Forum Klubu ROVERki.pl :: rafalmis1- R75
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
rafalmis1- R75
Autor Wiadomość
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Sro Gru 04, 2013 23:35   

Markzo napisał/a:
jak juz chcesz stożek, to daj go w miejscu gdzie zaczyna się układ dolotowy (fabryczny) czyli w nadkolu u góry, tam jest poczatek rury dolotowej do filtra.

tylko, że na stożek tam nie mam miejsca, po złażeniu xenonów, to oryginalny początek dolotu przeszkadzał

Markzo napisał/a:
heh, wyżej wkurzasz się o wydech, który de facto mógł dodać mocy (proex czy zt190) a zostawiasz buczący stożek

to prawda, wydech był straszny, ale za to stożek wyje dopiero pod obciążeniem, a nie jak jadę delikatnie

Markzo napisał/a:
no to chwila, to stożek czy ori pucha? bo czegoś tu nie kumam.

podłączyłem stożek do oryginalnego dolotu, ponieważ chciałem w razie problemów szybko się go pozbyć. Nie można tak?? dla tego nie słychać go ?? z puchy wyciągnąłem filtr.

Markzo napisał/a:
Jak dajesz stożek to robisz tak jak tu

na twoich zdjęciach widać, że nie podłączyłeś się pod korkowiec, chcesz powiedzieć, że tak jeździłeś??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Gru 04, 2013 23:35   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
scareface 




Dołączył: 07 Sie 2013
Posty: 404
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 75

Wysłany: Sro Gru 04, 2013 23:39   

jeżeli chodzi o jego wydech to faktycznie było to denerwujące bo akurat w zakresie od 1800-2500 był dosyć głupi i uporczywy bass a mniej więcej przy takich obrotach sie cały czas jeździ, teraz z nowym wydechem ma cicho jak u mnie. U mnie stożek ryczy od 2000-4000 obr przy obciążeniu a jak się spokojnie rozpędzam to cisza całkowita. Czyli to jak wg mnie powinno być :)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Gru 04, 2013 23:44   

rafalmis1 napisał/a:
tylko, że na stożek tam nie mam miejsca, po złażeniu xenonów, to oryginalny początek dolotu przeszkadzał

xenony Ci wchodzą pod błotnik w nadkole?? obok miejsca na przykręcanie zderzaka?

rafalmis1 napisał/a:
podłączyłem stożek do oryginalnego dolotu, ponieważ chciałem w razie problemów szybko się go pozbyć. Nie można tak?? dla tego nie słychać go z puchy wyciągnąłem filtr.

:D no troche nie bardzo, bo pucha Ci tłumi wszystko ;)

rafalmis1 napisał/a:
na twoich zdjęciach widać, że nie podłączyłeś się pod korkowiec, chcesz powiedzieć, że tak jeździłeś??

nope, na krokowca załozyłem osobny mały filterek odmy ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Sro Gru 04, 2013 23:57   

Markzo napisał/a:
xenony Ci wchodzą pod błotnik w nadkole?? obok miejsca na przykręcanie zderzaka?

musiałbyś sam zobaczyć

Markzo napisał/a:
no troche nie bardzo, bo pucha Ci tłumi wszystko

no to już wiemy dlaczego jest cisza :mrgreen:

Markzo napisał/a:
na krokowca załozyłem osobny mały filterek odmy

musiałby być pięknie :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Gru 05, 2013 00:02   

rafalmis1 napisał/a:
musiałbyś sam zobaczyć

u Tigera w ZT z ori xenonami tam byl normalnie dolot, dlatego mnie to dziwi

rafalmis1 napisał/a:
no to już wiemy dlaczego jest cisza

pamiętasz jak rozbieralismy naszego u Ciebie? i bez filtra go odpalałem? to tak ma gadać

rafalmis1 napisał/a:
musiałby być pięknie

dźwięk bajka, stożek:
https://www.youtube.com/watch?v=CS2Nss_HF7M

pucha z ZT + inny dolot do niej:
https://www.youtube.com/watch?v=CZePeBMv5bY
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Czw Gru 05, 2013 15:18   

Markzo napisał/a:
u Tigera w ZT z ori xenonami tam byl normalnie dolot, dlatego mnie to dziwi

nie rozumiemy się. U mnie też tak było, ale lampa bardzo uciskała na dolot

[ Dodano: Czw Gru 05, 2013 00:10 ]
u scareface, stożek jakoś inaczej słychać. Musi nagrać i pokazać

[ Dodano: Czw Gru 05, 2013 15:18 ]
Marek, powiedz mi jakiego rzędu odnotowałeś spadek mocy na stożku ??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Gru 05, 2013 23:21   

rafalmis1 napisał/a:
Marek, powiedz mi jakiego rzędu odnotowałeś spadek mocy na stożku

stożek + brak kata = -10KM i 11Nm, wraz ze wzrostem temperatury spadek coraz większy :/
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Pią Gru 13, 2013 19:18   

Markzo napisał/a:
wraz ze wzrostem temperatury spadek coraz większy

to normalne

pojeżdżę zobaczę, na razie i tak nie mogę po staremu, bo rurę dolotową uszkodziłem, tą plecionkę co idzie po nadkolu do góry. No i jeszcze nie osunąłem oryginalnej puchy, aby zobaczyć czy wytrzymam hałas :mrgreen:

[ Dodano: Pią Gru 13, 2013 14:46 ]
skończyłem rączkę ręcznego





[ Dodano: Pią Gru 13, 2013 19:18 ]
nowy mieszek w innym kolorze ręcznego. Co myślicie ??

_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Ostatnio zmieniony przez rafalmis1 Pią Gru 13, 2013 19:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Pią Gru 13, 2013 19:36   

rafalmis1 napisał/a:
nowy miezek w innym kolorze ręcznego. Co myślicie ??

średnio to wygląda, kolor niedopasowany, wygląda jak z innego samochodu ;D
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Pią Gru 13, 2013 19:49   

a jak było by w takim samym kolorze, to było by ładniej ??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Pią Gru 13, 2013 19:59   

100x ładniej imo.
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Pią Gru 13, 2013 21:13   

2 razy zamawiałem skórę i 2 razy zły odcień dostałem. Na miejscu nie znam żadnego sklepu, ani żadnego tapicera wiec uczyłem z tego co mam aby mieć podgląd czy warto zmieniać. Może ktoś z was jest w stanie kupić odpowiedni odcień i mi wwysłać??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Pią Gru 13, 2013 21:33   

można polakierować :p
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
scareface 




Dołączył: 07 Sie 2013
Posty: 404
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 75

Wysłany: Pią Gru 13, 2013 22:27   

Adriana mama znajdzie rozwiązanie ;)
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Sob Gru 28, 2013 12:29   

przed świętami wymieniłem serwo, prawdopodobnie tera założyłem od diesla, ponieważ wężyk od podciśnienia był na kolanku, a u mnie żadnego kolanka nie było.
Teraz jestem zadowolony z hamulca, już nie czuję nogi jak hamuję :mrgreen:
Trzeba było ścianę grodziową rozbierać, na szczęście jest to łatwe i miejsca wystarczająco po zdemontowaniu akumulatora i puszki filtra powietrza







zawleczka trzymająca pedał hamulca z serwem



wczoraj zabrałem się za regulacje drzwi, ponieważ kierowcy troszkę opdały o jakieś 0.5 cm i się udało ustawić idealnie :roll:
Do tego zabiegu ściągnąłem błotnik





jeszcze wyczyściłem nagrzewnice, w prawdzie prawie nic w niej nie było, więcej pracy niż efektu. W samochodzie ciepło zawsze mam, nie mogę narzekać, ale nawiew w trybie AUTO nie działa jak powinien, ponieważ dopiero jak przejmę kontrole nad siłą nawiew i kierunkiem, wówczas najlepiej dobiorę warunki panujące w samochodzie. W trybie AUTO ciągle dmucha na nogi i szybę i wentylator nie zwalnia poniżej 3 biegu :neutral:



[ Dodano: Sob Gru 28, 2013 12:29 ]
wymieniłem jeszcze kable zapłonowe już 2 raz, bo wcześniejszej kupiłem jakieś S-Part i po 2 miesiącach świeciły jak tylko maskę otworzyłem, a pech chciał, że paragon zgubiłem.
Tylko dlaczego na przewodach NGK napisane jest NGK SPARK, przecież SPARKI są tańsze i to chyba o połowę
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
scareface 




Dołączył: 07 Sie 2013
Posty: 404
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 75

Wysłany: Nie Gru 29, 2013 16:12   

zazdroszczę Ci chęci :D
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 12, 2014 17:51   

szyba na miejscu, teraz mam problem z sensorem na szybę, ponieważ już dwa razy zamawiałem i dwa razy przyszedł z pękniętą szybką w sensorze :/ dlatego zastanawiam się czy to ma znaczenie. Rozebrałem sensor i z drugiej strony szybki w miejscu pęknięcia jest lustro, ale na lustrze jest jest coś nadrukowane wiec jak nadruk nie przeszkadza w jego działaniu, to czy pęknięcie będzie miało jakieś znaczenie ?? Ma ktoś o tym jakieś pojęcie





[ Dodano: Sro Lut 12, 2014 17:51 ]
Szyba pod sensor na miejscu, już jakiś czas, sensor też na miejscu i najważniejsze, NIE DZIAŁA :mrgreen:


Wymieniłem też "8", a skorzystałem z poduszki która pochodzi od Forda Mondeo MK3, jednak wydaje mi się za miękka, i trzeba 2 mm podciąć na małym wkładzie.




nie chciało mi się tłumika odkręcać, aby dobrać się do tej śruby


myślałem, myślałem :o i wymyśliłem :D


i pompa :D silnik przesunął się na tyle, aby śrubę wyciągnąć. Własnie trzeba sondę wykręcić


Jeszcze miałem styczność z takim MG-kiem




obcięte sprężyny i podłożone gumy między swoje, ponieważ dobijał amortyzator do końca
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 12, 2014 22:47   

dobra gleba ale rzeźbione przy tym zawiasie :(
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Pią Lut 21, 2014 20:37   

prace nad sensorem prawie dobiegły końca. Wszystko dzięki MaReK jakby nie on i jego wiedza i oczywiście chęci, to pieniądze poszły by w błoto

wszystko działa jak należy, na moje szczęście zaczęło padać jak skończyłem :mrgreen:

https://www.youtube.com/w...TZXwkgrmDP0R6-A
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sob Lut 22, 2014 08:37   

rafalmis1 napisał/a:
prawie dobiegły końca.

Jak tak patrzę na Twój temat, to mam wrażenie, że końca nie będzie nigdy ;)

rafalmis1 napisał/a:
Wszystko dzięki MaReK jakby nie on i jego wiedza i oczywiście chęci

Nie przesadzajmy ;) Wiele podmiotów złożyło się na ten sukces :) Między innymi Poczta Polska :)

Dobrze, że mieszkasz tak daleko bo inaczej otwierając moje auto, otwierałoby się Twoje ;)
Żeby ten temat skończyć należy podjechać do w-wy. Zapisać nowe kody ZCS i ustawić konfigurację od nowa. Gdybyś jechał gdzie indziej na T4 to nie zapomnij podmienić modułów - bo jeszcze mi namieszasz w moim :P

Cieszę się, że wszystko działa ;)

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink