Ja wiem że gleba jest ważna bardzo bym chciał i może się skusze ale będę musiał przerobić cały wjazd do garażu ale w sumie Zr wjechał to może i mój na glebie wjedzie
[ Dodano: Wto Lut 26, 2013 20:30 ]
No i pomału a raczej bardzo pomału do przodu a mianowicie maluje sobie listwy pod kolor auta tak jak w mg zs Jeszcze zostało w cholerę roboty ale myślę że się opłaca.Taka jedna fotka wykonana telefonem
Cały czas zastanawiam się czy klamki i lusterka też malować :niewiem:
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lut 26, 2013 20:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Listw nie ściągałem tylko porządnie wszystko obkleiłem.No to jak starczy kasy to lustra i klamki też pójdą w lakier Pazdzioch jak tam klamka zamontowana
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Sie 2010 Posty: 153 Skąd: Klucze
Wysłany: Sro Lut 27, 2013 20:17
kychu5 napisał/a:
Listw nie ściągałem tylko porządnie wszystko obkleiłem.No to jak starczy kasy to lustra i klamki też pójdą w lakier Pazdzioch jak tam klamka zamontowana
Na daną chwile to jest dużo projektów robionych i Rover trochę rozebrany jest Ale przy okazji i klamka będzie Myśle że jak skończe auto to można jakiegoś spocika zorganizować bo będzie co pokazać
a te listwy jaka farba maloales? bo sam chce w swoim r25 podmalwoac tyle ze na srebrno ?;p napisz mi technike malowania jaka stosowales plus jakich porduktow uzyles.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Sie 2010 Posty: 153 Skąd: Klucze
Wysłany: Sob Lut 15, 2014 11:01
Nie wiem czemu wcześniej nie zauważyłem tego postu ale zmiany w twoim R mi się bardzo podobają Do twarzy mu w tym czarnym grillu i złotych alusach Wrzuć fote z fotelami jak to wygląda
Zmiany, wszystkie listwy pod kolor nadwozia i kolejna dosyć istotna zmiana, wyrzucenie drugiego tłumika i wstawienie tylko jednego, powód był taki że wcześniejsze wydechy to tak naprawdę były przelotówki i chodził już za głośno i trzeba było go uciszyć więc kupiłem "sportowy" wydech końcowy dedykowany do Rovera 400, oczywiście nie obyło się bez przeszkód końcówka była 5 cm schowana pod zderzakiem i trzeba było ją przedłużać a niby tłumik dedykowany
końcówka była 5 cm schowana pod zderzakiem i trzeba było ją przedłużać a niby tłumik dedykowany
dedykowany, ale do hatchbacka, nie do sedana, wiec stąd ta różnica 5cm.
Aha macie mnie, rzeczywiście się nie zorientowałem że to do hatchbacka ale po drobnych modyfikacjach pasuje ale za to jest inny problem bo zostało mi wycięcie po drugim tłumiku i właśnie się zastanawiam co z tym zrobić może macie jakiś pomysł ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum