Forum Klubu ROVERki.pl :: [620Ti] Nakrętka szpilki turbiny
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[620Ti] Nakrętka szpilki turbiny
Autor Wiadomość
antonio3 



Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 105
Skąd: Katowice



Wysłany: Sob Maj 12, 2012 22:08   [620Ti] Nakrętka szpilki turbiny
Typ: GSi Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Witam;

Potrzebuję pomocy. Kupiłem ostatnio zapasową turbinę. Problem polega na tym, że moja "stara" ma na wylocie szpilki z gwintem normalnym, a ta nowa, którą zamierzam zamontować ma szpilki z gwintem drobnozwojnym. Moje nakrętki kołnierzowe M8 (miedziowane) siłą rzeczy nie pasują na drobny gwint.

Gdzie mogę takowe dostać? Czy ktoś ma w tym doświadczenie?
Potrzbuję nakrętkę z kołnierzem na szpilkę M8 z gwintem najprawdopodobniej 1,25.

Może komus zostały 4 sztuki?

Darek
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Maj 12, 2012 22:08   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
karolj 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 534



Wysłany: Sob Cze 09, 2012 00:35   

1.25 to jest ten najpopularniejszy skok gwintu dla M8. Drobniejszy to pewnie 1mm.

Nie wiem zupełnie czy to by się w ogóle nadawało... ale piasty w rowerach (tych na dwóch kółkach ;) ) zawieszone są na osiach z właśnie takim drobnozwojowym gwintem.
 
 
antonio3 



Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 105
Skąd: Katowice



Wysłany: Sob Cze 09, 2012 10:36   

Witam;

dostałem nakrętki z gwintem drobnozwojnym i po temacie. Trochę się naszukałem, ale problem rozwiązany.

Darek
 
 
BorysOpole 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 316
Skąd: Opole



Wysłany: Wto Cze 12, 2012 22:52   

super że dostałeś to moze się podzielisz co gdzie i jak ? dla innych ? na przyszłość ?
 
 
 
antonio3 



Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 105
Skąd: Katowice



Wysłany: Wto Cze 12, 2012 23:29   

Moze komus będzie przydatne.

Szukałem nakrętek drobnozwojnych (tak się prawidłowo ten typ nazywa) M8 na szpilki turbiny. Przeszukałem i obdzwoniłem kilkadziesiąt firm w sumie w całej Polsce. Potem juz tylko w regionie śląskim. Nikt nie miał.
Zupełnie przypadkiem natrafiłem zrezygnowany na adres w Sosnowcu - zadzwoniłem i "gol" :)
Firma niepozorna, ale skuteczna i pomocna.

Kupiłem klasy 10.8 i do tego bardzo dobre podkładki nacinane obustronnie. Gwint drobnozwojny 1.0

Z tymi nakrętkami to była naprawdę wieeelka przygoda i wyzwanie.
Podaję namiary. Gość ma sporo różności a co najwazniejsze - może sprowadzić.
Całość kosztowała mnie paręnaście złotych.

http://www.maximet.eu

Pozdrawiam
Darek
 
 
BorysOpole 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 316
Skąd: Opole



Wysłany: Wto Cze 12, 2012 23:33   

super dzięki :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620TI] Przewód olejowy turbiny 620TI
Rademenez_ Rover serii 600, Honda Accord 2 Pon Lis 24, 2014 22:02
Markzo
Brak nowych postów [620ti] Zawór sterowania turbiny od VW lub forda
hidy Rover serii 600, Honda Accord 0 Czw Sie 09, 2012 12:35
hidy
Brak nowych postów [620ti] Zawór sterowania turbiny od VW lub forda
hidy Rover serii 600, Honda Accord 6 Czw Sie 09, 2012 20:58
hidy
Brak nowych postów [620Ti] Słabe ciśnienie doładowania turbiny po wymianie
antonio3 Rover serii 600, Honda Accord 0 Pią Cze 08, 2012 23:27
antonio3
Brak nowych postów [620Ti] Pojemność wtryskiwaczy Rover 620Ti
tomii620si Rover serii 600, Honda Accord 1 Pią Lis 15, 2013 21:40
greg-si



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink