Nie masz w większym rozmiarze tego wykresu? Bo mało czytelny
Wychodzi na to, że na MAFAMie najlepiej
Ostro kopcił?
Kurde u mnie strasznie kopci, dzisiaj w lusterku czarno było, po wymianie tego IC, turbo mi pada? Hm...
Musze też na hamownie skoczyć
to na chust ja wirusa robiłem u siebie jak na tym co Remi zrobił są lepsze efekty ;/ i jaki moment dobry.. ale sam musze teraz jechac na hamownie bo sam nie wiem co jest teraz po FMIC, MBC, i wkładce K&N.
Krzysi3k, Moze go dostane w jakim pdf albo jpg prosto z kompa Na razie mam tylko to. Chyba ze na scanner do kogoś pójdę
Kopci aż tak ostro nie kopci, no jak na mój gust tragedii jeszcze nie ma. Dostaniesz od Adraina MAFAM to jedz na hamownie. Ja na razie śmigam na przeplywce znów
komik88, Najlepiej jak ja mowie zacząć od podstawowych rzeczy i je dopracować a potem na końcu się bawić w chipa
Markzo, hehe.. ale z tobą i tak nie wygram, bo jak u mnie się w 4000tys zabawa kończy u ciebie dopiero jest początek Jedynie momentem na chwilkę i niech nikt nie pisze ze objedzie Dieslem KV6
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
komik88 [Usunięty]
Wysłany: Nie Sie 07, 2011 14:45
Remi wszystko zależy jakim dieslem wiadomo że 140KM w naszych idt nie dorówna KV6 ale gdyby była taka sytuacja że startuje KV6 z dieslem tych samych gabarytów i ok 180KM to już KV6 by sobie nie poradziło moim zdaniem powiedzmy porównać leona 180KM do KV6 180KM a nie te nasze biedne 140KM hehe
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2341
Wysłany: Nie Sie 07, 2011 19:28
Remi gratulacje , z moich testów też wychodzi, że najlepszego kopa ma w okolicach środkowego ustawienia Mafam'a, z lekkim przesunięciem w stronę max. U mnie nie mam gdzie podjechać na hamownię, najbliżej mam w ZG, więc jak będę jechał na obiad do xROnx'a, to się umówię na konkret godz. i wreszcie się zhamuję, bo sam jestem ciekaw ile tych kucyków siedzi
borek88, jedynie co jeszcze warto porównać to to ze ja przy diodzie biorę sygnał od kolektora i on pokazuje prawdziwa temp. a ECU jest zaprogramowany na temp o MAF czyli na dolocie i tam jest chłodniejsza temp. i może to jednak robi jakaś różnice
Bedzie wrzesień badzie kolejny pomiar
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Kilka dni temu zamontowałem sobie w końcu pompkę gaźnikowa oraz zaworek zwrotny paliwa
nie wiem czemu ale trzeba czekać jak auto chwile stoi aż 15-20 po zgaśnięciu lampki od grzania świec żeby auto od razu odpaliło od razu bo coś paliwo się cofa i tyle pompa potrzebuje żeby zassać paliwo
[ Dodano: Pon Sie 22, 2011 02:49 ]
Zrobiłem pomiar dziś 60 - 100km/h na IV biegu i wyszło równe 5.0 sec z full załadowanym bagażniku
Ale niestety kopci strasznie auto przy przyspieszaniu przez te wtryski, się dziś kilka razy dobrze przypatrzyłem
[ Dodano: Pon Sie 29, 2011 16:42 ]
I tutaj mój filmik z dyno day w Lesku 06.08.2011
Powróciła oryginalna puszka filtra powietrza i kopcenie znikło Jednak lipa stożek jak cholera Jak teraz ostro śmigam to nie widać już chmury, i zrobiłem test kilka razy i stożkiem i z puszka. Rożnicę widać od razu
Kolejna czynność dziś była zamontowaniu chipów tych moich od MG Zr++ które maja 115km-120km Jeżeli ktoś będzie tez takie coś montował, to jak się wsadzi chipy na odwrót to nie będzie się świecił check engine przy przekręceniu kluczyka Tak ze nie trzeba odpalać auta żeby sprawdzić
Teraz czeka mnie hamownia i projekt uzyskaniu mocy jest zakończony Jestem ciekaw czy 150km i 340Nm dobije
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum