Forum Klubu ROVERki.pl :: [Civic MB7] przewody wysokociśnieniowe : pękają
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Civic MB7] przewody wysokociśnieniowe : pękają
Autor Wiadomość
dwozniak 



Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2



  Wysłany: Pon Sty 14, 2013 22:28   [Civic MB7] przewody wysokociśnieniowe : pękają
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: < 1993

Witam forumowiczów ROVERki. To mój pierwszy post, dotyczy bardzo bardzo frustrującego problemu. Jeśli ktoś z Was wie jak pomóc w tej kwestii - będę wielce wdzięczny.

Mój problem dotyczy Hondy Civic VI '98 2.0 Diesel 86 KM MB7:

Do silnika poprowadzone są cztery przewody wysokociśnieniowe zasilające wtryskiwacz. Problem polega na tym, że w ciągu roku od zakupu samochodu i przejechaniu nieco ponad 8000 km, rurki te naprzemiennie pękły już... OSIEM razy! Pomóżcie zrozumieć tę anomalię, bo sam i mechanicy u których to naprawiałem nie mają pojęcia o co chodzi [a Ci skasowali mnie na niemałą już kwotę!!]. Kilka szczegółów:

- Rurki te pękają w newralgicznych dla siebie miejscach: przy zakrzywieniu lub przy wejściu/wyjściu.
- Jeden z mechaników zmniejszył w jakiś sposób ciśnienie przepływające przez te przewody. Niestety, to nie pomogło.
- Założyłem obejmę na przewody (z oryginalnego silnika) - to też nie pomogło.
- Nie ma korelacji z porą roku lub temperaturą.

Jestem już bardzo sfrustrowany tą usterką. Dziś na trasie pękła kolejny raz rurka, wymieniłem u przydrożnego mechanika, po czym znowu, przejechawszy 20 km, pękła [ta sama]!!

Ten sam wątek dodałem do forum CivicKlub: http://www.civicklub.pl/f...aj%B1&p=1849188
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sty 14, 2013 22:28   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pon Sty 14, 2013 23:01   

Czy masz pospinane rurki tymi zatrzaskami plastikowymi ?
Oraz sprawdz czy z obu stron dokrecona jest pompa wtryskowa
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Sty 14, 2013 23:26   

na 99% masz niestety pękniętą podstawę pompy ... taka płyta przykręcona z boku do silnika a do tej płyty jest przymocowana pompa. Posprawdzaj śruby na wszelki wypadek, ale nie sądzę, żeby się same odkreciły ... ponadto zobacz jeszcze czy podpora pompy, która jest od strony wtrysków czasem nei jest luźna. Ale chyba we wszystkich znanych mi przypadkach winna byłą ta podstawa pompy. Zobacz czy ręką uda się poruszać pompą ... jeśli tak, to niedobrze ... pompa powinna siedzieć sztywno i nie dać sie ruszyć ani o milimetr.
Zła wiadomośc jest taka niestety, że jak to bedzie rzeczywiście ta podstawa pompy, to po pierwsze musisz ją znaleźć a po drugie, żeby ją wymienić niezbędne jest wyjęcie skrzyni biegów.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
michu027 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 125
Skąd: Piotrkowice

Rover 400

Wysłany: Sro Sty 16, 2013 18:31   

Zgadzam się Brt, kolega miał tak w audi 80 1.9 TD. Urwała się śruba mocująca pompę i pękały przewody łączące pompę z wtryskami ze względu na drgania i luz, właśnie przez tą śrubę. Po założeniu nowej śruby problem się nie powtórzył.
 
 
dwozniak 



Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2



Wysłany: Nie Mar 17, 2013 18:01   

Dzięki wszystkim za odpowiedzi!

Nieprędko wybiorę się do mechanika; jak załatwię sprawę to dam znać co i jak. pozdr :)

[ Dodano: Nie Mar 17, 2013 18:01 ]
Kilka dni temu wróciłem od mechanika, założona została łapa pompy wtryskowej. Wymienione zostały wszystkie rurki + obejmy. Po przejechaniu kilkuset km od tego momentu nic się nie dzieje. Oby tak dalej.

Dzięki wszystkim za odpowiedzi, jeśli te rurki znów p... to odpowiem w tym wątku ;)

Mechanik który podjął się naprawy: http://www.mechanikolsza.pl/
 
 
farek 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 224
Skąd: Międzylesie



Wysłany: Wto Mar 10, 2015 20:20   

Witam wszystkich.
W aucie ojca - Rover 400 1999r - jest niestety podobny problem. Pękają przewody, z reguły pierwszy od rozrządu (od pasażera). Sprawdzono, pęknięta podstawa, wszystko dzięki forum. Teraz pojawia się pytanie, czy podstawa będzie taka sama z R25/45 iDt, R200/400/600?? 105/101/86KM?
Wiadomo, nie ma za dużego wyboru a nie mam pojęcia czy były w blokach tych silników różnice konstrukcyjne.
Proszę o potwiedzenie :)
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10891
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Mar 10, 2015 21:00   

w blokach nie było żadnych różnic.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
farek 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 224
Skąd: Międzylesie



Wysłany: Wto Mar 10, 2015 22:12   

Dzięki, w takim razie kupujemy i wymieniamy.
pozdrawiam
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [civic 2.0 itd] jakie macie sposoby na przewody paliwowe?
piter-t Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sob Kwi 13, 2013 14:43
piter-t
Brak nowych postów [honda civic]check engine w hondzie civic silnik 20T2N
dodmen Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Wto Sie 26, 2014 09:47
wooy11
Brak nowych postów [Honda Civic] Wskaźniki temperatury Honda Civic 2.0 tdi
Mateo19 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Sro Sie 28, 2019 22:16
Mateo19
Brak nowych postów [honda civic] pytanie o alufelgi honda civic
Lewis Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pon Wrz 02, 2013 13:30
Lewis
Brak nowych postów [civic 2.0 itd] błąd 34...
piter-t Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Lip 11, 2014 20:40
piter-t



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink