Forum Klubu ROVERki.pl :: szpynior [MG ZT-T]
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
szpynior [MG ZT-T]
Autor Wiadomość
szpynior 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 891
Skąd: Grudziądz



Wysłany: Nie Kwi 27, 2014 16:12   szpynior [MG ZT-T]

Jak większość wie auto już sporo czasu w klubie, prędzej jeździł nim emes. Jako iż rodzina się powiększa nastała spontaniczna decyzja zakupu MG. Całodniowa wyprawa do Wrocławia i auto zakupione. Wrażenia oczywiście pozytywne w szczególności na autostradzie gdzie czuć więcej mocy :) Jedyny minus - spalanie, jakby nie było 2,5 L robi swoje i trzeba często tankować :)

Oczywiście jak każdy użytkownik każdy ma swoje plany :

- wymiana tłumika - założyłem Asmet- w zasadzie jestem zadowolony ale oczywiście jak się trafi coś ciekawego to będzie wymiana

-korekta lakieru/ car detailing - doprowadzenie alcantry do porządku, renowacja skóry
- auto posiada dobre CA lecz do wymiany będzie już niebawem jednostka sterująca - obecnie JVC-KW AVX830. Kawał dobrej stacji, lecz wymiana idzie na stację z androidem.
- subwoofer w skrzynię w koło
- przegląd głośników i ich możliwa wymiana

To obecnie z rzeczy drobnych

Z mechaniki
- dolot K&N tu zastanawiam się jeszcze czy wkładka czy cały dolot
- wymiana świeczek, przewodów zapłonowych, filtrów itp.
- nabicie i odgrzybienie klimy
- zawias w poliuretan

Obecnie jak widać nie ma żadnych uszkodzeń czy pilnych wymian .
Autko na chwilę obecną wygląda tak


 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Kwi 27, 2014 16:12   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Ricardus 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 211
Skąd: Grotniki

MG ZT-T

Wysłany: Nie Kwi 27, 2014 16:24   

Fajna gablota. Więcej zdjęć poprosimy :wink:
 
 
Satyavan 



Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 103
Skąd: Konin



Wysłany: Nie Kwi 27, 2014 16:30   

Widziałem na FB, więcej fotek wrzuć. :)
 
 
 
komarek 




Pomógł: 32 razy
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 785
Skąd: Koszalin

Rover 75

Wysłany: Nie Kwi 27, 2014 16:46   

elegancki :smile:

tez zastanawiam się czy zrobić detailing - koniecznie zdjęcia przed i po wrzuć - chętnie obejrzę jak to na srebrnym lakierze wyjdzie
_________________
R400 -> R75
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Nie Kwi 27, 2014 17:29   

Cały dolar K&N na rimmerbros kosztuje ponad 200 funtów
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
szpynior 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 891
Skąd: Grudziądz



Wysłany: Nie Kwi 27, 2014 17:35   

rafalmis1 napisał/a:
Cały dolar K&N na rimmerbros kosztuje ponad 200 funtów
intercars - 860 zł, ale sporo przeglądałem u angoli i można zrobić taniej.
 
 
dj_darco 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 239
Skąd: Przejdź do mapy

MG ZT

Wysłany: Pon Kwi 28, 2014 20:55   

szpynior napisał/a:
zawias w poliuretan

Oj nie wiem czy to dobry pomysł :mrgreen:
Mam takie coś za sobą glośno i niemiło się robi w samochodzie...
_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=92288&postdays=0&postorder=asc&start=40
 
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Pon Kwi 28, 2014 21:04   

ja też mam poliuretan i nie ma tragedii ;) albo po prostu jestem przyzwyczajony że jest głośno i nie zauważam żadnych szczególnych dźwięków ;)

btw zależy też co masz na myśli, mówiąc zawias. generalnie dostępne są chyba tylko tuleje wahaczy i poduszki skrzyni w poliuretanie ZTCW
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
dj_darco 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 239
Skąd: Przejdź do mapy

MG ZT

Wysłany: Pon Kwi 28, 2014 21:21   

W Małopolsce mamy gorsze drogi :P niestety :| A MG ZT ma już wystarczająco twardy zawiasik :) Ale każdy lubi co innego :razz:
_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=92288&postdays=0&postorder=asc&start=40
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pon Kwi 28, 2014 21:39   

dj_darco, Od poliuretanów głośno? A co ma piernik do wiatraka?
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
paolinio 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 287
Skąd: Polska



Wysłany: Pon Kwi 28, 2014 22:37   

szpynior, piękne auto zakupiłeś. Oryginalne alusie piękne, fotkę wnętrza poproszę.
_________________
Lubię roverki, jeszcze bardziej rowerki.
 
 
dj_darco 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 239
Skąd: Przejdź do mapy

MG ZT

Wysłany: Pon Kwi 28, 2014 22:57   

greg-si napisał/a:
dj_darco, Od poliuretanów głośno? A co ma piernik do wiatraka?
no niestety w moim poprzednim samochodzie miało. Było twardo ale poliuretany zrobiły jeszcze bardziej twardo :P cały środek samochodu trzeszczał dosłownie każdy plastik :orety:
_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=92288&postdays=0&postorder=asc&start=40
 
 
 
emes 


Członek Zarządu
skarbnik


Pomógł: 35 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 2349
Skąd: Wrocław



Wysłany: Wto Kwi 29, 2014 00:02   

Temat dodałem do ulubionych i z przyjemnością będę śledził zmiany.

Po planowanych opisanych zmian w CA jestem ciekawy efektu przeglądu głośników. Jakie głośniki rozważasz do wstawienia zamiast tych, które są obecnie?

Poliuretany - zapewne będzie tyle samo głosów "za" jak i "przeciw" więc ja swoją opinię pominę w tym zakresie :D A jaka ona jest? Taka, jaka poduszka ("guma" w "8") poszła pod silnik przed sprzedażą :D

A na koniec, pozostaje mi jedynie życzyć udanego "wyprowadzania" domowego budżetu na rzecz MG :P Bo pomysłów na zmiany to masz chyba wystarczającą ilość :D

I niech MG daje radość z jazdy jak najdłużej!
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 29, 2014 08:48   

szpynior napisał/a:
- dolot K&N tu zastanawiam się jeszcze czy wkładka czy cały dolot

kup wkładkę ;) stożki itp tylko zabierają moc )
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
szpynior 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 891
Skąd: Grudziądz



Wysłany: Wto Kwi 29, 2014 09:32   

Markzo napisał/a:
szpynior napisał/a:
- dolot K&N tu zastanawiam się jeszcze czy wkładka czy cały dolot

kup wkładkę ;) stożki itp tylko zabierają moc )


No właśnie też tak się doczytałem iz sprawdzają się na samej górze. A dół siada.

emes co do audio to w zależności od funduszy chciałbym DLS-y Link ale na 80% będą to Morel Tempo 6.

Całością ma zarządzać radio od Dzieja - http://www.youtube.com/watch?v=ulKTjErUfN8
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 29, 2014 09:38   

szpynior napisał/a:
No właśnie też tak się doczytałem iz sprawdzają się na samej górze. A dół siada.

przy v6 na hamowni wyszło, że zabierał w całym zakresie :) a mialem dedykowany dolot pipercross viper ;) do tego przelotowy wydech 2,5cala (wszystko wg instrukcji anglików) wynik: -10KM do seri :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
szpynior 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 891
Skąd: Grudziądz



Wysłany: Sro Kwi 30, 2014 14:00   

Markzo, dlatego już wkładka w drodze :)
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sro Kwi 30, 2014 20:45   

dj_darco napisał/a:
no niestety w moim poprzednim samochodzie miało. Było twardo ale poliuretany zrobiły jeszcze bardziej twardo :P cały środek samochodu trzeszczał dosłownie każdy plastik :orety:

No to to chyba nie wina poliuretanów a zmęczonego wnętrza.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
dj_darco 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 239
Skąd: Przejdź do mapy

MG ZT

Wysłany: Czw Maj 01, 2014 21:25   

greg-si napisał/a:
dj_darco napisał/a:
no niestety w moim poprzednim samochodzie miało. Było twardo ale poliuretany zrobiły jeszcze bardziej twardo :P cały środek samochodu trzeszczał dosłownie każdy plastik :orety:

No to to chyba nie wina poliuretanów a zmęczonego wnętrza.

Bezpośrednio nie ale utwardzone zawieszenie przyspiesza ten proces. Zwłaszcza kiedy drogi lokalne wyglądają jak ser szwajcarski :???: przynajmniej krajówki wyglądają w miarę... znaczy się powiedzmy że w miarę
_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=92288&postdays=0&postorder=asc&start=40
 
 
 
szpynior 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 891
Skąd: Grudziądz



Wysłany: Pią Maj 02, 2014 08:46   

Ja mam do pracy 2 km po prostej drodze. W dodatku w 90% poruszam sie po autostradach. Także dziur nie mam po drodze za duzo. Wczoraj pod Łodzią zostawiłem osłonę dolną silnika która podczas szybkiej jazdy stracila jeden zaczep i poslizgala sie po autostradzie.

Rowniez nie oplaca sie wolno jezdzic. Spalanie miasto 14 l, spalanie autostrada 180 14 l :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink