autko na 100 % nie bylo bite i malowane bo ogladalem sam go jak bylo to autko na gieldzie w lublinie ogolnie autko warte ten ceny za taki stan jaki prezentuje milego uzytkowania
SPAMU¦
Wysłany: Pon Paź 25, 2010 16:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
doprowadzenie coupe do takiego stanu jak moje, kosztowało by pewnie nawet więcej, Łukasz któy ją kupił, przerejestrował na siebie i śmiga, bo w zasadzie nie ma nic do roboty na już
dobryziom napisał/a:
ja to czekam aż się chłopak odkuje i dmuchnie ten silnik kompresorem to było by coś
ja narazie o takich modach nie myśle ogarnąć VIS na alu kolektorze, do tego jakiś miły wydech i szperka z coupe turbo bardzo jestem ciekaw, czy ecu master dał by rade w 2.5
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
A po mojemu to nic nie kombinuj w aucie. Poza kolorowymi zawieszkami zapachowymi i postojowkami led ja bym nie ruszal nic.
Silnik ten jest dosc oporny do modyfikacji...chodzi o ogolna latwosc, wiedze i dostepnosc czesci do wymiany. Jezeli chciales kupic auto by zmodyfikowac silnik prosze bardzo bylo mazde mx 5 kupic tam z silnika 1.8 idzie nawet 300 koni wyciagnac i to bez wiekszego problemu.
Zreszta jezeli mowisz, ze w ZSie jest ta "wspaniala" skrzynia PG1 ktora przy silniku K seriii 1,6 111KM potrafi dac dupy to przy mocniejszej wersji 2,5 KV6 tym bardziej padnie predzej czy pozniej...i po co...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
A po mojemu to nic nie kombinuj w aucie. Poza kolorowymi zawieszkami zapachowymi i postojowkami led ja bym nie ruszal nic.
nie ma takiej opcji mam alergie na te zapaszki
faecd napisał/a:
Silnik ten jest dosc oporny do modyfikacji...chodzi o ogolna latwosc, wiedze i dostepnosc czesci do wymiany. Jezeli chciales kupic auto by zmodyfikowac silnik prosze bardzo bylo mazde mx 5 kupic tam z silnika 1.8 idzie nawet 300 koni wyciagnac i to bez wiekszego problemu.
tu bym się kłucił, mazda wcale nie jest taka wspaniała do tuningu, tak samo jak honda, jesto to bardzo droga impreza. Czy jest oporny? skoro po wydechu,podłubaniu dolotu i czipsie wypluwa nawet 210-215KM to chyba nie jest tak jak mówisz
faecd napisał/a:
Zreszta jezeli mowisz, ze w ZSie jest ta "wspaniala" skrzynia PG1 ktora przy silniku K seriii 1,6 111KM potrafi dac dupy to przy mocniejszej wersji 2,5 KV6 tym bardziej padnie predzej czy pozniej...i po co...
PG1 była przy 1.8, przy 1.6 było to samo co przy 1.4, podobno w zs/zr były juz jakieś poprawione PG1, okaże sie narazie priorytet to ogarnięcie VISu
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Co tu dużo mówić, bardzo fajny samochodzik Wg mnie najlepiej utrzymać autko z zewnątrz w pełnym oryginale, a pod maską pomodzić będzie można, ale chyba na tą chwilę standardowe 180 wystarcza Ci w zupełności
wszyscy by chcieli za darmo... na allegro znajdziesz coupe nawet za 2-3tys. tylko co z tego jak to żywe trupy...
Markzo napisał/a:
heh...jeździ taki ZS w UK:
no brzmi ciekawie
Markzo napisał/a:
ja narazie o takich modach nie myśle ogarnąć VIS na alu kolektorze, do tego jakiś miły wydech i szperka z coupe turbo bardzo jestem ciekaw, czy ecu master dał by rade w 2.5
pewnie ze by dał wydech dolot podciągacie trochę map i już to będzie inaczej wyglądać
faecd napisał/a:
Silnik ten jest dosc oporny do modyfikacji...chodzi o ogolna latwosc, wiedze i dostepnosc czesci do wymiany. Jezeli chciales kupic auto by zmodyfikowac silnik prosze bardzo bylo mazde mx 5 kupic tam z silnika 1.8 idzie nawet 300 koni wyciagnac i to bez wiekszego problemu.
a czemu piszesz ze oporny bo mało osób go robiło? silnik jak silnik modyfikacje typu dolot wydech plus strojenie to żadna filozofia a przyrost już widoczny. mx5 300km bez większego problemu? człowieku ludzi i sprzętu... a potem spróbuj tym pojechać...
faecd napisał/a:
Zreszta jezeli mowisz, ze w ZSie jest ta "wspaniala" skrzynia PG1 ktora przy silniku K seriii 1,6 111KM potrafi dac dupy to przy mocniejszej wersji 2,5 KV6 tym bardziej padnie predzej czy pozniej...i po co...
hmmm a co masz do tej skrzyni użytkujesz ja ze tak ci nie pasuje? ja po regeneracji jestem bardzo zadowolony mimo ze musi znosić 330Nm... nie wiem ile więcej by wytrzymała ale do ZS nawet po zrobieniu tego co wyżej to świat i ludzie....
Dzieki za poprawki...ale ja tam nadal bede sceptycznie nastawiony do rovera, a tym bardziej do odgrzewanych kotletow w postaci mg zs...
ale o co chodzi z tymi kotletami? ZS180 na ma prawdę bardzo fajny agresywny wygląd którego daleko by szukać w samochodach z tego rocznika i za ta kasę... może silnik nie jest jakiś super wyścigowy ale odpycha się żwawo i daje bardzo przyjemny pomruk V6.
hmm, faecd jeździłeś kiedykolwiek czymś, co ma pod maską KV6? odgrzewany kotlet? heh, spoko... felgi nie zmienią koloru, jak coś to zmienie felgi na takie, żeby ET zrównało felgi z nadkolami, może poza lepszym wypełnieniem nadkoli poprawi to jeszcze prowadzenie
Przed kupnem ZS przymierzałem się do ex Docentowego Tomcata, jednak wizja 200konnego coupe niezbyt przypadła do gustu reszcie domowników zwłaszcza tacie.
BTW, wykonałem pare pomiarów sprintu 0-100 nie mierzyłem, bo przy takiej temp i mokrej jezdni te 100km/h osiągam w miejscu paląc opony na 2 biegu
60km/h do 100km/h na 4 biegu: 6,5s
60km/h do 100km/h na 3 biegu: 4,5s
co myślicie o tym?
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
tak Brcik, 2 bieg kończy się w okolicach 120km/h dziś może to zmierze a te wyniki wyżej, ujdą czy kiepsko jak na 2.5? nie bardzo mam z czym porównać, ciężko o takie czasy w necie
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum