Gratulacje !
Ja do swojej powinienem podejść podobnie mimo że jest młodsza.
Dlaczego przy zdjętym zawieszeniu nie wypiaskowałeś i nie pomalowałeś go od razu Listwy na drzwiach regenerowałeś Czy Kupiłeś inne w lepszym stanie.
Ja próbowałem rozebrać tą krótką mam zdjętą z przedniego błotnika, ale nieźle się trzyma. Metoda siłowa nie zdaje egzaminu.
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
SPAMU¦
Wysłany: Pią Paź 31, 2014 12:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Greg piękna R800! Fajnie, że znajdują się kolejni miłośnicy tego modelu
Do planowanych prac polecam dorzucić zabezpieczenie przednich i tylnych błotników od wewnętrznej strony szczególnie na tej wyłukowanej części. Jest to bardzo newralgiczne miejsce jeśli chodzi o rudzielca w R800.
Obwódki na fotelach masz w BRG czy granatowe bo ze zdjęć nie mogę wywnioskować. Generalnie jest tak, że kolor obwódek odpowiada kolorze nadwozia. W nowszych modelach również wykładzina była pod kolor. Można by spróbować zaadoptować jakąś zieloną z nowszego sedana.
_________________ Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
Dlaczego przy zdjętym zawieszeniu nie wypiaskowałeś i nie pomalowałeś go od razu
Dla mnie to zbędna rzecz. Jak mnie najdzie ochota to wyjmę, wypiaskuję i pomaluję na.... różowo?
AndrewS napisał/a:
Listwy na drzwiach regenerowałeś Czy Kupiłeś inne w lepszym stanie.
Z listew na drzwiach ściągnąłem chrom, kupiłem nowe paski i przykleiłem
Senn napisał/a:
Do planowanych prac polecam dorzucić zabezpieczenie przednich i tylnych błotników od wewnętrznej strony szczególnie na tej wyłukowanej części. Jest to bardzo newralgiczne miejsce jeśli chodzi o rudzielca w R800.
Dzięki za rady. Zrobi się. Nie zamierzam zbyt mocno używać tego auta w zimie ale nie omieszkam tam zajrzeć i przegonić pająki
Senn napisał/a:
Obwódki na fotelach masz w BRG czy granatowe bo ze zdjęć nie mogę wywnioskować. Generalnie jest tak, że kolor obwódek odpowiada kolorze nadwozia. W nowszych modelach również wykładzina była pod kolor. Można by spróbować zaadoptować jakąś zieloną z nowszego sedana.
Obwódki BRG. Ogólnie dywan mi się podoba ten i narazie nie mam zamiaru go zmieniać.
Z nowszych rzeczy to w aucie 3/4 podłogi wymalowałem bit-gumem. Trochę zostało ale pewnie zrobię to na wiosnę jak będzie cieplej. Do tego jestem na etapie wrzucania tempomatu. Przyzwyczaiłem się do tego w R400 i szkoda nie mieć w tej limuzynie. 3/4 instalki elektrycznej zrobione, czujniki pedałów wrzucone, włącznik też jakiś jest, zostało wrzucić wszystkie potrzebne komponenty elektroniczne. To pewnie się zrobi w drugiej połowie listopada jak będzie ciut czasu.
Szukałem przyczyny palącej się kontrolki Air-Bag. Myślałem że to taśma jednak już trzy wrzuciłem i to nie to. Trzeba się będzie pod Mariana podłączyć
Czyli coś tam powoli się dzieje
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Coupé młody klasyk - elegancko idzie z doprowadzaniem do coraz lepszego stanu
To co gadaliśmy na zlocie - szkoda, że one w kabrio nie wychodziły
Za 20 lat będziemy jeździli na zloty oldtimerów
Coupe nie umarło, żyje, stoi sobie zimą w garażu a ja coś tam walczę z drobnicą
- wymieniony tłumik końcowy na oem unipart
- wymieniłem rozrząd
- usunąłem skrzypienie zawieszenia
- usunąłem rdzę spod zderzaka przedniego
- lepiej spasowałem zderzak (choć pewnie jeszcze wiosną powtórzę operację)
- czekam na maty podgrzewane do lusterek
- wyczyszczone lampy i halogeny
Pewnie na dniach skończę te rzeczy bo auto jeszcze trochę rozgrzebane a później spróbuję zająć się standardową usterką w 800`kach czyli rdzewiejącym podszybiem Jakieś rady?
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Ostatnio dorwałem podszybie w idealnym stanie z coupe 98r, ale narazie używam takiego przejściowego z 2 purchelkami Ale fakt 90% 800 ma z tym problem, trochę się naszukałem zanim znalazłem dobre..
Jedyne chyba co można zrobić to znaleźć takie w sensownym stanie, oczyścić do gołego materiału, pomalować i zabezpieczyć warstwą baranka.
Tarczka 325mm, zaciski na dniach będę pasował. Cztery tłoczki Brembo
Pozostało dorobić adaptery oraz przewody hamulcowe
Strzeliło też 130kkm:
Gaz dziś został wystrojony na ulicy.
Okazało się że przez zimę zresetował się komp od gazu, ponowne strojenie i jest ok. Został też wymieniony komp na sprawny, już auto nie przerywa.
Trzeba natłuc trochę kilometrów
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
greg gdzie i za ile dorabiali Ci poliuretany skoro już Tobie dorobili, to może inni nie będą musieli wysyłać zawieszenia.
Żółte to twardość zbliżona do serii , czy twardsze , bo w necie niby czerwone sa bardziej do serii zbliżone
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
No ja jak miałem BMW bo było kanapą chciałem u nich zamawiać poliuretany to mówili, że 75ShA jak dobrze pamiętam traktują jako seryjne twardości tylko jest to ale, że nawet seria według nich bedzie twardsza bo guma ma pęcherzyki powietrza których poliuraten nie ma i przez to jest twardziej. Ale jak komuś to nie odpowiada to jest jeszcze 65ShA Ja sam miałem brac 85ShA bo moim celem było prowadzenie sie jak skalpel ale podobno już może być zbyt twardo - szczególnie na twardych springach. Tak więc jak AndrewS zamawiał a chcesz mieć dalej miękko/tyćko twardziej niż teraz to 75ShA i bedzie git A jak chcesz twardziej to 80-85ShA .. 90+ to już hardcore raczej wyłącznie na tor
hardkore na tor to tuleje z PTFE albo uniballe, wszystko inne to miekkie komfortowe zawieszenie
ja mialem r400 na zoltym bikopurze ( 90ShA ) postawionego i bylo zajebiscie, przez 4 lata zero telepania w zawieszeniu ( okolo 100 tys km zrobione )
komfort: nie gorszy niz rozpier..e stare zawieszenie, przynajmniej nic nie lupalo, samochod prowadzil sie ZAJEBISCIE! teraz woze sie saab-em 9,3 ktory przy roverze to stary tapczan - musze w nim tez wymienic tuleje w wahaczach na polibusze
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
No każdy ma inne rozumienie "miękko". Ja gadałem z gościem z poli olkusz i sam mowił, że 90-95ShA nienadaja sie do codziennej jazdy chyba, że ktoś bardzo uparty i według nich 80-85 to max.. 75 to dla nich seria z tym, że trzeba brać poprawkę, że to i tak twardsze niż seria no i 65ShA to tak jakby stara seria (stare auta) ale to już mnie nie interesowało więc nie ciągłem tematu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum