Forum Klubu ROVERki.pl :: Predyspozycje tuningowe ZR 2.0 TDI
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Predyspozycje tuningowe ZR 2.0 TDI
Autor Wiadomość
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Nie Paź 17, 2010 11:38   

borek88, Ty same wtryski wymieniłeś, więc dawka nie powinna być aż znowu taka ogromna. Masz teraz raptem może ze 120 KM, wszystko zależy od tego w jakim stanie są te wtryski.
Martwi mnie tylko niebieski dym... Silnik równo Ci pracuje? Nie pali na 3 gary? Dokładnie dokręciłeś wszystkie metalowe przewody od pompy wtryskowej?
Moim zdaniem coś spieprzyłeś i nie masz sprężania odpowiedniego.
Mogą być też wtryski niedokręcone, ale uważaj żeby widełek nie połamać.
Sprawdź sprężanie silnika :)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
Ostatnio zmieniony przez Krzysi3k Nie Paź 17, 2010 11:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Paź 17, 2010 11:38   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Nie Paź 17, 2010 11:41   

Niebieski dym czy bardziej czarny? Jak niebieski to szukał bym przyczyny gdzie indziej jak czarny to może wtryski uwalone kupiłeś...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Nie Paź 17, 2010 12:10   

ewidentnie smiedzi ropa,
pracuje rowno super odpala nic sie zlego niedzieje poza dymem, wikse ma wieksza.
moze cos z tymi wtryskami
Krzysi3k, czekam na te podkladki od ciebie i wtedy jeszcze raz wszystko poprawie z kluczen dynamometrycznym w lapie lacznie

jedynie co moglem spieprzyc to dokrecenie widelk choc dosc mocno je dokrecilem
ob wezyki przelewowe dokrecone (nic sie nie poci) przewod od pompy dokrecony dosc mocno (tez tam nic sie nie pojawia) chyba ze tam cos zasysa powietrze;/
nie mam pojecia gdzie szukac
czekam na te podkladki i przy okazji moze sprawdze te wtryski na tej maszunie do sprawdzania zobacze jak rozpylaja w porownaniu do tych orginalnych idt.
jeszcze czekam na uszczelke pod kolektor dolotowy ale raczej tam nie puszcze powietrza bo by mi wskaznik pokazal
a wymiana samych wtryskow musi dawac wiele wiecej paliwa bo wtedy byla ogromna roznica w przyspieszeniu, nie odczulem takiej roznicy przy wczorajszym podkreceniu turbo do 1.2-1.3
czyli moge podejrzewac zle dokrecenie i urzycie starych podkladek
lub trafienie na lipne wtryski;/ (moze dodatek do paliwa im pomoze kupic czyszczacy czy smarujacy??)
lub naprawde jest zbyt duza dawka paliwa i tylko czip pomoze

[ Dodano: Nie Paź 17, 2010 12:08 ]
no i rownie ewidentnie niebieski dym

[ Dodano: Nie Paź 17, 2010 12:10 ]
czy jakby pracowal na 3gary lub wtryski byly walniete to byly slabszy lub taki sam
a moc poprawila sie bardzo znaczaco przy samych wtryskach i moze troche przy podniesieniu cisnienia
silnik pracowal rowno i dobrze odpalal zawsze tak bylo i jest po usunieciu kata troche zaczol kopcic jak mu przygazowalem teraz kopci bardzo
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Nie Paź 17, 2010 14:03   

Gdyby pracował na 3 gary to by brzmiał jak Ursus :)
Poluzuj lekko metalowy przewód od pompy na wtrysku to zobaczysz jak będzie pracował ;)
Chociaż mam nadzieje, że to robiłeś i odpowietrzałeś układ ;)
Zobacz stopień sprężania, bo skoro na niebiesko kopci to może być coś nie tak.
Prędzej obstawiałbym wtryski niedokręcone. U mnie jeden wtrysk jest na starej podkładce, bo nowa upadła gdzieś i się zgubiła, przy chwili wolnego zmienie i nie bedzie problemu.
Ja powoli dokręcałem śruby, żeby widełek nie połamać (koniec końców dwie i tak pękły) i jak były słabo dokręcone to brzydko pracował i sikał lekko paliwem.
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Nie Paź 17, 2010 16:49   

Krzysi3k napisał/a:
jak były słabo dokręcone to brzydko pracował i sikał lekko paliwem.

nie rozumie gdzie sikal paliwem?? z pod wtryskow??

Krzysi3k, w jaki sposob ty odpowietrzales uklad??


zauwazylem ze po odpieciu przeplywki jakby przestalo kopcic;/ dziwne lub poprostu przypadek ze nie widzialem dymu. odepne jutro to na zimnym cos wiecej zauwaze
moze cos nie tak z ta przeplywka i przy wtryskach sie ujawnilo
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Nie Paź 17, 2010 17:27   

borek88 napisał/a:
moze cos nie tak z ta przeplywka i przy wtryskach sie ujawnilo

Bardzo możliwe :)
Cytat:
nie rozumie gdzie sikal paliwem?? z pod wtryskow??

Tak :)
borek88 napisał/a:
Krzysi3k, w jaki sposob ty odpowietrzales uklad??

Jedna osoba kręci rozrusznikiem, a druga popuszcza przewód od pompy - sika paliwem z bąbelkami, po chwili odpala i na odpalonym reszte wtrysków odpowietrzam :)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Nie Paź 17, 2010 20:20   

Krzysi3k, zobaczymy co sie bedzie dzialo z odpieta jak bedzie oki robimy jej jutro po jutrze kompiel w nitro i acetonie

u mnie nie ma problemow z tym ze przy wtryskach ucieka paliwo

niestety nie odpowietrzalem;/ ale zakrecil kilka razy i odpalil przegazowalem zaczol chodzic rowno i juz przy kolejnych odpaleniach wszystko bylo oki.
czy jak teraz zrboie odpowietrzanie jak mowisz to cos pomorze??

[ Dodano: Nie Paź 17, 2010 20:20 ]
gadalem z mechanikiem i mowil ze jesli odpalilem i chodzi rowno to nie potrzebuje odpowietrzac i wszystko odp sie samo
ale na szczescie dowiedzialem sie kto ma maszynke do sprawdzania wtryskow nie dalek wiec bede musial sie zgadac i pojade sprawdzic.
tylko jestem ciekaw przy jakim cisnieniu powinny wtryski puszczac paliwo?? te z sdi ale te z iDT tez by sie przydalo wiedziec napewno zostanie dla potomnych
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Nie Paź 17, 2010 21:03   

SDi 200 bar, iDT 220 bar.
Dlatego wtryski od SDi w iDT polepszają osiągi. Pompa w iDT daje większe ciśnienie przy mniejszym oporze wtrysków z SDi i mamy większą dawkę paliwa :)
I przy okazji pompa się mniej męczy.
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Nie Paź 17, 2010 21:14   

no to w tygoniu sprawdze przy ilu zacznie leciec paliwo i czy ladnie rozpyla czy leje
moglem sie naciac na te wtryski.
Krzysi3k, znasz kolege kfrankiewicza?? powiedzialbys o nim uczciwy czy nie.
robi sie problem z tymi wtryskami jak cholera
jesli leje mi np tylko jeden to moge go zastopic na jakis czas tym z idt?? dopuki nie dokupie odpowiedniego??
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Nie Paź 17, 2010 21:26   

borek88 napisał/a:
jesli leje mi np tylko jeden to moge go zastopic na jakis czas tym z idt??

Nie.
A kfrankiewicz wydaje się być uczciwym facetem. Widełki od niego kupowałem pod wtryski.
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Pią Paź 22, 2010 22:13   

tez sie dobrze z facetem szlo dogadac konkretny i wogole.
no nie wiem sprawdze czy wtryski leja to bede myslal dalej
chyba ze cos ta odpieta przeplywka da rade

[ Dodano: Wto Paź 19, 2010 19:16 ]
no i dziś powróciłem do wtrysków iDT które były na sprawdzeniu i dostałem wiadomość ze są dobre (jutro idą te z sdi)
kopcić chyba przestał ale stał się okropny muł;/ i aż strach ze była taka różnica!! Masakra chyba ze to problem z dolotem;/ jeśli będzie gdzieś choć mała nie szczelność między turbo a kolektorem dolotowym to czy auto nie będzie miało mocny?? (np. w przypadku nie szczelności idealnej uszczelki malej układu dolotowego? Nie mówię o jakiś pęknięciach węża itp.)

[ Dodano: Pią Paź 22, 2010 22:12 ]
cały czas czekam na wtryski prawdopodobnie poniedzialek
czekam tez na podkladki jesli krzysiek da rade to w poniedzialek wysle
i na uszczelke od tomiego nie wiem kiedy wysle.
do tego dzis zrobilem uszczelke z materialu na uszczlki 0.5mm bo grubszego akurat nie mieli
no i sobie dociolem ladnie i zalozylem i chyba jedna srobe przeciaglem;/

MAM DOLEGLIWOSC I PROSZE O PRZECZYTANIE I WYPOWIEDZENIE SIE.
na wtryskach od sdi turbo wyregulowalem na 1,3bara max cisnienie
przy przyspieszaniu i gazie w podlodze manomet na 1biegu szedl szybko do 0,9 na 2biegu do 1,2 na 3 do 1,3 na 4biegu tez do 1,3 i na piatce 1,2bara i to na wyzszych biegach to gaz w podloge i od razu wyskakiwala gorna wartosc
teraz mam wtryski orginale iDT i turbo nie ruszone od wczesniejszej zmiany i na 1biegu tez jest 0,9 tyle ze duzo wolniej a na kazdym nastepnym max 1bar i to z kazdym kolejnum biegiem coraz ciezej wskaznik pokzauje 1bar (z wzrostem obrotow/predkosci rosni cisnienie czyli co bieg to wolniej, wczesniej na sdi wtryskach po wcisnieciu na maxa gaz praktycznie w momecie ukazywala sie gorna wartosc)

CZY TO MOZE BYC WINA USZCZELKI KOLETORA/NIE TRZYMAJACEJ PRAWIDLOWO GWINTU??
CZY MOZE MIEC NA TO WPLYW WTRYSKI I DAWKA PALIWA ZA RAZEM??
CZY PRZEDOBRZYLEM I TO OZNAKI KONCA TURBINY??
LUB CO GORSZA KONIEC SILNIKA LUB BLISKA USTERKA??

auto zdecydowanie nie ma takiego przyspieszenia jak przed zaczeciem zabawy we wtryski i chyba prdkosci max bo tak do 130-140jakos go bujne (moze troche wiecej ale nie mialem gdzie) a na wtryskach od sdi 190szedl i poszedl by wiecej chcial;/
o ile uszczelke za jakis czas dostane orginalna i ten gwit moge przewiercic i zalozyc dluzsza srube z nakretka to martwi mnie konczaca sie turbina lub silnik lub inne nie typowe nieszczelnosci
zaczynaja byc te problemy irytujace czale szczescie ze lubie to auto bo juz tyle serca wlozylem a ono zawsze mi sie lubi sprzeciwic
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sob Paź 23, 2010 13:15   

borek88, spokojnie, to raczej normalne, że szybciej Ci się turbo rozkręca ;)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Nie Paź 24, 2010 19:21   

ale ze teraz nie ma takiej mocy jaka byla przed wtryskami to znaczy seria orginala na teraz serie + podkrecona wczesniej do 1,3 turbina ale wedlug wskaznika tera na wtryskach sdi bez ruszania turbiny jest max 1bar i to bardzo wolno wchodzi to cisnienie

[ Dodano: Nie Paź 24, 2010 19:20 ]
dzis zrobilem ponad 600km i naprawde auto ma ciezko musialem mu cisnac a wiec kopcil przy odchodzeniu z skrzyzowania do tego zauwazylem ze troche oleju lyknol;/
a górke to czul za kazdym razem
ponizej 2.1tys obr na wyzszych biegach nie przyspiesza praktycznie wcale z pedalem w podlodze po przekroczeniu przyspiesza troche
prdkosc 140-150 to prawie szczyt mozliwosci.
jeszcze jutro pokombinuje a jak nic nie da to jade do mechanika moze on cos poradzi
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Nie Paź 24, 2010 22:17   

Przepływke patrzyłeś?
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Pon Lis 15, 2010 21:32   

tak kompala sie pare minut.
na odp praktycznie to samo moze troche zdolu lepiej ale za to pozniej gorzej

[ Dodano: Pon Lis 15, 2010 19:33 ]
no to kopcenie opanowane wina turbo.
teraz znow musze jechac z wtryskami ale do kogos innego wiec narazie szukam szpeca w okolicy. (poprzedni mimo dostepu do profesionalnego sprzetu i ogarniety wiedza to jednak facet starej daty ktory nie czai idei podnoszenia mocy i nie chce mi sie z nim wiecej dyskutowac. powiedzial ze poregulowal wtryski ale na ile niestety nie wiem wiec mogl podniesc cisnienie otwarca wtrysku
a czy w sdi wtryskach moge obnizyc do np 190-195barow i polepszy czy raczej pogorszy osiagi??

[ Dodano: Pon Lis 15, 2010 21:32 ]
i czy wtryski w sdi idt sa jedno czy dwu sprezynowe??
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 25] Predyspozycje tuningowe
VanOrtega Tuning mechaniczny 5 Czw Sty 13, 2011 08:36
rovek
Brak nowych postów [R25, R45 idt L-seria] Chipy Tuningowe
Ktoś jest chętny ??
Remigiusz Tuning mechaniczny 19 Czw Cze 24, 2010 16:36
Remigiusz
Brak nowych postów Rover 200 Zmiana Tarcz na tuningowe
Chakus Tuning mechaniczny 3 Nie Lip 30, 2017 10:54
bociannielot



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink