Nic się nie martw Przed Tobą HGF, wiązka w tylnej klapie, rdzewiejące błotniki
Ale jak temu zaradzić, ustrzec się i ew. naprawić dowiesz się właśnie stąd
Pozdrawiam,
Możesz mi zaimponować jeszcze jakimiś trudnymi słowami?
SPAMU¦
Wysłany: Sro Maj 25, 2011 21:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Póki co, robiłam tylko klocki hamulcowe i rurę wydechową. Rozrząd oczywiście też. Dostałam też taką magiczną karteczkę od mechanika (cholerna czarna strefa ) z różnymi magicznymi pojęciami. Ot co. Tyle wiem.
Ale w końcu jestem tu po to, by chłonąć wiedzę. Więc nie hamujcie się
Avatar skleiłam na szybko, specjalnie na potrzeby forum. Popisu tu nie ma wielkiego, ale przynajmniej jest i trochę mnie i trochę mojej granatowej strzały
Chciałam jeszcze pozdrowić adamsky, który namówił mnie na tą stronę i to forum a nawet na ten konkretny dział
Avatar skleiłam na szybko, specjalnie na potrzeby forum. Popisu tu nie ma wielkiego, ale przynajmniej jest i trochę mnie i trochę mojej granatowej strzały
Taki trochę transformers, ale spoko. Najważniejsze, że prezes brt zaakceptował
Olga napisał/a:
rurę wydechową
O tym zapomniałem Katalizator, tłumik końcowy i środkowy... no i łącznik elastyczny.
Olga napisał/a:
robiłam tylko klocki hamulcowe
A co z tarczami?
Olga napisał/a:
Dostałam też taką magiczną karteczkę od mechanika (cholerna czarna strefa ) z różnymi magicznymi pojęciami
Daj skan
Jakiś zaufany ten mechanik?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
MaReK, jeśli myślałeś, że Twoja litania doprowadzi mnie do płaczu to się grubo myliłeś Bardzo się śmiałam. Bardzo. Był to co prawda śmiech rozpaczy, ale nie bądźmy drobiazgowi! Teraz tak sobie myślę, że nie wiem czy to były klocki czy tarcze czy szczęki czy cała masa innych bebechów. Nie wiem czy jest sens skanować karteczkę na której pisze m.in. "regeneracja paska"... Zmieniłam mechanika. Ten drugi jest lepszy bo założył mi książeczkę zdrowia dla Rovera i użył pieczątki. I zrobił to dobrowolnie a nie w efekcie tupania nogą i grożenia palcem. No i z tego co napisał w książeczce nikt się nie śmiał a z karteczki śmiała się calutka męska część mojego otoczenia. Oto dlaczego bycie kobietą nie zawsze jest fajne. O.
Miałem dobre intencje i szczere. Po prostu chciałem Ci przekazać tę odrobinę usterek, jakie przyjdzie Ci zwalczać w ciągu np. 2 lat użytkowania roverka Ale jeśli będziesz dbać o niego i sumiennie przeprowadzać kontrole, to będziesz z nim żyła długo i szczęśliwie
Mechanik musi być rozgarnięty i nie robić interesu życia na Tobie.
Nie musi się znać tylko na Roverach, ale możesz mu podsuwać pod nos gotowe rozwiązania z tego forum. Najważniejsze dla Ciebie to kontrolować temperaturę silnika i poziom płynu chłodzącego.
Tradycyjnie, zaproszę Cię na Zlot
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
chciałam jeszcze pozdrowić adamsky, który namówił mnie na tą stronę i to forum a nawet na ten konkretny dział
poczułem się wywołany do tablicy
fajnie że zajrzałaś na forum i się zarejestrowałaś
jak sama widzisz, moje słowa się sprawdziły - ciepłe przyjęcie gwarantowane
pochwal się innymi fotkami, bo tą jedną i tak już mi przyszpanowałaś i tymi kolorami
mam nadzieje że Twoja radość z posiadania R i jego eksploatacji nie będzie mijała
Pozdrówki Olga
Miałem dobre intencje i szczere. Po prostu chciałem Ci przekazać tę odrobinę usterek, jakie przyjdzie Ci zwalczać w ciągu np. 2 lat
(...)
Najważniejsze dla Ciebie to kontrolować temperaturę silnika i poziom płynu chłodzącego.
Tradycyjnie, zaproszę Cię na Zlot
Oj taka tam odrobinka <machnięcie ręką>
Temperatura silnika to ten wskaźnik po lewej, wiem, widziałam go ostatnio Z mojej nieskomplikowanej logiki i doświadczeń wynikło, że jak wskazówka jest nisko to w aucie jest zimno (zima) a jak jest wysoko to nawiew nie działa (lato) <machnięcie ręką jeszcze bardziej>.
Pilot też nie działa.
Co do płynu chłodzącego to planuję kogoś znaleźć i namówić, żeby go sprawdzał
Zlot... jasne, super Gdzie trzeba dojechać??
adamsky - nie mam innych zdjęć. Ale nadkola gniją. I przy zamku od bagażnika.
Olga, tu masz temat a propos Zlotu - http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=67687
Pilot można zrobić, nadkola to nie problem, przy zamku rudej też można się pozbyć...
a co do płynu chłodniczego to faktycznie warto sprawdzać... może się okazać nie miła niespodzianka w postaci uszczelki pod głowicą... ale to Ci pisałem już na GL`u
Temperatura silnika to ten wskaźnik po lewej, wiem, widziałam go ostatnio
Bardzo dobrze Bo ten z prawej, jak spadnie na sam dół i nie zareagujesz to po prostu dopadnie Cię jedna z popularnych awarii dla blondynek - brak paliwa
Olga napisał/a:
Z mojej nieskomplikowanej logiki i doświadczeń wynikło, że jak wskazówka jest nisko to w aucie jest zimno (zima) a jak jest wysoko to nawiew nie działa (lato) <machnięcie ręką jeszcze bardziej>.
Pierwsza część okej. Druga przerażająca W Twoim silniku (o ile to benzyna i nie pomyliłaś się w oznaczeniu) wskazówka winna być na połowie (idealnie na połowie). Jeśli jest powyżej tych 100C to powinien załączyć się wentylator. Ale lepiej, żeby ona była zawsze na połowie. Jeśli drastycznie pójdzie w górę, a Ty się przejedziesz za daleko z tym, to właśnie dopadł Cię HGF O tym HGF magicznym, poczytasz na forum i na naszej stronie www
Olga napisał/a:
Pilot też nie działa.
Nie zamyka, nie otwiera? Sprawdzałaś baterię? Może kwarc się wysypał?
Ale jeśli nie działa, to jak go zamykasz/otwierasz? Kluczykiem?
A co z immo? Brzmi niedobrze to co piszesz...
Olga napisał/a:
Co do płynu chłodzącego to planuję kogoś znaleźć i namówić, żeby go sprawdzał
MaReK lubi tak straszyć generalnie 2-setki są dość niezawodne.
Marek jeździł i miał pod opieką dwie Wiem co piszę
Nie twierdzę, że będą wszystkie na raz, ale lepiej dbać.
Poza tym jak kobieta żyje ze świadomością, że zaniedbanie może prowadzić do unieruchomienia urządzenia do przemieszczania się - dba bardziej
A jak już przy usterkach jesteśmy, to Tomi ma cały magazyn nowych części do Rover/MG więc możesz Olga brać od niego jak coś się zepsuje...
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Wyłożone na tacy usterki, jasne wskazówki, oferta części z nieograniczonego magazynu - zaczyna mi się tu podobać!
Jestem brunetką i na wskazówkę z prawej zaglądam częściej niż do lusterka (i nie mówię o lusterkach samochodowych). Co do temperatury silnika, to właśnie w okolicach połowy z reguły się znajduje.
Pilot - baterie zostały wymienione u zegarmistrza. Ale on reaguje tak na chybił-trafił, raz działa, raz nie. Nie wiem dlaczego przyszło mi do głowy wypróbować go w sercu północnych Czech, gdzie na dużym osiedlu rozwrzeszczał się alarm i nikt dookoła nie wiedział jak dziadostwo uciszyć. A nie wiem czy mieszkańcy spoza południa PL wiedzą, jak się potrafi czepiać czeska policja. W każdym razie to chyba elektryka.
Dziś Rover został ubezpieczony za ciężkie pieniądze po czym miła pani na "do widzenia" dodała jeszcze: przegląd się Pani skończył wczoraj.
Więc na przeglądzie też dziś był. Dwie żaróweczki nie świecą ale tak to podobno wszystko jest super
Na zlot powiem Wam szczerze, że bym się połakomiła bo w tamte strony wybieram się na wakacje do rodziny, ale to dopiero w sierpniu...
zaglądam częściej niż do lusterka (i nie mówię o lusterkach samochodowych)
Do tego samochodowego też zaglądaj często. Zwłaszcza w sezonie "motocyklowym".
Olga napisał/a:
Co do temperatury silnika, to właśnie w okolicach połowy z reguły się znajduje.
No bardzo dobrze. Lepiej żeby znajdowała się w granicy tej dolnej połowy.
Olga napisał/a:
Ale on reaguje tak na chybił-trafił, raz działa, raz nie.
Nawet jak siedzisz w środku? Czy tylko na zewnątrz?
A jak zgasisz silnik, otworzysz drzwi, zamkniesz znowu i próbujesz uruchomić silnik, to pika do Ciebie wesoło prosząc o przyciśnięcie przycisku "otwarcia drzwi" na pilocie?
Olga napisał/a:
A nie wiem czy mieszkańcy spoza południa PL wiedzą, jak się potrafi czepiać czeska policja.
Byliśmy kiedyś w Czechach ale z policją nie miałem przyjemności
Olga napisał/a:
ale to dopiero w sierpniu...
Zajrzyj... może ktoś jeszcze będzie
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum