Forum Klubu ROVERki.pl :: Zlot letni, parę propozycji
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Zlot letni, parę propozycji
Autor Wiadomość
Ciufa 




Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Nie Lut 12, 2012 22:18   

Markzo napisał/a:
jak sie ociepli wrzuce info o pojeżdżawce w Biłgoraju, ktorą będziemy robic

będzie ćwiartka? :D
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lut 12, 2012 22:18   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Lut 12, 2012 22:20   

Markzo napisał/a:
Jedno krótkie pytanie, jest sens takiego tematu? Bo jeśli zlot letni jest już tak długo w przygotowaniu, a sami organizatorzy nigdzie o pomoc nie prosili, to może nie ma sensu wymyślać atrakcji, bo i tak zaplanowane jest coś innego?

Gdyby tak było jak piszesz, to pewnie już zostałaby udzielona wyczerpująca informacja ;)
Przygotowania trwają, a pewne propozycje mogą być wykorzystane. Dlatego nie skazywałbym tego tematu na niepowodzenie ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
dudekmis 




Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 281
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Nie Lut 12, 2012 22:40   

to jeszcze przydał by się :
1. Konkurs plastyczny pt. narysuj swojego rovera
2. Przeciąganie liny między posiadaczami MG / Rover

:) :) :)

A tak na poważnie na wszystkich zlotach których byłem konkurencje zawsze były pod auta szybkie i mocne. Bardzo fajnie by było jak by sie pojawiły konkurencje które pozawlały by sprawdzić kierowcę i jego umiejetności a nie auto.

"Szybkie proste są dla szybkich samochodów, szybkie zakręty sa dla szybkich kierowców " :)

Co do ilości konkurencji to zawsze można je połaczyć

np przy dojeździe na miejsce startu konkurencji gdzie kierowca i tak czeka aż poprzedni zawodnik skończy przejazd musiał by zaparkować w kopercie z kołami na kartce papieru przyklejonej do asfaltu. W zależności od dokładności były by odejmowane sekundy z przejazdu.

a po zakończeniu przejazdu ( minięciu linii mety ) gdy juz następny zawodnik jest na torze zrobić slalom na przejazd precyzyjny tyłem.

nie wydłużyło by to czasu samej konkurencji bo i tak kierowca by stał i czekał w ogonku na następny przejazd.


Podzial na troche wiecej kategorii też by sprawił ze uczestnicy bardziej zacięcie by walczyli o sekundy.


Co do obsługi toru to raz był Bielak który faktycznie mierzył czasy przejazdów, na każdym innym zlocie bardzo dobrze radził sobie z tego co pamiętam zarząd. Chyba ze za obsługę toru liczymy pana który otworzył bramę i siedział w kanciapie popijając cocacole :)

Jestem również przekonany że jeżeli zarząd wystosował by prośbę do któregoś z klubowiczów aby zaopiekował sie jakąś konkurencją to znaleźli by sie wolontariusze którzy by pomogli.
 
 
 
Raptile 




Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Nie Lut 12, 2012 23:00   

Ciufa napisał/a:

będzie ćwiartka? :D


Będzie :) ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Lut 12, 2012 23:23   

dudekmis napisał/a:
"Szybkie proste są dla szybkich samochodów, szybkie zakręty sa dla szybkich kierowców " :)

Hmm... ostatnia próba w Radomiu była właśnie typowo pod umiejętności kierowcy, a nie mocy auta.
Chociaż nie powiem, że moc auta i zawieszenie odgrywa kluczową rolę zawsze.
Podobnie było w Ślesinie. Tyle, że próba trochę przesadzona i wiele osób nie ogarniało ;)

Jaka w/g Ciebie powinna być próba ;D ?

dudekmis napisał/a:
a po zakończeniu przejazdu ( minięciu linii mety ) gdy juz następny zawodnik jest na torze zrobić slalom na przejazd precyzyjny tyłem.

To może być. Była też kiedyś konkurencja parkowania tyłem jak najbliżej przeszkody. Przeszkodą były kartonowe pudła, które teraz kojarzą się głównie ze śmiercią jednej z bohaterek serialu :) Oczywiście w tej konkurencji musiałby zostać wyłączony czujnik cofania ;P

Jeśli o mnie chodzi, to ja na brak zajęć w czasie oczekiwania nie narzekam ;) Jednak bardziej myślałbym o naszych paniach, które faktycznie podczas takich zabaw strasznie się nudzą ;)

Cytat:
Chyba ze za obsługę toru liczymy pana który otworzył bramę i siedział w kanciapie popijając cocacole :)

Na ostatnim zlocie czas mierzył p. Wróbel. Notatki sporządzała chyba jego małżonka.
dudekmis napisał/a:
Jestem również przekonany że jeżeli zarząd wystosował by prośbę do któregoś z klubowiczów aby zaopiekował sie jakąś konkurencją to znaleźli by sie wolontariusze którzy by pomogli.

Zarząd wyznacza taką osobę na Zlocie i nie ma odmowy ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
dudekmis 




Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 281
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Nie Lut 12, 2012 23:53   

MaReK napisał/a:
ostatnia próba w Radomiu była właśnie typowo pod umiejętności kierowcy


nie wiem co to za umiejętność pozwala rozpędzić auto na odcinku 100m do powiedzmy 80km/h. Bo w moim to sam wróbel by tego nie dokonał :P . A ty w MG zrobisz to na wstecznym :)

Z wróblem nie miałem okazji jeździć przez % ale z relacji uczestników było fajnie bo podpowiadał na bierząco co trzeba zrobić i w ten sposób uczył kierowce jak pojechać szybciej. Ale tu też były różnice z racji posiadanej ilości KM.


MaReK napisał/a:
Na ostatnim zlocie czas mierzył p. Wróbel. Notatki sporządzała chyba jego małżonka


Faktycznie czas mierzył wróbel teraz se przypomniałem ale wyniki to chyba pisał BRT lub Daria :P

Ale wydaje mi sie ze rola wróbla była na przekazaniu wiedzy a nie mierzeniu czasu.


Dla płci żeńskiej mogą być konkurencje :
1. Znajdywanie kluczyków do samochodu w torebce na czas
2. Malowanie sie w lusterku wstecznym na czas

:)

Ale chyba bym nie robił podziału na płeć, kierowca to kierowca i decydując sie na przyjazd na zlot jest świadom/ świadoma ze będzie sie ścigała / ścigał.

Konkurencje poboczne mogą być również bardziej edukacyjne zapełniające wyłącznie czas.

W danym momencie przychodzi mi do głowy np.
- montowanie fotelika dziecięcego każdemu sie wczesniej czy poźniej to sie przyda.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Lut 13, 2012 00:17   

dudekmis napisał/a:
Z wróblem nie miałem okazji jeździć przez % ale z relacji uczestników było fajnie bo podpowiadał na bierząco co trzeba zrobić i w ten sposób uczył kierowce jak pojechać szybciej. Ale tu też były różnice z racji posiadanej ilości KM.

Ważne było jak się ustawić i wejść w zakręt, jak go pokonać bez zbędnych ruchów kierownicą i jak z niego szybko wyjść. Odpowiednie redukowanie biegów podczas nawrotki, itp. itd. Różnice wagowe i mocowe były. Mnie się udało psim swędem uzyskać czas nr 1, a auto mam wolniejsze od emdzika, Kozika, nie wspominając już o Seacie mariusza ;) Chyba, że piszesz o tym co działo się później - czyli takiej pojeżdżawce ;)

Szkoda, że Brt albo Markzo nie jechali, czy kolega Kuba, który w 2006 roku Renaultem o niewygórowanej mocy objechał wszystkich :D

A to, że p. Wróblewski podpowiadał jak jechać, do też b. ważna rzecz. Fajnie jest się przejechać do Ułęży, gdzie organizuje on takie imprezy.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 13, 2012 00:26   

nie wiem czy ćwiara będzie, bo to mały tor, nigdy tam jeszcze nie bylem. Do 1/4 szukalbym innego miejsca, tzn miejsce jest, tylko trzeba by legalnie to załatwic ;)

Co do głównego wątku, chyba pozostaje nam czekać na termin i miejsce zlotu, bo bez tego (jeśli zmiany miały by być) nie można nic w części "torowej" zmienić. Natomiast konkursy np: na tuning wizualny/mechaniczny/car audio mozna ogarnac pod osrodkiem, wiec pozostaje kwestia ich przeprowadzenia :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
walkie 




Dołączyła: 14 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Lubnów/Wroc/Krk

Rover 45

Wysłany: Pon Lut 13, 2012 08:36   

MaReK napisał/a:
Na ostatnim zlocie czas mierzył p. Wróbel. Notatki sporządzała chyba jego małżonka.


p. Wróbel jeździł z nami samochdami a czasy spisywała Daria, Brt i ja na przemian ;)

[ Dodano: Pon Lut 13, 2012 08:36 ]
a no i pan Ptak podawał czasy, które liczył wewnątrz auta ;)
_________________
Nic nie trwa wiecznie...
 
 
 
zetes 




Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 558
Skąd: Turek

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 13, 2012 10:05   

Markzo, :brawa: za ruszenie tematu.
Według mnie poza typowo sportowymi konkurencjami powinny być równiez konkurencje sprawnościowe. Mnie i moje autko konkurencje typowo sportowe /oczywiście chodzi o uczestnictwo w nich/ juz nie bawią i powiem szczerze, że pobyt na torze na ostatnich zlotach był dla mnie nudny, nie mówiac już o osobie towarzyszącej /w tym przypadku żonie/. No tym samym warto pomyśleć o konkurecjach, w których udział mogłyby wziąć osoby towarzyszące. Nie bedę proponował szczrgółowo konkurencji, ale wiele propozycji zostało zgłoszonych wyżej.

[ Dodano: Pon Lut 13, 2012 10:05 ]
Mam prośbę, nie zaśmiecajcie tematu poprzez pisanie kto, gdzie i kiedy mierzył czas, kto go zapisywał itp. :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Kozik 




Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pon Lut 13, 2012 10:09   

konkurencji typowo pod pary też nie ma co robić, ewentualnie konkurencje pod płeć ładniejszą ;) myślę, że płeć brzydsza śledziłaby je z wielkim zainteresowaniem :mrgreen: konkurencje nie samochodowe :P rzut wałkiem do męża czy coś :D
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Firq 




Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Wto Lut 14, 2012 20:53   

ja mam jedną jedyną małą prośbę a mianowicie 1/4 mili z podziałem na moc. :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink