arkos2012 do benzyny czy diesla? a i nie widać zdjęcia
pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Sob Cze 01, 2013 23:13 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
arkos2012 [Usunięty]
Wysłany: Sob Cze 01, 2013 23:22 fotka
foto
[ Dodano: Sob Cze 01, 2013 23:22 ]
mam 1.4 B +LPG i praktycznie podpiety jest pod wtryskiwaczc gazu, mam sekwencje.
nie mierze benzyny poniewaz i tak glownie jade na lpg.
mysle ze powinien dzialac z dieslem. problemem w dieslu jest sygnal wtryskiwania, ale mozna go "wygladzic" elementami RC w obwodach pomiaru czasu otwarcia w komputerku.
nie mam dostepu do diesla, jesli jest ktos chetny moge sprzedac komputerek z opcja zwrotu jesli nie bedzie spelnial oczekiwan . cena 150zł +8 przesyłka. płytki sa fabryczne, z maska.
Chodzi Ci o sygnał z wtrysku sterującego? To trochę za mało aby określić spalanie w dieslu.
arkos2012 [Usunięty]
Wysłany: Nie Cze 02, 2013 14:48
dlaczego za malo? jesli mam do czynienia z sygnalem ktory jest przerywany wielokrotnie, moge sprobowac go wydluzyc elementami RC, pierwszy stan niski wydluzyc tak aby pokryl jego krotki zanik . byc moze taki zabieg wystarczy.
a w jaki sposob fabryczne komputery licza spalanie diesla? jakie sygnaly przetwarzaja? czym sie one roznia od benzyniaków???
z tego co wiem to różnica jest w charakterystyce wtrysku paliwa.
czy się mylę ?
jesli 600 ma taki sam zegar jak 400, 200 to pasi spokojnie.
Widzę że nie do końca wiesz jak działa system wtrysku w dieslu.
W benzynie jest prosto (chodź tez nie do końca) bo ciśnienie jest w miarę stałe, wydajność wtryskiwaczy znana wiec jedynie co to trzeba zmierzyć czas. Potem jeszcze kilka wzorów, innych sygnałów i jest dokładne spalanie.
W dieslu ciśnienie się zmienia, ba co lepsze część paliwa ucieka przewodem powrotnym.
Więc sam sygnał że wtryskiwacz się otwiera nic nam nie daje.
Fabryczne komputery w dieslu są przy CR, bądź oszacowane mapy wgrane w komputer pokładowy który podstawia parametry.
okno wyswietlacza ma rozmiar 16x64. proponuje wyciac takiego rozmiaru okno, moze 2 mm wiecej, i lcd umiescic glebiej. podejrzewam ze glebiej w desce jest wiecej miejsca w pionie.
ja w r400 musze demontowac radio i przez ta wneke montuje cala plytke.
mozna uzyc dystanse kilkadziesiat milimetrow i na nich zamontowac lcd.
to nawet zaleta ze lcd bedzie glebiej, bedzie lepiej widoczny w sloneczne dni
Witajcie znowu. Mój poprzedni nick arkos2012.
Zmodyfikowałem zegarek z roverka. Wyjąłem oryginalną elektronikę, wmontowałem nową z nowymi funkcjami. Teraz zegar ma jeden termometr. Wyświetlacz lcd zastąpił ledowy, bardzo dobrze widoczny. Ledy są żółte, mogą być zielone lub czerwone.
Przyciskiem "M" przełączamy na pomiar temperatury. Przyciskiem "H" wybieramy wyświetlanie zegara. Długie trzymanie "H" lub "M" reguluje odpowiednio godziny lub minuty.
Pozdrawiam.
Dołączył: 12 Maj 2011 Posty: 138 Skąd: Grodzisk WLKP.
Wysłany: Nie Lis 30, 2014 23:42
Panowie zrobi ktoś zdjęcia dla wszystkich użytkowników R400/45 gdzie wpiąć się w kabel sygnalizujący drogę, sygnał z wtrysku PB, zasilanie +, masa, zciemnianie wyświetlacza po włączeniu świateł, sygnał świateł mijania.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum