamontowaną już? Tłoczek i uszczelnienia zregenerowałeś?
Poza tym, obudowa którą masz, wyglada troszkę inaczej pod względem wykończenia w stosunku do tych oferowanych teraz na allegro.
Pieta, wymieniam bo po niespełna roku i ok. 10k km przejechanych na NOWEJ pompce pojawiły się nieszczelności (np. pedał sprzęgła w podłogę, wrzucam bieg i po chwili auto zaczyna samo jechać, najgorzej było na wstecznym). Jak się pogoda kompletnie nie posypie to dzisiaj ją zamontuję.
Kupiłem ją na Allegro. Na aukcjach są chyba zdjęcia prototypu, nie piaskowanego.
Pomógł: 14 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 301 Skąd: Kraków
Wysłany: Pią Cze 25, 2010 16:05
Ja tam fachowcem nie jestem, ale sama zmiana obudowy chyba nic nie da przecież plastik w obudowie oryginalnej nie puszczał płynu tylko podzespoły pompy. Ja tam na swojej z BMW mam nalatane już 16 tyś. km i spoko jest.
Ja tam fachowcem nie jestem, ale sama zmiana obudowy chyba nic nie da przecież plastik w obudowie oryginalnej nie puszczał płynu tylko podzespoły pompy. Ja tam na swojej z BMW mam nalatane już 16 tyś. km i spoko jest.
Zgadza się, pompka nie puszcza płynu bo obudowa jest walnięta i nie puszcza również płynu bo uszczelki się wytarły, puszcza bo zawór się zacina i ciśnienie wypycha płyn górą. Miałem jedną pompkę w której uszczelka była wytarta i to było ewidentnie uszkodzenie mechaniczne. Sama obudowa nic nie daje, może tylko troszkę opóźnić nie działanie sprzęgła jak jest z jedną setkę ciaśniejsza
Lepiej by było, jak by producent tej metalowej obudowy, cylinder podpasował pod tłoczek z jakiejś popularnej pompki. Najlepiej z pompki dla której zestawy naprawcze są dostępne.
Pomógł: 14 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 301 Skąd: Kraków
Wysłany: Sob Cze 26, 2010 07:25
Sadzę, że ten czarny syf na pewno nie jest z korpusu. Ja mam metalową obudowę i też ten syf występuje. Oby jak najdłużej służyła Ci ta pompka. Aha i jeszcze jedno samo rozebranie wysuszenie i złożenie tłoka też raczej nie wydłuży jego żywotności. Powodzenia.
a nie dałoby rady wytoczyć np: z aluminium takie tłoka i tulei dla niego?? koszt nie jest za duży z tego co sie orientuje, a to chyba by było fajne rozwiązanie? bo Boncky daje sam nowy tłoczek, a ktoś pisał, że miał zniszczoną powierzchnie gładzi tego cylinderka, może coś pokręciłem, ale czy dało by się wpasować tam inną tuleje z lepszego materiału?
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum