Forum Klubu ROVERki.pl :: [Mg ZR 160] Wydech
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Mg ZR 160] Wydech
Autor Wiadomość
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Nie Lip 24, 2011 23:13   

Znacznie lepsza góra, tak od 4k, dół chyba ciut słabszy, ale niezauważalnie. Generalnie bardziej jadowicie... ale może to zasługa ciut większej głośności, dynolicious pokazał wzrost ;)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lip 24, 2011 23:13   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Nie Lip 24, 2011 23:15   

hmm czyli albo lepiej albo gorzej :???: to tak jak ja myślałem że na przepustnicy z poloneza auto jedzie lepiej a okazało się inaczej
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Pon Lip 25, 2011 12:43   

Ja będe testował - ponieważ rozleciał mi się w środku tylny tłumik janspeeda po 3 latach jeżdżenia w kraju (dobry news dla wszystkich co myślą, że kawałek brytyjskiej blachy 4 razy droższej jak u nas jest lepszy od krajowej) kwestię doprężenia go tłumikiem końcowym zamiast 60 - 50 mm z wersji benzynowej tudzież 55/57 z dyszla na dniach także zdam relację co się stało po tym zabiegu. Zawsze jeździłem na pełnym przelocie bez kata 60 mm ale jest zdecydowanie za głośno dla mnie na obecne potrzeby. Będzie komorowy ciaśniejszy - jeżeli to nie zda egzaminu no to jest kłopot z cichym wydechem do tych aut. Wszystko ryczy co na rynku dostępne. Na stan obecny dieslowy wydaje się najbardziej sensownym kompromisem dla pojemności 1.8. Marcinie czy ta dwururka oryginalna była 55 czy 57? Nigdy nie mialem oryginalnego końcowego w ręku - masz ten zlom gdzieś jeszcze na stanie?.

Tak to jest Kozik - wszyscy przeluźniają wydechy, wkladają stożki, cuda "tuninkowe". Masz pół dnia banana bo rycy, pierdzi, wyrcy - wydaje się, że jest lepiej pod samą odcinką. Potem wracamy do serii i dopiero widać prawdziwą moc i moment w odpowiednich proporcjach - dostępny w całym zakresie. Kluczowe jest dogranie elementów do siebie. Nie ma żadnej zasadności w używaniu przepustnicy 56mm bez większego grzebania w głowicy. Z vvc jest wystarczająca aż nadto. Pozdro.
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Wto Lip 26, 2011 14:09   

Bumelant napisał/a:
Nie ma żadnej zasadności w używaniu przepustnicy 56mm bez większego grzebania w głowicy. Z vvc jest wystarczająca aż nadto. Pozdro.

Każdy powinien to sobie zapisać gdzieś! Polać mu!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów wydech El-tec
sic_corey Tuning mechaniczny 6 Sro Mar 31, 2010 17:41
kolin
Brak nowych postów Wydech
tuning
Grequ Tuning mechaniczny 9 Pon Mar 23, 2009 19:45
FL0R3K
Brak nowych postów WYDECH [MG ZR]. ILE I JAK ?
spider Tuning mechaniczny 7 Czw Gru 12, 2013 21:31
spider
Brak nowych postów [R iDT] Wydech rm motors
SebastianS Tuning mechaniczny 5 Wto Gru 25, 2012 21:57
SebastianS
Brak nowych postów [R620 Si 94'] Wydech
herc Tuning mechaniczny 3 Sob Gru 29, 2007 13:33
herc



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink