Forum Klubu ROVERki.pl :: Nowodworskie i Legionowskie spotkania
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Nowodworskie i Legionowskie spotkania
Autor Wiadomość
demin 




Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 178
Skąd: Nowy Dwór Maz.

Rover 25

Wysłany: Nie Gru 28, 2014 19:25   

Pewnie zależy od problemu, ja kiedyś do niego podjechałem z popsutym ogrzewaniem (po przekręceniu na cieple powietrze cały czas leciało zimne). Pogadałem z nim i trochę pomarudziłem, po czym podszedł ze mną do samochodu, poprawił linkę nawiewu w pewnym miejscu i od razu wiało ciepłym :P a kasy za to nie chciał :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Gru 28, 2014 19:25   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
imejdz 




Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 363
Skąd: Legionowo

Rover 200

Wysłany: Pon Gru 29, 2014 17:33   

demin, zgrzeszyłby jakby za to wziął pieniądze :P

Prawdziwy_Danie, podjedz, pogadaj, zapytaj :) nie musisz zostawiać auta na robote, ale pogadać nic nie kosztuje :P ewentualnie poszukaj numeru telefonu ;)

Coś cisza ostatnio w NDM i LWO :P Jak tam rovery Panowie i Panie? Pamiętam dokładnie 2 lata temu jeden jedyny raz mi unieruchomiło Rovera i to w garażu :D
 
 
 
Prawdziwy_Danie 




Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 17
Skąd: Nowy Dwór Maz



Wysłany: Wto Gru 30, 2014 21:40   

Po nowym roku podjadę pomyślę. Jak Rovery ? U mnie tragicznie, na kiepskiego trafiłem i nie wiem czy długo będę się z tym męczył.
 
 
 
dahoovka 




Dołączyła: 12 Cze 2010
Posty: 51
Skąd: NDM/Wawa



Wysłany: Wto Sty 06, 2015 19:25   

Ja mojego "opuściłam" na prawie 2 tygodnie i dziś się bałam pójść na parking sprawdzić, czy odpali. A wiem, że nie odpali na bank i trza będzie podpiąć prostownik :D
 
 
imejdz 




Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 363
Skąd: Legionowo

Rover 200

Wysłany: Wto Sty 06, 2015 20:53   

po dwóch tygodniach może mu być potrzebny defibrylator :P
 
 
 
Prawdziwy_Danie 




Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 17
Skąd: Nowy Dwór Maz



Wysłany: Sro Sty 07, 2015 15:36   

To u mnie chyba jedyny plus że pali bardzo dobrze nawet jak postoi trochę na mrozie.
 
 
 
flapjck1 



Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1745
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Sro Sty 07, 2015 19:39   

marta, powinien odpalic :) co to jest 2 tygi?
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
demin 




Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 178
Skąd: Nowy Dwór Maz.

Rover 25

Wysłany: Sro Sty 07, 2015 21:27   

A mój Volviacz za 3-4 razem dopiero zaskakuje :D
 
 
dahoovka 




Dołączyła: 12 Cze 2010
Posty: 51
Skąd: NDM/Wawa



Wysłany: Sro Sty 07, 2015 22:02   

flapcjk1 napisał/a:
marta, powinien odpalic :) co to jest 2 tygi? :D

Zważywszy, że już go tej zimy z kabli odpalałam, to wątpię. Jutro się okaże, czy na crossa dotrę :D
Jak tam schabik? :D
 
 
Prawdziwy_Danie 




Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 17
Skąd: Nowy Dwór Maz



Wysłany: Sro Sty 07, 2015 23:33   

https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be Co sądzicie o takich obrotach na zimnym silniku?Krokowy już wymieniałem i myślę o przepustnicy.
 
 
 
flapjck1 



Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1745
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Czw Sty 08, 2015 10:19   

schab ma sie dobrze

[ Dodano: Czw Sty 08, 2015 10:19 ]
Prawdziwy_Danie napisał/a:
https://www.youtube.com/watch?v=4ForUqCl3UI&feature=youtu.be Co sądzicie o takich obrotach na zimnym silniku?Krokowy już wymieniałem i myślę o przepustnicy.


tam jest 1500? jesli tak to jest ok, po nagrzaniu powinno spasc do okolo 900 i jesli tak jest to jest wszystko ok

jezeli ci sie przywiesza czasami to poluzuj linke przepustnicy ( nasmarowanie linki tez jej nie zaszkodzi ) - przepustnice sa dosc trwale, jak cos raczej rzadko sie psuja

jak szarpie to swiece do wymiany :) ew + przewody WN
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Prawdziwy_Danie 




Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 17
Skąd: Nowy Dwór Maz



Wysłany: Czw Sty 08, 2015 10:37   

Wymienione niedawno. Wszystko widać na filmie i w opisie pod filmem.u. Po dodaniu gazu do około 2500 rpm spadają do 1500 , odrobinę podskoczą po czym spadają do 1000-1200 rpm czyli do normy na zimnym silniku. Na ciepłym jałowe są około 900 i już nie wariują.
 
 
 
Aful89 



Dołączył: 15 Kwi 2013
Posty: 203
Skąd: Nowy Dwór Maz.

Rover 200

Wysłany: Pon Kwi 13, 2015 23:22   

https://www.facebook.com/events/1433828880245207/
 
 
 
demin 




Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 178
Skąd: Nowy Dwór Maz.

Rover 25

Wysłany: Czw Kwi 23, 2015 00:56   

ja będę :D
 
 
Aful89 



Dołączył: 15 Kwi 2013
Posty: 203
Skąd: Nowy Dwór Maz.

Rover 200

Wysłany: Czw Kwi 23, 2015 01:09   

To fajnie. Zapraszamy wszystkich okolicznych Roverkowiczów i nie tylko.
 
 
 
alga 



Dołączyła: 16 Sie 2012
Posty: 60

Rover 45

Wysłany: Sob Kwi 25, 2015 19:29   

Siemanko, ja tydzień temu sprzedałam swojego Roverka, sytuacja nas przycisnełą zeby kupic cos kombi, a ze w roverze sporo do roboty zaczynalo byc to nadszedl ten czas zeby ktos inny sie nim zajal ;) ale rzecz w tym, ze planuje kupic astre IV z 2011 r. z silnikiem 1.4 ecotec turbo 140 KM i mam problem, bo slyszalam od kilku osob, rozne opinie co do mozliwosci zalozenia w niej LGP. Czy macie moze jakies dowiadczenie z tym silnikiem/autem i mozecie cos doradzic? Slyszalam, ze lgp do tej silnika bedzie kosztowac okolo 6-7 tys. a inna wersja, ze ciezko bedzie zalozyc lgp i ze najpewniej samochod bedzie zle na tym chodzil, jeszcze inna wersja ze to bezposredni wtrysk i ze nie da rady zamontowac lgp. Pomozcie jak kto cos....
_________________
"Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć..."
 
 
demin 




Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 178
Skąd: Nowy Dwór Maz.

Rover 25

Wysłany: Sob Kwi 25, 2015 20:48   

A koniecznie chcesz inwestować z instalacje LPG? Nie lepiej diesla? Np. mój brat kupił meganke 2011 w kombi 1.5 105KM bez FDP. Sam teraz też mam Volvo V50 w dieslu i nie narzekam :P
 
 
alga 



Dołączyła: 16 Sie 2012
Posty: 60

Rover 45

Wysłany: Nie Kwi 26, 2015 13:47   

Mielismy już diesla, i poki nie padla turbina a potem milion innych rzeczy do niej to było fajnie, zle wrazenie, gaz tani, a dużo się jeździ wiec tylko gaz :) tylko pytanie czy do tego silnika da rade wlozyc gaz, bo co człowiek to inna opinia...
_________________
"Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć..."
 
 
demin 




Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 178
Skąd: Nowy Dwór Maz.

Rover 25

Wysłany: Sro Kwi 29, 2015 21:22   

To już chyba lepiej na forum Opla poczytać, bo tutaj to są znawcy innych silników :P
 
 
sebolek 



Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 88



Wysłany: Sob Paź 03, 2015 12:34   

Alo Alo :D udało mi się odzyskać hasło do konta :D

Powracam, acz nie z uśmiechem na twarzy.. wiadomo przez kogo :D (Dzięki roverku.. ) :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink