dzieju, a jest jakiś inny samochód który chciałbyś mieć
dzieju napisał/a:
mozemy sie dogadac
odezwij się na PW ile byś chciał za twój zestaw
Nie dostalem pW
Inne auto .. tak Chrysler 300C ale narazie po za zasiegiem .
Dogadamy sie za jakies 2-3tyg. podczas prac firmy wygluszajacej .
Glosniki juz przyszly .
[ Dodano: Sro Sty 30, 2013 12:57 ]
Markzo napisał/a:
dzieju napisał/a:
Qrde nie wiem ale wiem ze sterownik jest od 190 Mariusz mial problemy ale to zgral , zapytam sie go przy okazji .
Mowil ze nie ma trakcji ale powalczy no i sie udalo wiec pewnie od 190 .
Zapytaj się od czego masz, bo ja chciałem tacie do 75 mocniejsze mapki i tylko te z ZT180 (czyli 2,5 + aftomat) a to to samo co zwykły 75. Nie dało się wgrać mapy z ZT190.
Pytalem dzis Adama ktory to skladal twierdzi ze od 190
Zapytam Mariusza przy okazji o to samo i o mape .
[ Dodano: Sro Sty 30, 2013 12:59 ]
Wygluszenie jest po wycenie
Wygluszenie Nadkoli gor i dol .
Wygluszenie komory Silnika Tylko maska
Wygluszenie bagaznika
Wygluszenie Kolumny srodkowej
Wygluszenie 4 drzwi
Poziom wygluszenia najwyzszej jakosci materialy .
Koszt 4000-5000zl.
Zlecenie rusza za jakies 2-3tyg jak obije tylne boczki skora .
bedzie dokumentacja podczas prac wykonywana
[ Dodano: Sro Sty 30, 2013 22:34 ]
Mogl by mi ktos poradzic w sprawie nalgosnienia ?
czy przypadkiem zt 190 nie ma innych wałków rozrządu??
Oczywiscie ze ma wystrzymalsze utwardzone (do rorzadu potrzebne sa dodatkowe blokady dla tych silnikow ) i jeszcze pare innych zmian o ile pamietam przepustnica , uszczelki sa stalowe o ile sie nie myle ?
tyle ile trzeba ja nie zwracam uwagi na to wydaje mi sie ze im ciezsze drzwi itd tym lepiej dla dzwieku .
Gosc z firmy apama mowil mi o lekkosci materialow itd. ale kazalem podac koszty i juz najlepszej opcji .
Silnik zmienilem dla trfalosci silnikow MG oraz momentu no i z okazji wymiany rorzadu wiec nie zalezy mi na dynamice tak bardzo jak na trfalosci auta i aukustyce .
Gaz zlikwidowalem .
Co do glosnikow starych Harmana to ci napisze jak zdemontuje
Oczywiscie ze ma wystrzymalsze utwardzone (do rorzadu potrzebne sa dodatkowe blokady dla tych silnikow ) i jeszcze pare innych zmian o ile pamietam przepustnica , uszczelki sa stalowe o ile sie nie myle ?
mierzyłes, wyjmowałes? ja mam odmienne zdanie, modząc V6 przed swapem też napalałem się na osprzęt z ZT190, ale na logikę - inny komputer (inne mapy), inne wałki, inny wydech, inna przepustnica... a na hamowni niecałe 10KM więcej? mówie oczywiście o mocy zmierzonej na hamowni, nie o tym co deklaruje producent wg mnie róznią sie tylko programem w komputerze i filtrem powietrza (zs180 - zt190).
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Oczywiscie ze ma wystrzymalsze utwardzone (do rorzadu potrzebne sa dodatkowe blokady dla tych silnikow ) i jeszcze pare innych zmian o ile pamietam przepustnica , uszczelki sa stalowe o ile sie nie myle ?
mierzyłes, wyjmowałes? ja mam odmienne zdanie, modząc V6 przed swapem też napalałem się na osprzęt z ZT190, ale na logikę - inny komputer (inne mapy), inne wałki, inny wydech, inna przepustnica... a na hamowni niecałe 10KM więcej? mówie oczywiście o mocy zmierzonej na hamowni, nie o tym co deklaruje producent wg mnie róznią sie tylko programem w komputerze i filtrem powietrza (zs180 - zt190).
Nie znam sie nie odpowiem ci dokladnie trzeba pogadac z Mariuszem
Zauwazylem roznice w dynamice na suchym asfalcie gumy potrafi palic po wylaczenu TC oczywiscie a nie umial tego .
I czuc ze lepiej wchodzi na obroty i jest dokladnie tak jak oczekiwalem jest dynamiczniej .
Sam silnik jest napewno inny mowilo mi to kilka osob .
Każdy mówi, że jest inny. Tylko nikt nie rozbierał i to takie niezbyt pewne. Bo pisałem z ang firmą, która te silniki rozbierała i dostałem inffo, że są takie same. To samo od gościa, który w PL handluje częściami od ZT/75, na moją prośbę porównywał wałki i głowice - takie same. Niestety nie robiłem tego sam, nie mam fotek ani nic, więc też piszę to nie jako pewniak. Np: numery wałków od ZS/75 róznią sie od tych z ZT190 a opierając się na tym kolesiu są takie same. Pasowałoby postawić auta obok siebie, rozebrać i porównać. Tylko nikt tego przecież nie zrobi ze sprawnym autem Co do przepustnicy to czy inny jest kolektor ssący? jesli nie, to zmiana nawet na taką o srednicy 100mm nic nie da, bo wejscie do kolektora jest sporo węższe.
Auto pewnie, że będzie lepiej śmigac. Nasz tak samo jak odłączysz TC potrafi laczka spalić Tak czy inaczej graty modów, bo idziesz w dobrą stronę
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Adam ze Skaryszewa i Tomek z Tomateam wiem ze ogladali czesci na wlasne oczy i sa inne walki i uszczelki oraz przepustnica
z Tomim gadałem na zlocie w łodzi i mówił mi tylko tyle: "inny jest numer, wałków nie widziałem". Jeśli jest aż tyle różnic, to wynik w mocy jest mocno słaby
E tam, nasz ma 236kkm i daje rade
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Adam ze Skaryszewa i Tomek z Tomateam wiem ze ogladali czesci na wlasne oczy i sa inne walki i uszczelki oraz przepustnica
z Tomim gadałem na zlocie w łodzi i mówił mi tylko tyle: "inny jest numer, wałków nie widziałem". Jeśli jest aż tyle różnic, to wynik w mocy jest mocno słaby
E tam, nasz ma 236kkm i daje rade
Dbaj o swojego bo jak zacznie sypac to konca nie bedzie
[ Dodano: Wto Mar 12, 2013 15:08 ]
Wygluszanie prawie skonczone
Te pomiary to jakaś porażka. Kto mierzy ogólną skuteczność dźwięku? Na czym i czym mierzyli, różowy szum?
W samochodach jak i ogólnie mierzy się dla danej częstotliwości, czy w jakiejś częstotliwości nie ma przypadkiem podbić, któraś częstotliwość nie zanika.
Jakie materiały zostały użyte do wygłuszenia? Bo widzę tutaj również najtańsze materiały dostępne na rynku.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Te pomiary to jakaś porażka. Kto mierzy ogólną skuteczność dźwięku? Na czym i czym mierzyli, różowy szum?
W samochodach jak i ogólnie mierzy się dla danej częstotliwości, czy w jakiejś częstotliwości nie ma przypadkiem podbić, któraś częstotliwość nie zanika.
Jakie materiały zostały użyte do wygłuszenia? Bo widzę tutaj również najtańsze materiały dostępne na rynku.
Wyslalem prosbe o podanie specyfikacji materiałow uzytych .
Nie zalamujcie mnie bo jak dla mnie efekt jest super i mam nadzieje ze nie zostalem oszukany .
Dzwonilem wlasnie aby podeslal mi dokladnie co uzyli i na szybko powiedzial ze w wiekszosci jest jakis Out-Sound, apaflex czy cos i ze przesle mi specyfikacje materiałów jakie uzyli .
Mam mate APP na chacie i wygląda identyko jak ta w twoich drzwiach no ale moge sie mylic bo jak pisałem żadnym specem nie jestem jednak za te kase to ja bym cos w stylu dynamat'a oczekiwał.
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Nikt nie mówi, ze to jest źle zrobione czy coś tylko przeglądając ich ofertę na allegro widać co i ile kosztuje. Nie mówię, ze to dokładnie to samo ale wizualnie bardzo podobne materiały.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum