Forum Klubu ROVERki.pl :: [R214i] Problemy z silnikiem ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R214i] Problemy z silnikiem ?
Autor Wiadomość
Darek.A 



Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 12



Wysłany: Pon Kwi 21, 2014 21:30   [R214i] Problemy z silnikiem ?
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1997

Witam.. Mam nastepujace problemy z moim roverem. Przed zima wymienilem komp. sterujacy, czujnik dawki paliwa, sprzeglo, caly wydech, procz kolektora. Ostatnio, jakos w sobote oslabl straszliwie, nie wiem od czego.. Z 1 rusza jakby nie mial wg kucow pod maska. Slusze tez glosniejsza prace silnika, jakby klekto, choc jakby nie ;) pomiedzy. Nie wiem juz co robic, bo dolozylem sporo do niego juz nie szkoda mi troche tej pracy ;/
Ostatnio zmieniony przez Adrian Pon Kwi 21, 2014 21:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Kwi 21, 2014 21:30   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Pon Kwi 21, 2014 23:30   

Sonda lambda albo przeskoczył rozrząd?
Pytająco bo sam nie wiem - kojarzę po prostu problem i rozwiązanie podawane w innych wątkach (swoją drogą forum to niezła kopalnia wiedzy - szukajka i jedziemy) :P
 
 
robsson78 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 1498

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 22, 2014 17:42   

Odłącz sondę i sprawdź różnicę.
_________________
Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 22, 2014 20:44   

A silnik w ogóle pracuje na wszystkie cylindry ??
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
robsson78 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 1498

Rover 200

Wysłany: Sro Kwi 23, 2014 10:50   

leszczu napisał/a:
A silnik w ogóle pracuje na wszystkie cylindry ??

Właśnie, leszczu dobrze podpowiada. Zacznij od wykręcenia i sprawdzenia jak wyglądają świece i sprawdź czy pali na wszystkie cylindry.
Miałem kiedyś objaw podobny do Twojego. Auto po odpaleniu nie miało mocy i silnik chodził dziwnie głośno,nierówno. Przyczyną okazała się świeca nr.4
_________________
Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
 
 
Darek.A 



Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 12



Wysłany: Sob Kwi 26, 2014 08:23   

Sprawdzalem swiece i na kazdej pali, ale gdy wlaczony to jakby 2/3 byly zuzyte, gdyz silnik zachowywal sie inaczej porpostu, wiec swiece do wymiany. Poza tym dzis rano mialem wycieczke 10km max, poza tym, ze ciagle to samo, to pod domem, na wolnych obriotach, maly pzegaz, po dojsiu do 6tys zalaczyl sie wentylator i z rury wydechowej wydobywal sie jakby bialawy dym, taka mgielka troche.. :/ Zauwazylem rowniez, ze po klilku takich przewgazach obr zawiesilyt sie, wiec krokowiec, ale przy tym towarzyszylo mu mocne drganie, mam plasiki u jedych drzwi poluzowane to glosno slysalem :// KOnczy sie silnik, do wymiany ? Nie mam narazie czasu jechac do mechanika, a poza tym, przy takiej ilosci skasuje mnie nie milosiernie.. ;/
 
 
robsson78 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 1498

Rover 200

Wysłany: Sob Kwi 26, 2014 17:14   

Najpierw we własnym zakresie wymień świece.
Polecam dobre, niedrogie i do Twojego auta pasują NGK V-Line BKR6E N°28
Płynu chłodzącego nie ubywa ?
_________________
Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
 
 
Darek.A 



Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 12



Wysłany: Czw Maj 29, 2014 19:12   

W najblizszym czasie je zmienie.. Wlasnie nie, ale zmienie na nowy, razem ze siecami, oleju nie ubywa, nie przybywa, all filtry nowe, olej tez, wymienione przed zimaa. Brak mocy, doscy glosna praca silnika na coraz wyzszych obrotach, wiem ze ma gaworzyc ale chyba ie az tak, moze uda mi sie dodac material video/audio z jego pracy..

[ Dodano: Czw Maj 29, 2014 19:12 ]
Wracam do tematu. Samochod byl pod kompem, bledow nie ma, sonda sprawdzana sprawna, cisnienie na tlokach dobre.. Lecz chyba powodem takiego zachowania bedzie silniczek krokowy, wtryski badz pompa paliwa. Zatankowalem ponad pol zbrnika i dolalem STP to samochod stal sie duzo mocniejszy, zrywniejszy i mniej palic zaczal.. Ogolnie, jakby chodzil na pol ssania juz po zagrzaniu sie, dodatkowo czuje lekka won iedpalonego paliwea, gdy stoje przy wolnych obrotach..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [200 SDi] problemy z silnikiem
Sebah2o Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 16 Sro Cze 13, 2012 21:43
Sebah2o
Brak nowych postów [R200] problemy z silnikiem
Mateusz20tg Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Czw Lut 16, 2012 17:03
Mateusz20tg
Brak nowych postów [ROVER216Sli '97]Problemy z silnikiem i ukl. chlodzenia
piotrek821 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 32 Pon Sie 20, 2007 13:45
cozmo
Brak nowych postów [rover 25 ]problemy z silnikiem po wymianie uszczelki
renigan Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Pią Maj 02, 2014 14:41
Spiro
Brak nowych postów [R220D] Odnowienie wnętrza oraz problemy z silnikiem
Herman Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Czw Wrz 27, 2012 15:26
chudson



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink