Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Luźny lewarek zmiany biegów
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Luźny lewarek zmiany biegów
Autor Wiadomość
Phillippe 




Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 120
Skąd: Czarna Białostocka

Rover 600

Wysłany: Pon Sie 31, 2009 11:57   [R620] Luźny lewarek zmiany biegów
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Porównałem to spostrzeżenie w Hondzie Accord i swoim Roverze. U mnie lewarek na pierwszym biegu lata tak luźno, jakby był na jałowym. U znajomego zaś biegi wchodzą pewnie, sztywno lecz delikatnie i da się bez problemu rozpoznać jaki bieg jest wrzucony. Uprzedze, że wszystkie łączenia na wodzikach robiłem tydzień temu i problem jak był, tak jest. Jakie są wasze pomysły?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Lut 05, 2011 22:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sie 31, 2009 11:57   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Sie 31, 2009 22:54   

Phillippe napisał/a:
Uprzedze, że wszystkie łączenia na wodzikach robiłem tydzień temu i problem jak był, tak jest. Jakie są wasze pomysły?

Jeśli zrobiłeś mniej więcej to co jest opisane w tym artykule:
http://www.roverki.pl/zro...ml#comment-1729
i dalej jest luźno, to nie mam pojęcia o co kaman :roll:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Lut 05, 2011 22:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Phillippe 




Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 120
Skąd: Czarna Białostocka

Rover 600

Wysłany: Wto Wrz 01, 2009 07:42   

Zrobiłem jak w tutorialu. Gdy zmieniałem biegi w Accordzie myślałem, że to jakaś pomyłka. Przecież skrzynia to ta sama 5biegówka.

Może coś bezpośrednio w skrzyni się dzieje?
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Wrz 01, 2009 10:13   

a w jakim accordzie ?? 2.0Si ... ?? .... a jeszcze jedno mi przychodzi do głowy ... nie masz czasem luzu na wejściu do skrzyni .. już za krzyżakiem ?? Tzn. ze skrzyni wychodzi trzpień z otworem i na niego nachodzi tuleja od elementu krzyżaka też z otworem, w tym otworze jest taki bolec a po przeróbkach często jest to miejsce skręcane na śrubę ... u Skiby właśnie w tym miejscu był luz i niestety nawet minimalny luz w tym miejscu przekłada się na spory luz na samym drążku :/ Jeśli tam jest ok, to chyba pozostaje tylko wnętrze skrzyni. Dodam jeszcze, że przy skrzyni PG1 niestety nie da sie całkowicie usztywnić drążka ... wynika to z konstrukcji całego układu zmiany biegów niestety :/ :bezradny:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Phillippe 




Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 120
Skąd: Czarna Białostocka

Rover 600

Wysłany: Wto Wrz 01, 2009 19:13   

Widzę, że wymieniany był wodzik, bo jest jeszcze czysty, nówka. Znajomy ma Accord 2.0i i również PG1, w Vitesse jedyną różnicą jest dodany obok Torsen ale nie na tym rzecz polega. Jeszcze dzisiaj zobaczę ten trzpień z otworem wychodzący ze skrzyni.
 
 
 
wojtas_77 



Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 54
Skąd: Wrocław

Rover 600

Wysłany: Sro Wrz 02, 2009 07:39   

U mnie tez "lata"delikatnie drazek moze to jest normalne w Ti?
_________________
Wojtas 77
 
 
Phillippe 




Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 120
Skąd: Czarna Białostocka

Rover 600

Wysłany: Sro Wrz 02, 2009 14:12   

wojtas_77, nie jest to normalne, dlatego że konstrukcja skrzyni PG1 w Rover i Honda to dokłdanie to samo. Notabene mechanizm wybierania biegów również jest taki sam- mocowania, wodzik, lewarek...

Ciekawi mnie jak to wygląda w skrzyni biegów, co powoduje luzy?

Rzeczywiście Brt, jest luz na bolcu w trzpieniu od skrzyni. Jak to zniwelować?
 
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sob Wrz 05, 2009 23:26   

tylko accord z silnikiem diesla ma ta samą skrzynie pg1 pozostałem modele (czyt. wszystkie benzynowe 1.8 2.0 2.3 ) miały całkowicie inną skrzynię.

W R600 pg1 była w SDi i w Ti
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Pon Paź 28, 2013 16:37   

ODKOP !!


Kupiłem na dniach Ti i mam takie luzy.. Autosan racing także może ktoś wpadł na dobry pomysł jak to usunąć ? Bo wbijam np. 5 bieg a gałka wraca prawie na pozycje 3'ki..
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Paź 29, 2013 16:02   

a czytałeś artykuł z linku wyżej (2 post) ??
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sro Lis 06, 2013 12:40   

Chętnie bym zobaczył jakby tylko mi program antyspamowy nie ukrywał linków na forach. Skapnąłem się nie dawno i zamieniłem go na AdBlock i już mi pokazało link.. Sory za nie potrzebny odkop
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
thorm 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 85



Wysłany: Sro Lis 06, 2013 15:35   

problem jest na wałku wychodzącym ze skrzyni dobry patent jest wsadzić śrubę fi 8 i skręcając mocno mam 2 skrzynie i w obydwóch ten sam problem po przeróbce chodzą idealnie
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sro Lis 06, 2013 23:11   

Ech... Kupie wtrysk od beny i dopiero ruszę swoje Ti to pojade na kanał i ogarnę temat optycznie co i jak :)
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
thorm 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 85



Wysłany: Sob Lis 09, 2013 14:55   

miałem problem z wtryskiem nie podawał pb okazało się ze był zapchany po czyszczeniu chodzi prawie 2 rok potrafią się zapchać jak jeździsz na lpg dużo i nie jeździ się codziennie te 5-7 km dziennie na pb
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Lewarek zmiany biegów
figaro Rover serii 600, Honda Accord 6 Sob Gru 04, 2010 23:16
martens
Brak nowych postów [R600] Lewarek zmiany biegów
Largo Rover serii 600, Honda Accord 3 Sro Lip 09, 2008 14:58
Zukowaty
Brak nowych postów [R620] Lewarek nie wbija biegów
hunter121 Rover serii 600, Honda Accord 3 Nie Sty 02, 2011 14:36
hunter121
Brak nowych postów [R620] Problem z gałką zmiany biegów
Delta3131 Rover serii 600, Honda Accord 3 Nie Lut 13, 2011 12:11
PanzerMajer
Brak nowych postów [R620] Drążek zmiany biegów pomocy
bartek81 Rover serii 600, Honda Accord 5 Sob Paź 31, 2009 01:46
Mazak



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink