Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620 Di] Problem z włączeniem wentylatora
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: darek_wp
Pią Lip 29, 2011 08:47
[R620 Di] Problem z włączeniem wentylatora
Autor Wiadomość
Mariusz1977 



Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 16
Skąd: warszawa



Wysłany: Wto Lip 26, 2011 19:27   [R620 Di] Problem z włączeniem wentylatora
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam mam problem nie włącza mi się wiatrak od chłodzenia, temperatura w normie prawie na połowie skali a wcześniej się załączał .Jak wezmę na krótko to chodzi.O co chodzi. :bezradny:
Ostatnio zmieniony przez Mariusz1977 Wto Lip 26, 2011 19:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lip 26, 2011 19:27   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Wto Lip 26, 2011 21:57   

Co znaczy na krótko? Bezpośrednio do aku czy jakoś inaczej?
Sprawdź czujnik temperatury płynu (ten 2 przewodowy podłączony do kompa). A przy okazji skorzystaj z wyszukiwarki.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Ostatnio zmieniony przez darek_wp Pią Lip 29, 2011 08:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Koju 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 350
Skąd: Kozienice



Wysłany: Sro Lip 27, 2011 07:53   

Jeśli nie masz klimy lub jej nie używasz to wentylator się nie załączy przy normalnej temperaturze silnika (połowa skali na wskaźniku).
_________________
Porażka jest szansą na to,aby zacząć jeszcze raz-inteligentniej...
 
 
 
sammer21 



Dołączył: 18 Wrz 2008
Posty: 101
Skąd: Jastrzębce



Wysłany: Czw Lip 28, 2011 11:38   

Mi wskazówka doszła prawie do czerwonego pola i tez mi sie nie wlaczyl :(
 
 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Czw Lip 28, 2011 13:50   

sammer21 odłącz przewody od czujnika temp (2 przewodowy idący do kompa) i sprawdź czy włączy się wentylator - jeśli tak to czujnik do wymiany. Jeśli went się nie włączy to do sprawdzenia went, bezpiecznik, przekaźnik. Oczywiśćei próby przy zapłonie włączonym w poz 2.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Ostatnio zmieniony przez darek_wp Pią Lip 29, 2011 08:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
sammer21 



Dołączył: 18 Wrz 2008
Posty: 101
Skąd: Jastrzębce



Wysłany: Czw Lip 28, 2011 15:02   

Czujniki byly wymieniane. Przynajmniej ten na mniejsza temperature. Ja mysle ze to cos przy tej kostce co laczy czujnik z wentylatorem bo jest tam jeden styk przepalony i widac, ze cos tam sie przepalilo.

A jak sie plyn zagotowal to moglo cos sie stac w silniku??
 
 
 
Mariusz1977 



Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 16
Skąd: warszawa



Wysłany: Czw Lip 28, 2011 15:36   

Dzięki za pomoc ale zaczął chodzić może jakiś kabelek poruszałem albo po prostu dostał temperatury i się załączył dobry samochodzik nie będzie pana denerwował.

[ Dodano: Czw Lip 28, 2011 15:36 ]
A przy okazji zapytam czy wysoki stan płynu w zbiorniczku wyrównawczym, oczywiście po na grzaniu się silnika to normalne.
 
 
sammer21 



Dołączył: 18 Wrz 2008
Posty: 101
Skąd: Jastrzębce



Wysłany: Czw Lip 28, 2011 15:38   

[ Dodano: Czw Lip 28, 2011 15:36 ]
A przy okazji zapytam czy wysoki stan płynu w zbiorniczku wyrównawczym, oczywiście po na grzaniu się silnika to normalne.[/quote]

Tak :) Im jest plyn cieplejszy tym jest go wiecej w zbiorniczku :)
 
 
 
Mariusz1977 



Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 16
Skąd: warszawa



Wysłany: Czw Lip 28, 2011 15:54   

No ale prawie cały to chyba nie coś nie tak.
 
 
Koju 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 350
Skąd: Kozienice



Wysłany: Czw Lip 28, 2011 16:11   

Mariusz1977 napisał/a:
Dzięki za pomoc ale zaczął chodzić może jakiś kabelek poruszałem albo po prostu dostał temperatury i się załączył dobry samochodzik nie będzie pana denerwował.

Mariusz1977,odpowiedziałem Ci w mailu że wiatrak przy normalnej temperaturze płynu w układzie ma się nie uruchamiać.
Żeby załączyło się chłodzenie temperatura musi osiągnąć około 100 C.
W tej chwili jeździsz na niedogrzanym silniku jeśli wiatrak pracuję w temperaturze otwarcia się termostatu +- 85 C lub co chwile termostat otwiera i zamyka układ chłodzący.
Jeśli układ jest w porządku tego silnika przy normalnym użytkowaniu nie da się zagotować.
_________________
Porażka jest szansą na to,aby zacząć jeszcze raz-inteligentniej...
 
 
 
sammer21 



Dołączył: 18 Wrz 2008
Posty: 101
Skąd: Jastrzębce



Wysłany: Czw Lip 28, 2011 16:12   

Moze masz nalane na zimnym silnku ponad stan i dlatego Ci sie az tak podnosi
 
 
 
Mariusz1977 



Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 16
Skąd: warszawa



Wysłany: Czw Lip 28, 2011 18:06   

Sammer21 -płyn był wlany na zimnym silniku to powiedz co teraz zrobić, żeby się tak nie działo. :neutral:
 
 
sammer21 



Dołączył: 18 Wrz 2008
Posty: 101
Skąd: Jastrzębce



Wysłany: Czw Lip 28, 2011 19:22   

Plynu powinno byc tak na pol zbiorniczka. Jak jest wiecej no to po prostu strzykawka albo jakas rurka zmiejsz poziom plynu. Sprawdz sobie korek i zaworek sie w nim znajdujacy. Ja np dzisiaj jak go czyscilem to mialem tam kupe jakiegos syfu :(
 
 
 
Mariusz1977 



Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 16
Skąd: warszawa



Wysłany: Czw Lip 28, 2011 19:32   

Stan płynu na zimnym silniku to pomiędzy Max-Min ,czyli w połowie tak jak piszesz.Korek sprawdziłem po przez wciśnięcie tego zaworka chodzi gładko.Ale mam teraz inny problem napisałem na innym poście ale nikt chyba nie wie jak się za to zabrać .Zaczął mi cieknąć trójnik ten przy pompie paliwowej ,do którego dochodzą takie dwa gumowe przewody paliwowe, i nie wiem co zrobić ma ktoś jakiś pomysł.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620 sdi] Rezystor wentylatora klimatyzacji
dziordzio Rover serii 600, Honda Accord 0 Sro Maj 23, 2018 23:02
dziordzio
Brak nowych postów [R620] Problem z tylna klapa w R620
Chodzi o zalozenie z R600(po kolizji)
lu_cky Rover serii 600, Honda Accord 4 Nie Paź 11, 2009 19:30
marthinez
Brak nowych postów [ rover 600 1.8]Częsta praca wentylatora
oki250 Rover serii 600, Honda Accord 3 Nie Lis 11, 2012 21:22
oki250
Brak nowych postów [R620Si] Częste włączanie się wentylatora
mgerwatowski Rover serii 600, Honda Accord 3 Wto Mar 26, 2013 21:53
KRYS
Brak nowych postów [R600] awaria wentylatora nawiewu climatronic
nidziu Rover serii 600, Honda Accord 5 Sob Cze 04, 2016 06:23
Kam971



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink