Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420] inna cewka
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R420] inna cewka
Autor Wiadomość
markol4 



Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 53
Skąd: gliwice



Wysłany: Pią Mar 25, 2011 16:55   [R420] inna cewka
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

witam mam takie pytanie czy jest mozliwość zamontowanie innej cewki?? to znaczy z 1,6 lub innej do silnika 2,0?? bo kupiłem kable z ngk ale tam sa troche inne polce i mam przebicie i sie zastanawiam czy moze mam inną cewna. jakie sa jeszcze dobre kable do 2,o litrówki ??

[ Dodano: Pią Mar 25, 2011 16:55 ]
nikt nie pomoże
Ostatnio zmieniony przez szoso Sob Mar 19, 2011 20:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Mar 25, 2011 16:55   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Pią Mar 25, 2011 17:52   

Masz rozdzielacz zapłonu? Jak tak to każda podejdzie, bez różnicy.
 
 
 
markol4 



Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 53
Skąd: gliwice



Wysłany: Pią Mar 25, 2011 18:53   

a co do jest rozdzielacz zaplonu?? gdzie to sie znajduje?? jak patrzyłem w swoje stare kable to tam troche tej wtyczki wyslaje a w tych ngk to nie wystaje i nie wiem czy to ma jakos roznice bo moze nie dociska do koncza
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pią Mar 25, 2011 19:48   

Rozdzielacz zapłonu, czyli w Twoim przypadku Kopułka i Palec. Kopułka to ta czarna puszka do której wchodzi 5 przewodów, 4 od świec i ten środkowy idzie do cewki właśnie. poszukaj cewki np. od poloneza lub czegoś podobnego.

pozdrawiam
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Sob Mar 26, 2011 08:06   

Wydaje mi się że T seria nie miała rozdzielacza, ale na zdjęciach doszukać się nie mogę odpowiedzi...


Tutaj masz opisany silnik K serii, rozdzielacz zapłonu powinien być raczej w tym samym miejscu.
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Sob Mar 26, 2011 08:51   

ADI-mistrzu napisał/a:
Wydaje mi się że T seria nie miała rozdzielacza, ale na zdjęciach doszukać się nie mogę odpowiedzi...
[url=http://obrazki.elekt...umb.jpg]Obrazek[/url]

Tutaj masz opisany silnik K serii, rozdzielacz zapłonu powinien być raczej w tym samym miejscu.


Do 97 roku miała identyczną kopułkę i palec jak 214. Po 97 roku jest już zapłon elektroniczny. Więc w tym przypadku "na dwoje babka wróżyła".
 
 
markol4 



Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 53
Skąd: gliwice



Wysłany: Sob Mar 26, 2011 14:05   

zapłon to mam juz elektryczny ale nie umiem kabli do kupic
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Sob Mar 26, 2011 15:20   

A Jaki w tym problem? Tylko nie od razu mogę Ci powiedzieć, że to nie będą raczej tanie przewody (pomijając tandetę pod nazwą Janmor i Sentech).
 
 
markol4 



Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 53
Skąd: gliwice



Wysłany: Nie Mar 27, 2011 13:27   

w tym problem ze kupiłem kable z ngk i sie troche roznia od moich starych przewodów
 
 
driftdreamer 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 393
Skąd: Lublin



Wysłany: Czw Lip 07, 2011 14:26   

Witam podpinam się pod temat żeby to nie zakładać nowego.
Moje pytanie jest następujące czy przewód WN od cewki a w zasadzie jego długość ma znaczenie na jakość iskry lub szybkość przepływu iskry?
Cewke mam zamontowaną wysoko blisko zbiorniczka wyrównawczego (he kawałek drogi) jak wiadomo cewka w ori miejscu jest na bloku a kabel króciutki. Przewód nie jest z kompletu, taki kupiłem bo był potrzebny tylko do cewki.
Podsumowując czy pokusić się o przeniesienie cewki blisko gdzieś np skrzynki z bezpiecznikami żeby podpiąć krótkim kablem czy nie ma to żadnego znaczenia??
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Czw Lip 07, 2011 14:39   

driftdreamer napisał/a:
nie ma to żadnego znaczenia??

Moim zdaniem nie ma. Zostaw tak, jak jest.
 
 
 
driftdreamer 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 393
Skąd: Lublin



Wysłany: Pią Lip 08, 2011 10:28   

Teraz mi przyszło do głowy że np. zmieniając kable przypuśćmy za rok też bedę musiał kombinować z tym do cewki więc chyba przełożę cewke i dam krótki kabel i zobacze jak jest.
Dzięki
pozdro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420 '96 Sedan] Woda w bagażniku ale inna historia
Happy End
szoso Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 26 Pon Lip 18, 2016 23:02
Remigiusz
Brak nowych postów [R420] Cewka czasu wtrysku paliwa
k.wrobel Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Wto Mar 04, 2008 22:15
k.wrobel
Brak nowych postów [R420] Cewka zapłonowa (zdjęcie może się komuś przyda)
grib Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Czw Mar 20, 2008 18:57
grib
Brak nowych postów [r416Si98]uszczelka pod głowicą czy może być inna przyczyna?
arcx Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Sob Cze 19, 2010 12:25
robol1982
Brak nowych postów [400Di 98r]- Koniec żywota Turbiny czy może inna przyczyna?
luki_pj Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 19 Sro Lut 08, 2012 08:05
Zuzinho7



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink