Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 25 1.6] nagły spadek temperatury
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover 25 1.6] nagły spadek temperatury
Autor Wiadomość
samuro 



Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 52
Skąd: Rzeszow



Wysłany: Nie Lut 26, 2012 17:12   [Rover 25 1.6] nagły spadek temperatury
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 2002

Witam, mam takie szybkie pytanie, załóżmy ze po przejechaniu 15 km oczywiście normalnej jazdy i nagle zredukuje powiedzmy do drugiego biegu i przycisnę do końca i w pewnym momencie wskazówka temp. płynu chłodniczego leci w oczach do czerwonego pola. Kiedy włączę trzeci juz tak nie gazując wskazówka wraca równie szybko jak spadła na swoje miejsce. Co to może oznaczać? termostat ma może 25 tyś. km. Proszę o w miare sprawna podpowiedz.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lut 26, 2012 17:12   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Nie Lut 26, 2012 17:17   

Albo termostat się nie otwiera, albo coś z pompą wody nie tak. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
samuro 



Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 52
Skąd: Rzeszow



Wysłany: Nie Lut 26, 2012 17:19   

Ok, a jaka jest żywotnośc termostatu i czy termostaty do tego silnika mogą sie różnic minimalnie parametrami? ale to sie dzieje tylko przy wciskaniu do konca gazy a np jezdząc powiedzmy do 4 lub 5 tys. obr. to nic sie nie dzieje
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Nie Lut 26, 2012 17:23   

Cytat:
ale to sie dzieje tylko przy wciskaniu do konca gazy a np jezdząc powiedzmy do 4 lub 5 tys. obr. to nic sie nie dzieje

Pompa wody kiedy wymieniana ??
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
samuro 



Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 52
Skąd: Rzeszow



Wysłany: Nie Lut 26, 2012 20:58   

wszystko było robione jakie 35 tys km temu także nie powinno być zle, czujnik temp ECU był też zmieniony na nowy o Tomiego firmy EPS wiec własnei nie wiem gdzie szukać punktu zaczepienia aha i tak jak ty sądzisz co może miec do tego pompa?
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Nie Lut 26, 2012 21:01   

Termostat nie ma żywotności.
Często jest zepsuty w momencie włożenia.
 
 
samuro 



Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 52
Skąd: Rzeszow



Wysłany: Nie Lut 26, 2012 21:04   

oo ta odpowiedz jest mocna:) dobra czy to zależy od firmy termostatu czy od konstrukcji akurat do tego modelu czy moze sa jakieś własciwe firmy które trzeba kupowac? termostat mam firmy Calorstat
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Pon Lut 27, 2012 08:14   

Nie wiem czy to wina konstrukcji czy jakości wykonania, ale przypadki zamontowania wadliwego termostatu są nie takie rzadkie, ja też przez to przechodziłem. Niektórym dopiero trzecia sztuka działała poprawnie :rotfl:

Najlepiej kupić termostat Waxstat. Jest to oryginał Rovera made in UK i nie słyszałem aby ktoś na nie narzekał.
 
 
kangaroo69 



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 562
Skąd: Lubelszczyzna



Wysłany: Pon Lut 27, 2012 12:08   

samuro napisał/a:
termostat mam firmy Calorstat

Pudełko jest tej firmy, a w środku Vernet siedzi, wiem bo miałem i po 1000 km przestał się zamykać :wink: Może być termostat, ale jeśli sytuacja pojawia się tylko przy tak dużych obrotach to tak jakby pompa nie wyrabiała, zresztą podczas dużej prędkości obrotowej pompy tworzy się bąbel powietrza na wirniku i to opóźnia otwarcie termostatu. A dzieje się tak tylko przy pełnym bucie czy też przy spokojnej jeździe :?: Bo max. obrotów na 2 to żadko się zdaża :wink:
_________________
http://www.ekmoto.pl/KONKURS-a13_0.htm
 
 
samuro 



Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 52
Skąd: Rzeszow



Wysłany: Pon Lut 27, 2012 15:09   

dziej się tak miedzy około 6 do 7 tys obr. i to nie zawsze owszem rzadko tak sie tak jezdzi ale jezeli potrzeba mocy no to do konca:P przy spokojnej jezdzie nigdy mi sie to nie zdarzyło. Może przy okazji zapytam o coś jeszcze:P czujnik temperatury powietrza ten zielony w kolektorze dolotowym jest on wkręcony ale nie mam do niego wtyczki jest goły czujnik więc moje pytanie czy kostka która tam powinna byc idzie bezposrednio do komputera czy łączy sie jakoś z MAP sensorem? jak to jest?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 200/25/MG ZR] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pon Sty 24, 2011 18:27
kasjopea
Brak nowych postów [mg zr idt ] nagły spadek mocy od 160 w wzyż
Firq Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Sro Cze 22, 2011 10:17
Krzysi3k
Brak nowych postów [MG ZR 1.8] Dziwny spadek temperatury
samuro Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Wto Gru 15, 2009 20:02
samuro
Brak nowych postów [Rover 25 2.0 IDT] Spadek mocy wyższe spalanie
Julek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Nie Cze 16, 2013 16:02
Raptile
Brak nowych postów [Rover 200 SDi] . Spadek mocy brak przyśpieszenia.
TUPTUS2012 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Nie Sty 29, 2012 20:51
tronsek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink