no jak ma być szatan to wywalić wszystko co srebrne, łącznie z nakładką nad wydech, lampy przyciemnić.
lampy były czarne ale bezpieczeństwo przede wszystkim, założę tylko ciemniejsze z 400tki
nakładka jest lanserska i mi się podoba ;
Markzo napisał/a:
czorne lampy na przód, wywalić oznaczenia z tyłu
czorne są oznaczenia z tyłu a z przodu to sam wiesz co będzie
póki co zrobiłem żeby auto przyspieszało na gazie tak samo albo bardzo podobnie jak na benzynie, kosztowało mnie to sporo pracy bo trzeba było się dokopać pół metra wgłąb maski ale było warto na tym samym odcinku udało mi się osiągnąć 180km/h na benzynie jak i na gazie, jeszcze nie regulowałem go ale technicznie jest dużo lepiej
Niestety nie udało mi się jeszcze ogarnąć wycieku wody z silnika, zmniejszył się ale jeszcze woda ucieka muszę jeszcze raz prześwietlić dokładnie układ chłodzenia, auto nie przegrzewa się ale woda ze zbiorniczka ucieka.
Niestety jak w 5 miejscach był wyciek to i ciężko znaleźć wszystko na raz.
A oto parę fotek z soboty, wymieniony rozrząd pompa wody, pasek wielorowkowy i ogarnięta instalacja gazowa ze strony technicznej, jeszcze została strona programowa.
[ Dodano: Sob Sie 31, 2013 08:44 ]
No i jest kolejny mod przerobione lampki by markzo i parę fotek porównawczych ZS mat/połysk obydwa auta brudne ale porównanie jest
Dwa czarnuchy Coraz lepiej wygląda ten ZS do ciemnych lampek dorzuciliśmy czarne siatki, także pełny "smoked front" na pokładzie z soczewą będzie szałpał
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
V6 potrafi spalić mało jednak w co wątpiłem, ale w trasie delikatnie traktując gaz i jadąc do 3tys i do 120km/h spalanie gazu wyszło mi 8,9L. Auto zostało wstępnie wyregulowane w maxiservice.pl a mechanicznie ogarnięte jak zwykle u kuzyna maxkar jednak co max to max
[ Dodano: Sob Sie 31, 2013 12:46 ]
znając życie jak już ogarnę tą V6 na ideał to mi się zmieni sytuacja finansowa i trafi się 2.0Turbo hehe
wcześniej przy grubszych zabrudzeniach zwyczajnie przytykałem karczer na dłużej w jednym miejscu w odległości ok 2 cm, tym razem gówno pociągnęło ze sobą plastidip i oczom mym ukazał się fabryczny lakier na średnicy ok 4cm na masce, może jakbym odmoczył i szczotą przetarł to by się nic nie stało, ale zamiarem moim było przetestowanie wytrzymałości plastidipu czy trzeba dbać o niego czy nie
Toksyn, nie jest to najłatwiejsze, widziałem nawet prezentacje na YT. Ogólnie dysza 1.6, 2.0 - Jeśli pojawi się pylenie to powłoka zostanie zwyczajnie spieprzona.
No i ja bym polemizował z wytrzymałością takiej powłoki.
A właśnie miałem pytać o ten plasti dip, bo może na wiosne jak mi mocno mojego zje to go przygotuje i polece plasti dipem..
trzeba się liczyć że jest to powłoka na max rok jeśli się dba o nią, ja nie dbałem zbytnio
Toksyn napisał/a:
No i pytanie czy nakladanie tego na auto jest duzym wyzwaniem? czy jest to tak proste jak wydaje się to na filmikach z yt?
poprzedni właściciel też myślał, że jest to proste, niestety widać że takie proste nie było bo powłoka nałożona bardzo źle dlatego też nie dbałem o nią
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum