Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Moduł komfortu - BCU
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Moduł komfortu - BCU
Autor Wiadomość
Punx 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1057
Skąd: Wrocław

Rover 75

Wysłany: Nie Wrz 15, 2013 11:12   

@Apples

Napisałeś że w BCU można uaktywnić "światła dzienne (zmniejszenie mijania o 50%) ", na czym polega sterowanie tymi światłami ? Ja mam włączone "światła dzienne" ale one załączają się wraz z uruchomieniem silnika i nie zauważyłem żeby były o 50% słabsze od świateł mijania. Zastanawia mnie jak miałoby wyglądać sterowanie światłami dziennymi 50% i mijania 100% mocy świecenia ?
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Wrz 15, 2013 11:12   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Wrz 15, 2013 12:24   

Punx napisał/a:
Napisałeś że w BCU można uaktywnić "światła dzienne (zmniejszenie mijania o 50%) ",

Chyba raczej w LSM (module świateł).
Punx napisał/a:
Ja mam włączone "światła dzienne" ale one załączają się wraz z uruchomieniem silnika i nie zauważyłem żeby były o 50% słabsze od świateł mijania.

Bo nie są ;) Masz zwykły program skandynawski w wersji "włącz po uruchomieniu silnika", a nie "włącz po zapłonie" :) Takie opcje, o której piszesz były dostępne podobno w innym markecie (Kanada, Austriala). Pisano już kiedyś o tym w innym wątku i z tego co pamiętam, to ktoś wrzucił jakiś opis z RAVE czy innego miejsca dokumentującego R75.

T4 orientując się skąd pochodzi auto wrzuca odpowiedni konfig do LSMa.

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Punx 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1057
Skąd: Wrocław

Rover 75

Wysłany: Nie Wrz 15, 2013 12:45   

Miałem także włączoną opcję automatycznego załączania świateł po przekręceniu kluczyka na chyba I pozycję, ale mi się to nie podobało ze względu na obciążenie aku i zamieniłem ją na opcję "skandynawską". Niemniej jednak nadal nie rozumiem kiedy auto miałoby przyczaić że należy włączyć 50 a kiedy 100% mocy żarówek ? Czy chodzi o to że po przekręceniu kluczyka gdy przełącznik świateł jest na pozycji "wyłączone" to wtedy jest 50% a gdy przełączy się na drogowe to ustawia się 100% mocy świecenia żarówek ?
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Wrz 15, 2013 16:12   

Punx napisał/a:
zamieniłem ją na opcję "skandynawską".

Sam? Czy z pomocą T4?

Punx napisał/a:
Niemniej jednak nadal nie rozumiem kiedy auto miałoby przyczaić że należy włączyć 50 a kiedy 100% mocy żarówek ? Czy chodzi o to że po przekręceniu kluczyka gdy przełącznik świateł jest na pozycji "wyłączone" to wtedy jest 50% a gdy przełączy się na drogowe to ustawia się 100% mocy świecenia żarówek ?


Najprawdopodobniej tak właśnie jest.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Punx 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1057
Skąd: Wrocław

Rover 75

Wysłany: Nie Wrz 15, 2013 17:01   

No nie sam :) Najpierw w fatimex'ie gdzie skutecznie pozbawili mnie witaminy w mapach, a potem u Jowiego gdzie pojechałem wgrać sobie soft od CDTi żeby przynajmniej było coś więcej niż te 115KM.
 
 
 
zedziczek 



Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 497



Wysłany: Nie Wrz 15, 2013 18:26   

Nie w każdym była wiązka do rolety, a same rolety były montowane właśnie w starszych modelach przed liftem, ale ja miałem wiązke nawet w ZT po lifcie. Nie wiem czym to jest uwarunkowane, może przedziałem wersji wypozażenia, podobna jest historia z wiązkami do foteli, trakcji czy nawet elektrycznego składania lusterek. Co do wtyczek za konsolą to kolor zielony jest do rolety, bo może być kilka.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [75] Moduł komfortu BCU
drut4 Rover serii 75, MG ZT 10 Sro Sty 03, 2018 02:27
MaReK
Brak nowych postów [R75] Moduł komfortu - BCU
resort210 Rover serii 75, MG ZT 2 Nie Paź 31, 2010 20:21
apples
Brak nowych postów [R75] Moduł komfortu - BCU
MARCONI13 Rover serii 75, MG ZT 26 Wto Lis 01, 2016 13:12
longer86
Brak nowych postów [R75] Moduł komfortu low/high
PatrykMakowski Rover serii 75, MG ZT 1 Pią Wrz 20, 2019 21:13
marcin.misek
Brak nowych postów [R75] moduł komfortu BCU z anglika
sikor00 Rover serii 75, MG ZT 6 Czw Wrz 29, 2011 09:13
sikor00



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink