Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25] po obnizeniu skacze jak kauczuk Wtf??
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25] po obnizeniu skacze jak kauczuk Wtf??
Autor Wiadomość
PitBull89 




Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 70



  Wysłany: Pon Sie 04, 2014 20:53   [R25] po obnizeniu skacze jak kauczuk Wtf??

Witam wymienilem sprezyny w R25 -40mm i przod zachowuje sie dosyc dziwnie skacze jak pileczka kauczukowa czy to normalne bo pierwszy raz mam taka sytuacje po obnizeniu .
_________________
Pasja - to coś, co pomaga Nam uciec od codzienności, coś co pozwala Nam wyzwolić z
siebie emocje, stać się prawdziwym sobą...
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sie 04, 2014 20:53   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pon Sie 04, 2014 20:54   

Bardzo możliwe że amortyzator nie trzyma.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1745
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Pon Sie 04, 2014 21:34   

albo gleba taka ze amor idzie do pelnego zamkniecia


obnizyles krótszymi sprężynami czy ciachales?
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pon Sie 04, 2014 21:42   

Jamexy?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
PitBull89 




Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 70



Wysłany: Pon Sie 04, 2014 22:28   

Chyba jamex czerwone .
_________________
Pasja - to coś, co pomaga Nam uciec od codzienności, coś co pozwala Nam wyzwolić z
siebie emocje, stać się prawdziwym sobą...
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Sie 05, 2014 08:46   

Bo się zakłada zawiechę z zR albo gwint, a nie jamexy :ok: ale rozumiem ze Zr za wysoko a gwint za drogi, tylko że w 25 nie ma półśrodków i albo tanio albo dobrze jak się chce miec nizej niż Zr w serii.
 
 
 
PitBull89 




Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 70



Wysłany: Wto Sie 05, 2014 20:08   

Kurde gwint sporo kosztuje tym bardziej jak ma sie dwa auta ... ale z tym podskakiwaniem to masakra moze byc ze auto usiadlo na odbojach ??
_________________
Pasja - to coś, co pomaga Nam uciec od codzienności, coś co pozwala Nam wyzwolić z
siebie emocje, stać się prawdziwym sobą...
 
 
skorpion 



Dołączył: 09 Lut 2014
Posty: 91



Wysłany: Wto Sie 05, 2014 20:18   

moze zmien odboje mozliwe ze sa inne niz w zr i na nich skacze albo zajedz na inna stacje diagnostyczna bo sprzet sprzetowi nie równy i sprawdz amory bo to co opisujesz to podaje amorki
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Sro Sie 06, 2014 05:48   

Nikt nie mówi że tuning jest tani zwłaszcza przy 2 samochodach ;)

Mój Deily Car i Weakly Car

Zr KW v2
A6 c4 Weitec -60
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Sie 06, 2014 15:48   

a po co obniżać? szczerze się pytam ;) nastukałem prawie 3000km 2setą i na prawdę podziwiam chęć zmiany fabrycznego zawiasu na jakis gówniany jamex i inny ta smietnix ;) przecież na dobrej oponie to auto się swietnie prowadzi ;) bardzo mała podsterowność łatwo przechodząca w miłą nadsterowność, długi skok zawieszenia więc bardzo ładnie tłumi nierówności i klei do drogi cały czas. Bardzo mnie ten zawias zaskakuje i nie rozumiem tego dążenia do pogorszenia właściwości jezdnych... jak już to zawias z ZR i będzie mniej się przechylał i deczko niżej siedział ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Sro Sie 06, 2014 17:21   

Markzo zależy kto do czego potrzebuje samochód ja dailycarabym nie zglebiał ale dziewczyna nim głównie jeździ i uparła się na glebe a i tak twierdzi że jest za mała w a6 różnica między zglebionyma ori jest kolosalna
co do r200 fabrycznego zawiasu to się nie wypowiem ale fabryczny zr ponton przy moim ale kwestia że ja swojego mam tylko do upalania i to mocno rzadkiego w tym roku zrobione 1000km i jak wpadnie nowy garaż to znowu rozbiórka

co do zawiechy to u mnie poza gwintem każda guma wymieniona na poliuretan 90sha laczki 215/40R17 na 8 calowej feldze ale największą różnicę w sztywności za każdym razem odczuwam po wstawieniu rozpórek co polecam kaźżdem o ile chce mieć niskim kosztem auto sztywniejsze a niekoniecznie niskie
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink