Zamówiłem u Adiego puszke, a nóż zrobiłbym coś źle i jak bym cos popsuł to k.... tylko by wzięła
[ Dodano: Czw Kwi 26, 2012 01:14 ]
A więc tak zakupiłem puszkę od Adiego już zamontowana, auto rewelacyjnie się zbiera. Co do ustawienia potencjometru to mam na maxa i nie dymi jakoś mocno a na mniejszym zakresie prawie wogle.
[ Dodano: Czw Kwi 26, 2012 01:19 ]
a w weekend mierzyłem sobie czas do 100km ale tak narazie na stoperze kilka prób robiłem aby w miare dokładnie wyszło to bez włączonego "chipa" około 11,5 sek (we dwóch), natomiast na właczonym to około 9,5 sek też we dwóch. Mam teraz taki programik w telefonie do mierzenia przyspieszenia z gps i porobie kilka prób, zobaczymy co wyjdzie. A ktoś był ktoś po modyfikacjach na hamowani roverem 600:D??
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 26, 2012 01:19 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jackas5, Też zlutowałem sobie pudełeczko. W rave znalazłem że przewody do których trzeba się podpiąć to czerwony i zielono różowy, dobrze wyczytałem czy to o inne kolory chodzi? Tak jak podane jest na 1 stronie to w kostce powinno być 8 przewodów
- 2 1 -
6 5 4 3
- 8 7 -
u mnie z tego co zauważyłem jest tylko 7 (na górze 2, na środku 4, na dole 1)
- 2 1 -
6 5 4 3
- - 7 -
czy tak może być czy czegoś mi brakuje w wiązce?
czy dobrze z załącznika przeczytałem że chodzi o przewody 851 i 853
_________________ Im szybciej przejedziesz na czerwonym świetle, tym mniejsze prawdopodobieństwo, że ktoś cię stuknie z boku
Umnie były luki tez i nie było wszystkich przewodów licz tak jak napisali czyli 6 i 7 i podpinasz i potem bez różnicy który do którego ja napisałem ci w emailu ze białe bo mi adi tak zrobił w pudełku
No to że 6 i 7 to wiem z pierwszej strony posta, ale masz Roverka takiego jak ja i chciałem się upewnić w kolorach bo powinniśmy mieć takie same. Bo jak wezmę kostkę odwrotnie o 180 stopni bo niestety luźno wisi, to kolory przy liczeniu 6 i 7 już inne są. Wychodzi mi że ma być biało-fioletowy i biało-szary, a jak odwrócę kostkę to wychodzi zielono-różowy i czerwony ( tak też niby w rave się doczytałem że czerwony i zielono-różowy) ale upewnić się nie zaszkodzi i zapytać kogoś kto to już podłączył, żeby nic nie spalić przypadkiem
_________________ Im szybciej przejedziesz na czerwonym świetle, tym mniejsze prawdopodobieństwo, że ktoś cię stuknie z boku
ja mam pudełeczko od Adiego do sprzedania, jak Adi nie ma gotowych to ja mogę Ci sprzedać nówkę, nawet nie zakładaną (skorzystałem z innego sposobu podniesienia mocy)
Warto tę bazę danych uaktualnić tym, że niewielką zmianę może dać odpięcie przepływki, ale za chiny ludowe nie wiem jak to się robi. Nawet wtyczki odpiąć nie mogę. Boję się mocniej pociągnąć bo mogę kable wyrwać.
a bez przeróbek to jest podobnie jak u mnie, czyli ok. Myślałem że już na stocku mam coś nie halo i zamula. W każdym razie boostne sobie ciśnienie, odłącze MAFa (niewiele da, ale zawsze coś) i zobaczę może z EGR coś, ale domyślnie to jest on zawsze zamknięty jak się ciśnienie odłączy, więc chyba lepszym rozwiązaniem będzie usunięcie EGR i wstawienie tam tej przejściówki nie?
teraz jak bym miał jeździć seryjnym SDi to bym ciągle myślał że jest zepsuty nagram dziś moje 60-100km/h i przyspieszenie 0-100km/h. Z ciekawości, co by porównać z Waszymi wynikami
dodam, że ja mam podkręcone turbo do 1,35bar, remap i zaślepiony EGR. więcej mechanicznych przeróbek nie pamiętam
podłączenie opornika z automatu zwiększy trochę ciśnienie ... o około 0,1 bar ... tak przynajmniej wyglądało to z moich obserwacji podczas jazdy z i bez opornika.
wykonałem dwa obroty.
To jest ok czy za dużo może? Facet na filmiku robi jeden obrót. Nie mam manometru i nie wiem też gdzie by go wsadzić gdybym miał, więc tak na czuja zapytam czy to nie za dużo? Auto odpaliłem i delikatnie przegazowałem, niczego niepokojącego nie zauważyłem.
bez manometru to trudno powiedzieć ... z turbiny wychodzą dwa wężyki ... jeden krótki do gruszki sterującej zaworem upustowym .. a drugi dłuższy idzie do MAP sensora na ścianie grodziowej ... ten wężyk przecinasz ... wstawiasz trójnik i tam dajesz manometr ... jeśli manometr będzie "skakał" .. to trzeba zrobić kryzę gdzieś po drodze (np ścisnać wężyk)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum