Zamawiam łożysko więc, z tego co doczytałem istnieje możliwość zamontowania łożyska z innych marek samochodów, czy ktoś juz próbował? Bo te do Rovera, marka na R zapomniałem nazwy 330 zł.
Nie przesadzaj z ta dostępnością części.
http://landroverowy.pl/lo...-rfc000010.html dopytaj czy napewno jest z magnetycznym pierścieniem ABS ale śadzę ze kol. AAND wie co sprzedaje i to jest takie jak trzeba. W InerCarsie masz od 180pln najtańsze a na allegro od 70pln
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ok dzięki za szybką odpowiedz, powiedzcie mi tylko czy potrzebuje cos jeszcze do tego łożyska jakies uszczelniacze bo ta babka w moim sklepie mi takie cos polecała w tej cenie 330 zl
Wysłany: Nie Wrz 23, 2012 20:53 abs się włącza przy każdym hamowaniu
Witam,
u mnie problem z ABS polega na ciągłym włączaniu się ABS. Nawet lekkie naciśnięcie hamulaca powoduje "chodzenie" hamulca. kontrola zapaliła się raz (jakiś miesiąc temu) ale po ponownym odpaleniu silnika zgasła. Cały czas kontrolka się nie świeci, a abs włącza się non stop. TC działa normalnie, tempomat działa normalnie, prędkościomierz też ok. Macie jakiś pomysł gdzie szukać? Podpięcie pod kompa też chyba niewiele da, bo kontrolka od ABS się nie świeci.
teraz zaczęła się częściej zapalać kontrolka ABS i wyłącza się trakcja. Czy możecie sprecyzować od którego koła zacząć sprawdzanie? Licznik i tempomat dalej działa bez żadnych problemów.
a czy znacie jakiś magiczny sposób, żeby wyjąć te czujniki bez rozkręcania hamulców i piasty? Sprawdziłem wszystkie kable i nie wyglądają na poprzecierane... Czy jak wyjmę czujnik, to da się go sprawdzić poza układem, czy jest ok? ew. czy ktoś w Warszawie umie go sprawdzić?
Przy weekendzie zabralem sie do roboty i znowu mam pytania. Udalo mi sie wyjąć podejrzany czujnik. Mam też jeden nowy. Poprzedni wyjąłem dość łatwo nie rozkręcając całego koła tylko od tyłu odkręcając tylko śrubę go mocującą i delikatnie rozbujałem i wyszedł. Czy wkładając w to miejsce nowy, mogę go czymś posmarować (nieprzewodzącym), żeby łatwiej wszedł? Bo w sumie jeszcze nie wiem, czy ten poprzedni na pewno był zepsuty i może by jeszcze wrócił w swoje miejsce, a ten nowy powędruje do drugiego koła? Czy próbować oczyścić to miejsce w którym osadzony jest czujnik? Jeśli tak, to czym i jak?
Nie wiem czy dobrze zrozumiałam. Niedziałający prędkościomierz wskazuje na to, ze usterka czujnika/przewodu ma miejsce w przednim kole?
Kiedyś połamało mi się nadkole i miałam poprzerywane przewody, może teraz gdzieś izolacja puściła, bo były łączone "na krótko"?
Ostatnio zmieniony przez joannak25 Czw Lip 17, 2014 21:12, w całości zmieniany 1 raz
Witam serdecznie, potrzebuje pomocy z ABSem.
Problem polega na tym że zapala mi się czasem kontrolka ABS w trakcie jazdy i oczywiście nie działa ABS. Po zgaszeniu i zapaleniu auta i przejechaniu paru metrów kontrolka gaśnie ale w trakcie jazdy zapali się znów. Czasem zdarza się że zanim się zapali kontrolka, ABS załączy się przy małej prędkości mimo że nie jest ślisko.
Prześledziłem podobny temat i koledzy wskazywali na pierścień magnetyczny w którymś z tylnych kół ale ja kurna nie wiem w którym
Byłem na kompie, wyskoczył błąd nr. 6 - gość nie potrafił mi powiedzieć o co chodzi. Mówił że gdyby to był czujnik to by wyskoczył który... Wspomniał że to może być pompa ale w to nie wierzę - wtyczkę przeczyściłem przy pompie , była w niezłym stanie. Zresztą ABS działa zanim zaświeci się kontrolka..
Czy ktoś ma pomysł co zrobić?
Nie uśmiecha mi się wymiana piast na oślep
słuchaj jak zaświeca kontrolka ale prędkość nadal działa, to nie jest to strona prawa z przodu. Jak zaświeci Ci kontrolka i masz tempomat, to spróbuj go zaprogramować, jak się nie da to będzie oznaczało lewy przód, jak się da to zostaje tył do sprawdzenia, ale nie wiem jak. U mnie przy padającym czujniku, tak samo ABS działał nawet jak samochód się toczył więc najpierw bym próbował od czujników. Tak w ogóle jak padnie piasta, to komp nie pokaże tego, tylko brak sygnału z tego i tego czujnika, i przy padniętym czujniku jest ten sam błąd
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
kurcze a sprawdziłeś przewody od czujników, może któryś łapie przerwę na przewodzie i takie cyrki. Ja zanim kupiłbym piastę, to najpierw zalał starą jakimś oczyszczaczem, nuż pomoże
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Robiłem tak, nic nie dało. Nie ma tam rdzy bo wszystko wyczyściłem przy okazji wymiany tuleji z tyłu. Przewody niestety całe.
Mam pytanie: czy piasty kupić te FAGi które są po 300 zł sztuka czy mogą być tańsze zamienniki? Niby na te tańsze dają 2 lata gwarancji..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum