Forum Klubu ROVERki.pl :: [620Ti] Ubytki płynu chłodzącego
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[620Ti] Ubytki płynu chłodzącego
Autor Wiadomość
Chudeck 



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 102

Rover 600

Wysłany: Sob Gru 29, 2012 01:22   [620Ti] Ubytki płynu chłodzącego
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam, to znowu ja i moj Złomover :mrgreen:

Napotkalem dzisiaj dziwny problem, płyn chłodniczy ucieka mi w tempie 1L na dobe. Niedawno miałem robiona uszczelke pod głowicą. Byłem u mechanika i zaręcza mnie, ze chłodnica jest trafiona, probowal mi to udowodnic, ale podkladajac karton po 15 minutach spadla jakas kropla skąds, a ja trace przez noc tyle płynu, ze zalałby ten karton 700 razy. Układ sie strasznie zapowietrza, dzisiaj zauwazylem, ze zostawiam za sobą tumany spalin(białych) na obortach rzędu 1000-1100 stojąc na światłach, do tego bardzo mi faluja obroty,albo rosną jałowe do nawet 3 tyś, musze je zbijac podnoszeniem pedału gazu :| . Możliwe jest to, ze ta łamaga coś spieprzyła i płyn chłodniczy rzyga przez głowice?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Gru 29, 2012 01:22   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Sob Gru 29, 2012 09:39   

Oddawaj na gwarancję samochód. :wink:
 
 
 
Chudeck 



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 102

Rover 600

Wysłany: Sob Gru 29, 2012 09:52   

No oddałem juz raz, to chłop mi powiedzial, ze to chłodnica i cieknie z niej bardzo, chociaz ja tego nie widze :mrgreen: mam pytanie, gdyby to jednak byla chlodnica, to czy pasuje od SDi? bo patrząc po allegro widze, ze caly zestaw (chlodnica,inter,wentylatory) jest dedykowany pod SDi/Ti
 
 
thorm 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 85



Wysłany: Sob Gru 29, 2012 16:11   

prędzej od sdi jak od benzyniaka oprucz silnika to 90% sdi co do obrotów to poluzuj linkę gazu przycina się i dlatego podnosisz pedał gazu .dlatego sam wymieniałem uszczelkę jak coś spiepszyłem to straciłem 150zł za uszczelkę i 3 godziny czasu
 
 
Chudeck 



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 102

Rover 600

Wysłany: Nie Gru 30, 2012 21:41   

nie moze sie przycinac, bo nie dochodze do tych 3 tyś podczas ruszania, a mimo to, obroty rosną :cry: Wiem, juz mi mowiles :mrgreen:
 
 
thorm 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 85



Wysłany: Pon Gru 31, 2012 17:42   

masz ecu mems jeśli dostaje za duzą dawkę lpg to przestawia się mapa pb nawet jak pojezdisz na lpg z zabogatą dawką lpg to przestawia się pb i wtedy nawet jak przestawisz na benzynę to sterownik ustawi ci wysokie obroty zrób tak nie wiem jaki masz sterownik lpg i jaką generację ,ja nam staga 4 i jak ustawię za wysoko mnoznik i dostaje bogato lpg to muszę pojezdzić z 10km na ubogiej zeby obroty na jałowym z 1400ob przestawiły się na 1000 obr tu jest sterownik mems i sam się uczy dawkowania paliwa i optymalnie ustawia pb jest taki zart zresetuj ecu przejedz się trzymając 4000-5000tys obro i zobaczysz ile pali potem zresetuj ecu przejedz się do 2000-3000 obrot i zobacz ile pali ustawia się ecu na sportowo albo ekonomicznie powodzenia trzeba najpierw poznać co się ma pod maską dopiero pisać

[ Dodano: Pon Gru 31, 2012 17:34 ]
co do ubytku wody to pojezdzij i rozgrzej go i otwórz maskię podejrzewam ze mosz ubytki na tej rórce u dołu chłodnicy co rozdziela na turbo tam mogą być wycieki i tam szybko odparowuje woda ze po 5 minutach nie widać ze coś leciało rórka jest stalowa i szybko odparuje płyn jak jest gorąca

[ Dodano: Pon Gru 31, 2012 17:42 ]
ja mam sterownik stag 4 plus wtryski magic jet dysze 3.3 mm spalanie miasto 10-12 lit wazne jest aby mnoznik na lpg zaczynał się na 1.2 konczył 1,4 wolne obroty na pb to 2.0 -2.1 ms i tyle ma być na lpg 2.1 po przełączeniu jeśli idzie ponizej jest za bogato po wyzej za bogato trochę zabawy i ten silnik nie musi duzo palić jeśli masz walteki czerwone to je wywal bo są za wolne do tego silnika mozna pojezdzić na zółtych jeszcze wyrabiają po zatym ja podniosłem skok tłoczka z 4mm na 6mm ale z waltekami nie zejdziesz ponizej 3.5ms a ten silnik przy zwalnianiu silnikem potrafi zejsc na 1.5ms na pb i tu potrzeba szybkich wtryskiwaczy by wyrobiły jesli dostaje za moło gazu i lambda nie pracuje to sterownik wydłuza czas pb aby lambda zaczeła pracować co za tym idzie podnosi obroty silnika tak samo lambda moze nie być sprawna i tez będą się dzić cuda
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [620SDI] Duże ubytki płynu chłodzącego
Kam971 Rover serii 600, Honda Accord 11 Wto Mar 15, 2016 20:21
Kam971
Brak nowych postów [R620Ti]czujnik temperatury płynu chłodzącego
szybkizlasu Rover serii 600, Honda Accord 4 Pią Lut 07, 2014 12:45
szybkizlasu
Brak nowych postów [R620] Czujnik temperatury płynu chłodzącego
richmond Rover serii 600, Honda Accord 29 Wto Mar 12, 2013 22:35
kruszan
Brak nowych postów [R620] Czujnik temperatury płynu chłodzącego
wskaźnik leży na dole skali
wielki_mazi Rover serii 600, Honda Accord 3 Czw Kwi 16, 2009 23:39
thef
Brak nowych postów [R620sdi] czujnik temperaturu płynu chłodzącego
Arek Rover serii 600, Honda Accord 2 Nie Lut 26, 2012 13:33
Arek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink