jak juz chcesz stożek, to daj go w miejscu gdzie zaczyna się układ dolotowy (fabryczny) czyli w nadkolu u góry, tam jest poczatek rury dolotowej do filtra.
tylko, że na stożek tam nie mam miejsca, po złażeniu xenonów, to oryginalny początek dolotu przeszkadzał
Markzo napisał/a:
heh, wyżej wkurzasz się o wydech, który de facto mógł dodać mocy (proex czy zt190) a zostawiasz buczący stożek
to prawda, wydech był straszny, ale za to stożek wyje dopiero pod obciążeniem, a nie jak jadę delikatnie
Markzo napisał/a:
no to chwila, to stożek czy ori pucha? bo czegoś tu nie kumam.
podłączyłem stożek do oryginalnego dolotu, ponieważ chciałem w razie problemów szybko się go pozbyć. Nie można tak?? dla tego nie słychać go z puchy wyciągnąłem filtr.
Markzo napisał/a:
Jak dajesz stożek to robisz tak jak tu
na twoich zdjęciach widać, że nie podłączyłeś się pod korkowiec, chcesz powiedzieć, że tak jeździłeś??
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Gru 04, 2013 23:35 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jeżeli chodzi o jego wydech to faktycznie było to denerwujące bo akurat w zakresie od 1800-2500 był dosyć głupi i uporczywy bass a mniej więcej przy takich obrotach sie cały czas jeździ, teraz z nowym wydechem ma cicho jak u mnie. U mnie stożek ryczy od 2000-4000 obr przy obciążeniu a jak się spokojnie rozpędzam to cisza całkowita. Czyli to jak wg mnie powinno być
tylko, że na stożek tam nie mam miejsca, po złażeniu xenonów, to oryginalny początek dolotu przeszkadzał
xenony Ci wchodzą pod błotnik w nadkole?? obok miejsca na przykręcanie zderzaka?
rafalmis1 napisał/a:
podłączyłem stożek do oryginalnego dolotu, ponieważ chciałem w razie problemów szybko się go pozbyć. Nie można tak?? dla tego nie słychać go z puchy wyciągnąłem filtr.
no troche nie bardzo, bo pucha Ci tłumi wszystko
rafalmis1 napisał/a:
na twoich zdjęciach widać, że nie podłączyłeś się pod korkowiec, chcesz powiedzieć, że tak jeździłeś??
nope, na krokowca załozyłem osobny mały filterek odmy
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
pojeżdżę zobaczę, na razie i tak nie mogę po staremu, bo rurę dolotową uszkodziłem, tą plecionkę co idzie po nadkolu do góry. No i jeszcze nie osunąłem oryginalnej puchy, aby zobaczyć czy wytrzymam hałas
2 razy zamawiałem skórę i 2 razy zły odcień dostałem. Na miejscu nie znam żadnego sklepu, ani żadnego tapicera wiec uczyłem z tego co mam aby mieć podgląd czy warto zmieniać. Może ktoś z was jest w stanie kupić odpowiedni odcień i mi wwysłać??
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
przed świętami wymieniłem serwo, prawdopodobnie tera założyłem od diesla, ponieważ wężyk od podciśnienia był na kolanku, a u mnie żadnego kolanka nie było.
Teraz jestem zadowolony z hamulca, już nie czuję nogi jak hamuję
Trzeba było ścianę grodziową rozbierać, na szczęście jest to łatwe i miejsca wystarczająco po zdemontowaniu akumulatora i puszki filtra powietrza
zawleczka trzymająca pedał hamulca z serwem
wczoraj zabrałem się za regulacje drzwi, ponieważ kierowcy troszkę opdały o jakieś 0.5 cm i się udało ustawić idealnie
Do tego zabiegu ściągnąłem błotnik
jeszcze wyczyściłem nagrzewnice, w prawdzie prawie nic w niej nie było, więcej pracy niż efektu. W samochodzie ciepło zawsze mam, nie mogę narzekać, ale nawiew w trybie AUTO nie działa jak powinien, ponieważ dopiero jak przejmę kontrole nad siłą nawiew i kierunkiem, wówczas najlepiej dobiorę warunki panujące w samochodzie. W trybie AUTO ciągle dmucha na nogi i szybę i wentylator nie zwalnia poniżej 3 biegu
[ Dodano: Sob Gru 28, 2013 12:29 ]
wymieniłem jeszcze kable zapłonowe już 2 raz, bo wcześniejszej kupiłem jakieś S-Part i po 2 miesiącach świeciły jak tylko maskę otworzyłem, a pech chciał, że paragon zgubiłem.
Tylko dlaczego na przewodach NGK napisane jest NGK SPARK, przecież SPARKI są tańsze i to chyba o połowę
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
szyba na miejscu, teraz mam problem z sensorem na szybę, ponieważ już dwa razy zamawiałem i dwa razy przyszedł z pękniętą szybką w sensorze dlatego zastanawiam się czy to ma znaczenie. Rozebrałem sensor i z drugiej strony szybki w miejscu pęknięcia jest lustro, ale na lustrze jest jest coś nadrukowane wiec jak nadruk nie przeszkadza w jego działaniu, to czy pęknięcie będzie miało jakieś znaczenie Ma ktoś o tym jakieś pojęcie
[ Dodano: Sro Lut 12, 2014 17:51 ]
Szyba pod sensor na miejscu, już jakiś czas, sensor też na miejscu i najważniejsze, NIE DZIAŁA
Wymieniłem też "8", a skorzystałem z poduszki która pochodzi od Forda Mondeo MK3, jednak wydaje mi się za miękka, i trzeba 2 mm podciąć na małym wkładzie.
nie chciało mi się tłumika odkręcać, aby dobrać się do tej śruby
myślałem, myślałem i wymyśliłem
i pompa silnik przesunął się na tyle, aby śrubę wyciągnąć. Własnie trzeba sondę wykręcić
Jeszcze miałem styczność z takim MG-kiem
obcięte sprężyny i podłożone gumy między swoje, ponieważ dobijał amortyzator do końca
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Jak tak patrzę na Twój temat, to mam wrażenie, że końca nie będzie nigdy
rafalmis1 napisał/a:
Wszystko dzięki MaReK jakby nie on i jego wiedza i oczywiście chęci
Nie przesadzajmy Wiele podmiotów złożyło się na ten sukces Między innymi Poczta Polska
Dobrze, że mieszkasz tak daleko bo inaczej otwierając moje auto, otwierałoby się Twoje
Żeby ten temat skończyć należy podjechać do w-wy. Zapisać nowe kody ZCS i ustawić konfigurację od nowa. Gdybyś jechał gdzie indziej na T4 to nie zapomnij podmienić modułów - bo jeszcze mi namieszasz w moim
Cieszę się, że wszystko działa
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum