Forum Klubu ROVERki.pl :: [R diesel] Dogrzewacz płynu chlodzącego,Chłodnica spalin.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Czw Lis 18, 2010 09:07
[R diesel] Dogrzewacz płynu chlodzącego,Chłodnica spalin.
Autor Wiadomość
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Czw Lut 09, 2012 21:54   

wiec jestem po montażu pompki obiegowej przed nagrzewnica i powiem wam ze ona nic nie daje.... jedynie to ze wskazówka sie troszke podniesie ale troszke tylko i wieje ciut cieplejsze niz bez niej a później jak sie juz auto rozgrzeje to nic cieplej nie jest niż z pompką tak wiec brak efektów i pompkę zdemontowałem i nie polecam montażu.... :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lut 09, 2012 21:54   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Lut 09, 2012 22:47   

W belli zakleiłem na amen wszelkie wloty powietrza na chłodnicę w zderzaku (oprócz ok 5cm2 kawałeczka) efekt jest taki, że auto się szybciej nagrzewa (nie jest to duża różnica, ale wyraźna) oraz w trasie spokojnie utrzymuje temperaturę .... nie mam pojęcia jak to siew R by sprawdzało, ale w belli daje radę. U ojca w merry (meriva 1.7 CDTI) karton na chłodnicy daje podobny, efekt ... a nawet czasami przy ostrym gazowaniu powoduje lekkie podniesienie wskazówki nad normalny stan ... Proponuję po prostu spróbować tej metody poprawy ogrzewania w zimie w klekotach. To tak może nie dokońca w temacie ale ... ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Pią Lut 10, 2012 14:31   

Polecam zasłonić chłodnice kartonem, w takie mrozy widać znaczną oprawę, auto nagrzewa się szybciej, po 1-2km max wskazówka idzie do góry, jedyne to trzeba uważać by go nie przegrzać, ale to trzeba by nie wiem ile jeździć po mieście, ja po 30min jazdy w korkach nic nie miałem, tak samo dystans 50km bez problemu... Wcześnie grzał mi dobrze, ale jak jechałem to po nogach troszkę zimno mimo że nawiew działał, jak wyprzedzałem czy mocniej gazowałem to leciało przyjemne ciepło, jak ekonomia i stałe 90-100 to już zimniej, a z przysłoniętą chłodnicą jest dużooo przyjemniej :)
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Lut 10, 2012 18:18   

kruszan napisał/a:
Polecam zasłonić chłodnice kartonem

karton to przeżytek, lepsza plexi, chociaż nie chłonie wilgoci jak karton i się nie rozpadnie :wink:
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pią Lut 10, 2012 19:08   

ja kartona nie polecam tylko jak napisał szoso, plexe albo coś podobnego bo w sprinterze zimą zasłoniłem kartonem chłodnice i jak było juz cieplej wywaliłem katron i co sie okazało musiałem chłodnice zdemontować i przedmuchać lamele bo auto mi sie grzało bo katron zrobił sie mokry i wkleił sie w chłodnic wiec kartonów nie polecam
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
martens 




Pomogła: 13 razy
Dołączyła: 02 Lut 2009
Posty: 692
Skąd: Lublin

Rover 25

Wysłany: Pią Lut 10, 2012 19:57   

W zeszlym roku zrobilam tak ale za wiele nie dalo. Trzeba jeszcze zaslaniac siatke w zderzaku. Przed chlodnica jest wentylator klimy i ciezko tam cos wsunac.




 
 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Sob Lut 11, 2012 13:20   

no na karton spreparowałem odpowiednio, kilkanaście warstw firmowej taśmy, na pewno się nie rozpadnie i zamoknie :)

choć wymierzona plexi na pewno estetyczniej :)

w R600 ciężko by było wsadzić jeden kawałek plexi, jest bardzo ciężko dojść, karton ma tą zaletę, że można go zgiąć mocno i jakoś upchać, potem wyprostować. Mój musiałem przeciąć na pół i wsadzić 2połówki osobno.

Daje efekt, to najważniejsze :)
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Lut 11, 2012 17:01   

Na dolna siatkę najlepszy patent z plexxa jest taki ze docinamy kawałek żeby pasował idealnie w otowor dolne w zderzaku. Robimy kilka otworów i przewlekamy ściągacze do kabli o mocujemy do siatki i nic nam nie wypadnie. Na wiosse odcinamy i gotowe. Plexe chowamy do bagażnika na kolejna zimę :D

W 45 jest ten plus ze da się plexe na gornym wlocie ładnie wsunąć pomiędzy grill a środkowy pas maski :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
karooo 



Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 259
Skąd: Szczecin

Rover 45

Wysłany: Sob Lut 11, 2012 20:27   

witam, ja to cos posiadam i nic szybciej nie robi sie cieplo, przedmuchalem to bo myslalem ze jest tam kamien,ale dalej nic;/
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Lut 11, 2012 23:22   

Ja myślę czy nie wsadzić sobie grzałki od Ursusa :wink:



Mozna to dorwać za małe pieniądze :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Nie Lut 12, 2012 14:50   

fajne ale do tego pompka obiegowa albo auto odpalić i dopiero grzać co nie

[ Dodano: Nie Lut 12, 2012 14:50 ]
pozatym jest połowa lutego i ja juz nie kombinuje na tą zime ale na przyszłą napewno będzie webasto :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Lut 12, 2012 17:25   

Firq, Nie no bez pompki. Powinno grawitacyjnie ruszyć obieg. 220V na ta grzalke i zostawic na 20min i powinno być ciepło :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Nie Lut 12, 2012 18:11   

uuu mówisz ze grawitacyjnie da rade ??
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Lut 12, 2012 18:31   

Firq, Grawitacja zawsze daje rade. :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Nie Lut 12, 2012 18:33   

hehe to przetestuj i daj znać :D
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Lut 12, 2012 18:44   

Firq, Jak zamontuje się to na dolnym wężu od chłodnicy to grawitacja ruszy na pewno. Ja myślę to montować w miejsce chłodnicy EGR :wink:

Jeszcze mam inny pomysł na patent podgrzewania paliwa bo mi na tym bardziej zależy :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
mentos 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 130
Skąd: Elbląg



Wysłany: Pon Sie 26, 2013 18:51   

Zbliża się jesień i zaczynam szykować auto do zimy póki można grzebać na dworze.
Mam pytania do osób, które zamontowały podgrzewacz z renault:
-jak zaadoptowaliście węże? Z tego co widzę u nas idą 16mm, a w odpowiedzi od sprzedawcy z allegro dostałem info, ze podgrzewacz ma 20mm. Da się to wcisnąć jakoś na ciepło?
-czy podgrzewacz wisi u was luzem czy jakoś przykręciliście go do budy?
_________________
Pozdrawiam
Artur
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R ALL] Analiza spalin
BoloSr Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 2 Wto Lip 26, 2011 18:04
Gość
Brak nowych postów [seria-K] Jaka norma spalin??
EURO - X
Viniu Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 9 Nie Sty 20, 2008 18:59
przemo285
Brak nowych postów [L-series] Podciśnienie i chłodnica EGR
Remigiusz Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 3 Sro Sty 19, 2011 13:27
Remigiusz
Brak nowych postów [620Ti] Chłodnica - czy z 620 pasuje do 620 TURBO ?
Marshall7 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 3 Pią Lut 08, 2013 20:56
greg-si
Brak nowych postów [benzyna] Tania nowa chłodnica, czy oryginalna używana
pgrad Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 4 Pon Paź 03, 2011 18:55
Gość



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink