We Wrocławiu jest taka FIRMA
Jak poszperasz w dziale WARSZTATY to znajdziesz tam jakieś opinie chyba.
Nie byłem tam, ale wiem że wołają 150 PLN +VAT za stronę razem z płynem podobno.
Jeśli tam pojedziesz, to pochwal się jak zrobili.
Pytanie czy ktoś może mi nabić zawias albo we wrocku albo w katowicach?
jakoś w okolice radomia mi nie śpieszno...
w Piekarach Śląskich też nabijają. niestety nie mam do nich żadnego kontaktu - a nie znalazłem warsztatu na stronie. Midowicz mi mówił jak nie miał dla mojego Fa czasu, że tam najbliżej mają pompkę.
_________________ Czytanie postów na forum może powodować schorzenia psychiczne i utratę wiary w ludzką inteligencję
W zasadzie potrzebna jest tylko pompka hydrauliczna i troszkę spostrzegawczości w znalezieniu końcówki nakręcanej na wentyl można ją zdjąć z badziewia sprzedawanego na stacjach benzynowych jako magiczny środek na dziurawą oponę- opona w płynie to się nazywa czy jakoś tak (ok.20zł) zacisnąć końcówkę na wężu i gotowe.Manometr w sumie nie jest obowiązkowy w takiej pompce bo liczy się chyba najbardziej wysokość (prześwit) auta i rozsądek przy pompowaniu.Ps:opona w płynie działa na dziury ale przy okazji skleja palce,brudzi felge i robi pare innych udziwnien
Pompka będzie jak najbardziej ok.
manometr potrzebujesz do 60 bar, ten co podałem to tylko przykład, ale jest tego pełno np:
http://allegro.pl/manomet...2717382400.html
, jeśli chodzi o połączenie wszystkiego, to mozesz wykorzystać wężyk, który jest przy pompce, tylko jeszcze będziesz potrzebował trójnik do manometru i przejściówkę do tej przedłuzki kątowej, chyba, że dostaniesz gdzieś 2 w 1, albo zakujesz sobie od nowa wężyk, co nie powinno być w zasadzie problemem, tylko pewnie wciągnie jeszcze kilkanaście-kilkadziesiat złych
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Kupię pompkę i manometr, przedłużkę kątową, połączę na wężyku.
Płyn zrobię taki:
(...) "PŁYN DO ZAWIESZENIA:
Należy kupić 3 litry denaturatu i 3 litry dobrego koncentratu chłodniczego (np. koncentrat CASTROL ANTIFREEZEE, SHELL ANTIFREZEE lub Prestone) i wymieszać ze sobą w proporcjach 1:1. I gotowe" (...)
Pompuje przód i tył tutaj Jak zaznaczyłem??
I jakie powinno być ciśnienie?
I co dalej? czy coś się spuszcza czy tylko można dopompować??
Wentyle sa na lewą i prawą stronę nie na przód tył.Z tego co gdzieś kiedyś wyczytałem to ciśnienie powinno być ok 40bar.Cały myk polegał na pompowaniu do danej wysokości mierzonej od środka koła do błotnika w kącie prostym przejechaniu się i ponownym pomiarze ew.dopompowaniu.Jeżeli coś nakłamałem to proszę o poprawkę Natomiast temat odpowietrzania/spuszczania płynu do zera bardzo mnie interesuje robił ktoś kiedyś nabijanie od totalnego zera i jakieś odpowietrzanie?
Witam.
Czy spotkał się ktoś z Was z przypadkiem innego gwintu na końcówkach do pompowania.
Ja mam na pompce końcówkę z przedłużki do pompowania kół. Swojego MGFa pompowałem już kilkakrotnie i zawsze nakręcałem końcówkę ręką i fajnie szło.
Jakież było moje zdziwienie gdy podjechał dzisiaj do mnie kolega Lukas246 żeby mu podpompować a tu nie można nakręcić końcówki. Zdjąłem nakrętkę z wentylka, próbuje i tez nie dało się nakręcić. Ostatecznie odjechal nienapompowanym.
Chciałem dobrze a wyszło jak zawsze
ale średnica się zgadza, i tylko nie idzie nakręcić, czy końcówka całkiem nie taka?
jak średnica się zgadza, to może ktoś przegwintował. To będzie widać na gwincie, co parę zwojów jeden będzie ścięty.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
W prawdzie moje doswiadczenie z MG-F jest znikome ale bardzo długo jezdziłem R 111 a jak wiadomo zawieszenie jest bliźniacze dlatego wrzuce cos od siebie odnosnie odpowietrzenia układu przed dopompowaniem......nie potrzeba nic odpowietrzac i wypuszczac płynu, odpowietrzyc należy tylko pompe przed zakreceniem. Dobrze jest pompowac do momentu az płyn bedzie tryskał jednostanie bez powietrza, teraz zakrecamy koncówke i "dymanko" Wiele lat w taki sposób dopompowywałem płyn ( koncentrat płynu do chłodnic + denaturat ) i nie miałem problemów z zawieszeniem, pozdrawiam
Mógłby któryś z Was zrobić zdjęcie w którym miejscu pompuje się zawieszenie ? I może jest ktoś zainteresowany z zachodniopomorskiego do wspólnego kupna pompki dla zmniejszenia kosztów ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum