Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 414si 1.4 16V 1999r] Problem ze startem silnika.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover 414si 1.4 16V 1999r] Problem ze startem silnika.
Autor Wiadomość
cube19 



Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 11
Skąd: Cork

Rover 400

  Wysłany: Pią Kwi 15, 2011 22:22   [Rover 414si 1.4 16V 1999r] Problem ze startem silnika.
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1999

Witam

Jestem nowym wlascicielem Roverka,

Mam taki oto problem:(...

Ostatnio na trasie skonczylo mi sie paliwo, samochod naturalnie zgasl. Dolalem mu pare litrow, ale nadal nie chce dzialac. Sprawdzalem pompe - dziala, filtr paliwa nie jest zabrudzony, system nie jest zapowietrzony, swiece nie sa zalane i przy kreceniu kluczykiem jest iskra a wiec wszystko ok (niby). Czy ktos wie jaka moze byc przyczyna? Moze ktos mial ten problem. Ostatnio mialem tez problem z immobiliserem, ale jest jest iskra na swiecy to przypuszczam ze to nie wina immobilisera. W kazdym razie, pomysly mi sie skonczyly, moze ktos ma jakies pomysly :) Pomozcie, prosze!:) Bede bardzo wdzieczny

Pozdrawiam,
Kuba.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Kwi 15, 2011 22:22   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Pią Kwi 15, 2011 22:31   

ile nalałeś paliwa? to dolej jeszcze z 10 litrów i kręć
od razu ci nie odpali musisz kilka minut próbować co jakiś czas wyłączać i włączać zapłon żeby pompka sie załączyła
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
cube19 



Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 11
Skąd: Cork

Rover 400

Wysłany: Pią Kwi 15, 2011 22:47   

Ciufa napisał/a:
ile nalałeś paliwa? to dolej jeszcze z 10 litrów i kręć
od razu ci nie odpali musisz kilka minut próbować co jakiś czas wyłączać i włączać zapłon żeby pompka sie załączyła


Dolalem mu jakies 6 litrow, wiesz jak to w malym karnistrze sie miesci...A probuje go odpalic juz od srody hehe:) mam juz padniety akumulator musze podladowac:)

Dzieki za odp

Pozdro!
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Pią Kwi 15, 2011 22:48   

cube19 napisał/a:
Dolalem mu jakies 6 litrow,

lol, ja nalałem 10 litrów i nie było opcji żeby odpalić ;)
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
cube19 



Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 11
Skąd: Cork

Rover 400

Wysłany: Pią Kwi 15, 2011 22:54   

6 litrow zamalo zeby go odpalic?
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Pią Kwi 15, 2011 23:03   

no mało !! nalej jakieś pół baku i próbuj dalej
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
Kot 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 579
Skąd: Siedlce

Rover 400

Wysłany: Sob Kwi 16, 2011 01:38   

ja nalalem 4 litry jak mi sie skonczylo i wrocilem normalnie do domu i pozniej jeszcze na CPN ale trzeba go chwile pokrecic zeby odpalil ;)
 
 
cube19 



Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 11
Skąd: Cork

Rover 400

Wysłany: Sob Kwi 16, 2011 11:01   

no kocie uspokoiles mnie :D
 
 
Kot 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 579
Skąd: Siedlce

Rover 400

Wysłany: Sob Kwi 16, 2011 12:30   

Odpalil ??
 
 
cube19 



Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 11
Skąd: Cork

Rover 400

Wysłany: Sob Kwi 16, 2011 16:36   

nie odpalil jeszcze od rana sie bawie...mam bardzo slaby akumulator na kablach probuje odpalac i caly czas ta sama historia, kreci kreci i to by bylo na tyle;/ nie odpala nawet nie pierdnie heh chociaz wczoraj okazyjnie musie to zdarzalo. dzis pozycze prostownik i podladuje akumulator na max i wtedy sie zobaczy, jest tez podejzenie na immobiliser bo blokuje sie po paru chwilach od odtworzenia go pilotem, ale mysle ze jesli by to byla wina immobilisera to nawet by nie krecil tylko by piszczal alarm, prawda?
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Sob Kwi 16, 2011 17:42   

Dolałeś tego paliwa jeszcze?

cube19 napisał/a:
by nie krecil tylko by piszczal alarm, prawda?


Prawda
 
 
 
cube19 



Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 11
Skąd: Cork

Rover 400

Wysłany: Sob Kwi 16, 2011 17:49   

AdrianWWL napisał/a:
Dolałeś tego paliwa jeszcze?

cube19 napisał/a:
by nie krecil tylko by piszczal alarm, prawda?


Prawda


Niedolewalem, kot dolal tylko 4l i mu poszlo, pozatym w filtrze paliwa paliwo jest kiedy otworze pokrywe od swiec czuc benzyne, dlatego mysle ze nie w tym tkwi problem.
Plan jest taki, naladuje przez noc akumulator , bo kiedy potrzymalem go na kablach krecil juz nieco lepiej, no i zobacze jutro co bedzie sie dzialo, bede szukal dalej. Moze macie jakies inne pomysly ??
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Sob Kwi 16, 2011 17:52   

Dolej, nie kombinuj. Pompę zatrzesz.
 
 
 
cube19 



Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 11
Skąd: Cork

Rover 400

Wysłany: Sob Kwi 16, 2011 18:10   

AdrianWWL napisał/a:
Dolej, nie kombinuj. Pompę zatrzesz.


OK. W sumie nic zaszkodzi) musze ogarnac kogos z karnisterkiem:) myslisz zeby dolac kolejne 6 litrow czy wiecej ? mylslisz ze jesli paliwa jest malo nie dojdzie tyle co trzeba do pompy ?
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sob Kwi 16, 2011 22:09   

dolej tak jak pisza koledzy żeby była połowa baku, poczytaj sobie na forum jest dużo takich przypadków jak Twój i zawsze kończy sie na tym że odpala jak doleje się więcej paliwa, więc nie kombinuj tylko dolewaj a na pewno odpali
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Kot 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 579
Skąd: Siedlce

Rover 400

Wysłany: Nie Kwi 17, 2011 10:56   

Dolej jeszcze z 10l a wtedy bedziesz mial pewnosc...
 
 
cube19 



Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 11
Skąd: Cork

Rover 400

Wysłany: Nie Kwi 17, 2011 20:04   

Dolalem jeszcze 15 litrow

i odpalil :) za pierwszym razem. Dzieki chlopaki za pomoc, bo tak to bym kombinowal:) :smile:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 400/45/MG ZS] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Lut 18, 2011 21:07
kasjopea
Brak nowych postów [rover 414si 99r] problem z czujnikiem bezwzglednego
piogrys Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Nie Sie 22, 2010 21:59
ADI-mistrzu
Brak nowych postów [R400] Ddziwny problem ze startem
rafalskorupski Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 15 Wto Sie 12, 2008 19:54
rafalskorupski
Brak nowych postów [414si] Rover 97 sedan Czy to hgf?
budyn26 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Sro Lis 03, 2010 15:56
budyn26
Brak nowych postów [414Si] Pompa Paliwa Rover
Wiesia92 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Wto Wrz 01, 2015 23:56
truten23



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink