SPOSÓB KOLEGI PIETY WYDAJE SIĘ W TYM WYPADKU LEKIEM NA CAŁE ZŁO!
JA MODYFIKACJĘ JEGO SPOSOBEM WYKONAŁEM W SOBOTĘ I JEDYNY BŁĄD JAKI POPEŁNIŁEM TO ZAŁOŻYŁEM ZA DUŻY USZCZELNIACZ Z ZESTAWU NAPRAWCZEGO (SPOWODOWANE BYŁO TO KILKOMA PIWAMI STRES) PO ZAŁOŻENIU MNIEJSZEGO USZCZELNIACZA WSZYSTKO ŚMIGA JAK NALEŻY. OBY TAK DALEJ.
POZDRAWIAM.
musk19, hey ja jestem z inowrocławia (prondocina) miałem opcje bmw ,zregenerowałem według opisu piety i teraz mam pompe fatimex.a , patent piety lub pompka fatimexa niema wsumie różnicy ,ja jeżdże 800 km do pracy wiec chciałem mieć 100% pewnosc na pompke dlatego kupiłem ,(zregenerowana leży w garażu)
niepolecam natomiast opcji bmw ,przy wymianie wysprzeglika zrobilismy test .podpiołem pompke bmw do wyciągnietego wysprzeglika ,uszczelka praktycznie jest wypychana do końca co prawda pompka bmw jest niezawodna ale wysprzeglik dostaje strasznie
Ta regeneracja za 15 zł padla mi po okolo 5 mies to i tak dluzej niz nawet nowa ,problem teraz mam taki ze zalozylem nowy oring a pompka nadal cieknie tylko moze juz mniej dodam ze stary oring był ok tylko moze guma sama w sobie byla duzo miekksza jak w nowym oringu.
Pieta, witaj prubuje przerobic pompke tak jak opisałes tylko jedno mam pyt. jak wyciagne ten tłoczek zaworek tzn (pozniej twoja sruba) to rozwiercic mam ten otwor co wchodzi ta sruna na 7,5mm i na śrube nałożyc klej???
Pieta, witaj prubuje przerobic pompke tak jak opisałes tylko jedno mam pyt. jak wyciagne ten tłoczek zaworek tzn (pozniej twoja sruba) to rozwiercic mam ten otwor co wchodzi ta sruna na 7,5mm i na śrube nałożyc klej???
tak, trzeba rozwiercić tak aby wchodziła ciasno. Oczywiscie posmarować klejem i wcisnąć lub wkręcic ja będzie dość ciasno.
Moja przeróbka właśnie przejechała 64 tys km i dalej pompuje jak trzeba. Do zbiorniczka już nie zaglądam.
Witam,
pomóżcie bo jestem w kropce...
W trakcie jazdy nagle nie mogłem zmienić biegu (wspomnę tylko,że od dłuższego czasu ciężko się wbijały i trzeba było do samego końca mocno wcisnąć sprzęgło). Stwierdziłem, że albo sprzęgło, albo pompka więc auto odprowadziłem do mechanika, ten stwierdził, że do wymiany tarcza, docisk i wysprzęglik. Portfel wyczyściłem w celu zakupu tych części firmy LUK. Dziś odebrałem auto i po przejechaniu paru kilometrów biegi zaczęły bardzo ciężko wchodzić, musiałem się nawet z nimi siłować. Przypomniałem sobie, że mechanik przy odbiorze wspomniał, że coś już z pompką się dzieje, więc tam zajrzałem i oto obraz jaki zobaczyłem. Czy tak ma być??? (FOTKI poniżej)
Pedał sprzęgła nie odbija do końca. Jak nim popompuję na maxa góra, dół to wtedy biegi wchodzą.
Witam
Wczoraj przerabiałem pompkę sprzęgła według tematu zamieszczonego w technicznym FAQ-u pod tytułem: "Regeneracja pompy sprzęgła za 15 PLN" i coś chyba poszło nie tak bo pompka nie wytwarza ciśnienia i mogę cały dzień próbować odpowietrzyć układ i pedał dalej leci do podłogi. Dodam że na początku pompowania jak wciskam pedał to trochę ucieka płynu ze zbiorniczka przez zakrętkę a potem ustaje. A w dodatku słychać podczas pompowania jakby syczenie co może być nie tak? Źle złożyłem że ta uszczelka się mogła podwinąć czy podszedł syf z wysprzęglika i uszczelka przez to nie trzyma ciśnienia.
Odpowietrzanie układu zrobiłem przez metode opisaną w tamtym temecie.
Prosze o szybkie sugesti
Jak każdy użytkownik Roverka 75 miałem problem z pompką sprzęgła. Zrobiłem regenerację zgodnie z opisem Piety. Po założeniu mam takie zjawisko, że mi wycieka płyn tym pierwszym uszczelnieniem od strony cięgna. Chyba to uszczelnienie było też zużyte? Chyba, że ja jakiś błąd popełniłem? Jakie tam uszczelnienie założyć? Może jakiś oring?
http://autowanda.pl/?page...offset=0&sort=1
Złożyłem to grubsze uszczelnienie fi15,8. Wymieniłem tylko jedno uszczelnienie na tłoczku.
Proszę Was o uwagi. Z góry dziękuję.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum