Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25 1.4 16V 103KM] Montaż turbosprężarki pytanie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25 1.4 16V 103KM] Montaż turbosprężarki pytanie
Autor Wiadomość
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Wto Lip 02, 2013 08:15   

Rino napisał/a:
No i teraz mnie zmartwiliście że seryjny komp tego nie uciągnie więc muszę jeszcze kupić ECUMASTERA...


z tego co wiem to nikt jeszcze nie próbował z kompem rovera takich operacji ale teoretycznie nie uciągnie ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lip 02, 2013 08:15   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Rino 



Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 36
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Lip 02, 2013 10:57   

Kozik napisał/a:
Rino napisał/a:
No i teraz mnie zmartwiliście że seryjny komp tego nie uciągnie więc muszę jeszcze kupić ECUMASTERA...


z tego co wiem to nikt jeszcze nie próbował z kompem rovera takich operacji ale teoretycznie nie uciągnie ;)


No to będę pierwszy, a jak nie wydoli to będę polował na ECUMASTERa :)
_________________
"Nie sztuka jest zabić muche na przedniej szybie, sztuką jest zabić ją na bocznej..."
 
 
Harry 


Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Wto Lip 02, 2013 22:09   

a gdyby zastosować kolektor od 1.8T ? i wtryski od tego ?
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Lip 02, 2013 22:27   

Tylko taka zabawa z kompem seryjnym może skończyć się bardzo nieprzyjemnie, tzn. uszkodzić silnik.
Pomiar AFR przydałby się by określić "bezpieczne" doładowanie.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Rino 



Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 36
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Lip 03, 2013 10:38   

Harry napisał/a:
a gdyby zastosować kolektor od 1.8T ? i wtryski od tego ?


Problem polega na tym że kolektor 1.8 idzie w kierunku 4 cylindra, a mi pasuje pod maską żeby turbina była przy 1 cylindrze, pomijam już fakt że t25 ma otwór prostokątny a w kolektorze jest okrągły.

Co to wtrysków to średnio bo w 1.8t są 0280156079 czyli 248cc/min i oporność 12 ohm.
_________________
"Nie sztuka jest zabić muche na przedniej szybie, sztuką jest zabić ją na bocznej..."
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Lip 03, 2013 10:42   

kupiłeś już jakieś graty? wrzuć fotki :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620 SDi] zmiana TURBOsprężarki
Martini Tuning mechaniczny 1 Sob Maj 05, 2007 20:24
Brt
Brak nowych postów 1.4 16V 103km seria czy cos wiecej?
konr92 Tuning mechaniczny 68 Pią Lip 01, 2011 18:20
radomraptile
Brak nowych postów [r400 1.4 103km] remapowanie mozliwe?
rafalskorupski Tuning mechaniczny 4 Pon Wrz 08, 2008 10:34
piter34
Brak nowych postów [R214si 1.4 103KM '97] lekkie podrasowanie?!?
dubza Tuning mechaniczny 28 Pon Mar 24, 2008 19:12
dobryziom
Brak nowych postów [R214si 1.4 103KM '97] vs. [MAZDA MX-3 1.6 90KM '94]
dubza Tuning mechaniczny 65 Sro Lip 09, 2008 23:11
dobryziom



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink