Dzisiaj przyszły farbki do szkła, żółta na halogeny i pomarańczowa na przednie kierunkowskazy. Zrobiłem już próbę na jednym halogenie i starym połamanym kierunkowskazie. Kierunkowskaz pokryło ładnie już za pierwszym razie, farbka ładnie się na plastiku rozlewa, wygląda to jak oryginalne i świeci się jak nowe, na szkle halogenu natomiast farba już się tak nie układa i trzeba będzie pomalować jeszcze raz albo dwa i tez będzie wyglądało jak OEM
Niżnej fotka poglądowa
Co myślicie? Juz uprzedzam, wiem to nie Honda ani BMW, ale mnie się podoba uważam że do takich aut pasuje, ale mimo to ciekaw jestem waszego zdania.
Kierunki w błotnikach też mam pomarańczowe, nie wiem czy tak było w serii, bo w poprzednim coupe miałem jakieś dziwne nie seryjne, ale tył zawsze można zmienić tak żeby pasowało do siebie. Zaryzykuję, zawsze te farbę można zmyć
[ Dodano: Pon Mar 23, 2015 20:28 ]
Pomalowałem halogen drugi raz i juz jest miodnie, jeszcze jedna warstwa i będzie gites.
nic tylko w kółko turbo i turbo, co wyśta sie tak usra... na to turbo
zwykłego 2.0 N/A to już nie mozna wrzucić 136KM w coupe jeżdziło by wystarczająco dobrze, ja go mam w nieco cięższym modelu i sobie chwale
brak turbo brak problemów z turbo
wiem stary juz jestem
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
tyle samo roboty co przy turbo, a efekt nawet w 1/4 taki nie będzie
hmmmm ciekawe założenia, skoro 136KM to 1/4 to 4/4 546KM
chyba ze efekt nie idzie liniowo
Markzo napisał/a:
już lepiej zostawić 1,6. Przynajmniej lżejszy motor.
ale ogolnie słabszy i na dole mało momentu
daleki od HGF-u, jeździ bez płynów
tak z ciekawości jaka jest różnica w wadze?? goła k-seria cus kolo 100kg, ile T seria
żeby nie wyszło na to, że wyciągam koło zapasowe i wychodzi to samo
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
hmmmm ciekawe założenia, skoro 136KM to 1/4 to 4/4 546KM
chyba ze efekt nie idzie liniowo
jechałeś 2,0t?
AndrewS napisał/a:
ale ogolnie słabszy i na dole mało momentu
daleki od HGF-u, jeździ bez płynów
swapować na silnik o 25km mocniejszy przy takim samym nakładzie pracy co przy 200km motorze to jest sens? do tego nie będzie dalej szpery. Nie wiem po co upeirasz się przy 2,0 n/a. Na dole moment z racji pojemności, góra zaś słabsza z racji niskiego cr i kondonowatych wałków. Zdecydowanie lepiej wrzucić chociażby VVC - moc większa i niuta też więcej.
AndrewS napisał/a:
tak z ciekawości jaka jest różnica w wadze?? goła k-seria cus kolo 100kg, ile T seria
żeby nie wyszło na to, że wyciągam koło zapasowe i wychodzi to samo
koła kseria wazy 70-80kg, goła T-seria 140kg. Dorzucić osprzęt i skrzynie, to wychodzi ogromna różnica.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
swapować na silnik o 25km mocniejszy przy takim samym nakładzie pracy co przy 200km motorze to jest sens?
tylko jedno ale.... znajdz takiego 200KM nie zakatowanego, na dzien dobry turbina do regeneracji/wymiany
Markzo napisał/a:
do tego nie będzie dalej szpery
a to musimy uściślić, właściwie to juz dawno powinniśmy a raczej slax, do czego ma to być samochód, do cywilnej jazdy czy na tor
przy 2.0 N/A szpera nie potrzebna
Markzo napisał/a:
koła kseria wazy 70-80kg
ooo ciekawe bo oficjalny biuletyn podaje 100 kg , nawet gdyby w biuletynie bylo podane z osprzetem to i tak 70-80 jakoś mało
skrzynia przeciez taka sama PG1
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Ostatnio zmieniony przez AndrewS Pon Mar 23, 2015 23:28, w całości zmieniany 1 raz
tylko jedno ale.... znajdz takiego 200KM nie zakatowanego, na dzien dobry turbina do regeneracji/wymiany
a każdy n/a to okaz zdrowia? raczej to samo, bo to stare silniki. Koszt remontu jednego i drugiego jest taki sam turbo to smieszna kasa akurat, można samemu ogarnąc regeneracja garretta lub iść np w td04 jak ja, które pasuje p&p poza DP. Dalej wychodzi korzystniej - bo zyskujesz rozwojowość, o której 2,0 na może tylko pomarzyć samo mbc za głupie 90zł daje Ci 0,4b doładowania więcej i blisko 60Nm na + a dorzucając reszte gratów (przelot, fmic, etc) znowu duże zyski km/nm
AndrewS napisał/a:
a to musimy uściślić, właściwie to juz dawno powinniśmy a raczej slax, do czego ma to być samochód, do cywilnej jazdy czy na tor
przy 2.0 N/A szpera nie potrzebna
widać nie jeździłeś R/MG ze szperunkiem zupełnie inna jakość prowadzenia A pozatym, czy do cywilnej jazdy nie można miec mocnejszego furaka?
AndrewS napisał/a:
ooo ciekawe bo oficjalny biuletyn podaje 100 kg , nawet gdyby w biuletynie bylo podane z osprzetem to i tak mało 70-80 jakoś mało
silnik cały z amelinionu, nic nadzwyczajnego moim zdaniem
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
a każdy n/a to okaz zdrowia? raczej to samo, bo to stare silniki.
nie kazdy, ale napewno statystycznie dużo łatwiej znaleźć zadbanego bo nie oszukujmy sie nie dostaja tak wpiździoche
Markzo napisał/a:
turbo to smieszna kasa akurat, można samemu ogarnąc regeneracja garretta lub iść np w td04 jak ja, które pasuje p&p poza DP. Dalej wychodzi korzystniej - bo zyskujesz rozwojowość, o której 2,0 na może tylko pomarzyć samo mbc za głupie 90zł daje Ci 0,4b doładowania więcej i blisko 60Nm na + a dorzucając reszte gratów (przelot, fmic, etc) znowu duże zyski km/nm
Ty mnie tu cyferkami nie mydl oczu bo wyliczanie możliwosci modów, zmian, to juz totalna abstrakcja, moze poprostu on z tego nie bedzie korzystał, nie chce nie potrzebuje koniec kropka
jak zrozumialem z poczatku postu, chce miec ladna zadbana coupete do jazdy, a nie na tor i walka o każdego konika
Markzo napisał/a:
A pozatym, czy do cywilnej jazdy nie można miec mocnejszego furaka?
mozna mozna, ale jak zaczynasz wyliczać te cyferki i niutony to juz jest nie mocny tylko bardzo mocny
Markzo napisał/a:
silnik cały z amelinionu, nic nadzwyczajnego moim zdaniem
60-70 kg róznicy to praktycznie drugie tyle, na alu to i tak jakos mało, ja podaje dane z biuletynu Ty ważyłeś
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Ty mnie tu cyferkami nie mydl oczu bo wyliczanie możliwosci modów, zmian, to juz totalna abstrakcja, moze poprostu on z tego nie bedzie korzystał, nie chce nie potrzebuje koniec kropka
Ty mnie i sobie nie mydl oczu, że ktoś swapuje najmocniejszy silnik Rovera jaki kiedykolwiek wyjechał z longbridge i nie będzie korzystał z jego dobrodziejstw
AndrewS napisał/a:
jak zrozumialem z poczatku postu, chce miec ladna zadbana coupete do jazdy, a nie na tor i walka o każdego konika
ale co ma ładna i zadbana coupeta do swapu na 2,0t? dzięki temu zrobi z niej najbardziej kultową i pożądaną odmianę - tomcata turbo. Dlatego tym bardziej nie rozumiem dlaczego miałby tego nie robić
AndrewS napisał/a:
mozna mozna, ale jak zaczynasz wyliczać te cyferki i niutony to juz jest nie mocny tylko bardzo mocny
bardzo mocne to jest auto Pyros z mocą w okolicach 300KM i baardzo niskiej wadze. Nie przesadzajmy, dziś moc 200KM nie robi już jakiegoś wow, bo byle kompakt w mocniejszej wersji jest w tych okolicach mocowych, nie mówiąc o hot hatch'ach - które generują często jeszcze wyższe moce.
AndrewS napisał/a:
60-70 kg róznicy to praktycznie drugie tyle, na alu to i tak jakos mało, ja podaje dane z biuletynu Ty ważyłeś
lezał u mnie kiedyś 1,8vvc i ważyłem blok z wałem, korbami i tłokami. Dokładnego wyniku nie pamiętam, ale po dołożeniu głowicy bez mechanizmów vvc wychodziła waga w tym przedziale. Zresztą 1,8kseries ze skrzynia wazy 130kg. Odejmując wagę skrzyni i osprzętu, spokojnie wyjdzie tyle ile mówię zerknąłem na forum u angilków i też podają wagę w tych okolicach. Obstawiam, że to 100kg to po prosotu waga z osprzętem.
Tseria z osprzetem i skrzynią waży ponad 200kg. Mój motor spięty ze skrzynią i osprzętem ładowaliśmy na przyczepę we 4, podwieszonego na solidnej rurze - no i się zgięła
Więc jesli trzeba dołożyć spoko kilogramów, to lepiej, żeby to przekładało się na moc (turbo) i prowadzenie (szpera).
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Kompletny dół silnika 1.8 turbo k serii waży 64kg +- waga skrzyneczki ze sklejki czyli coś około 0,5kg. Ważyłem przed wysyłką. Kompletny silnik z kolektorami i turbo gotowy do wsadzenia we dwóch z bratem przenosilismy, jakby można było wygodnie go w dłonie złapać to bym powiedział że było łatwo Jak sami widzieliście żaden ze mnie pudzian a brat o głowę niższy
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
Dokładnie goły słupek 1,6 dam rade sam podnieść, a jestem raczej chudzinka
Nie kłóćcie się chłopaki, nie ma o co
Co do samego T16, to mam te silnik w drugim roverku, więc mam jakieś wyobrażenie jak to jedzie w cupejce, która jest sporo lżejsza niż eR600. Chciałbym w przyszłości zrobić swapa na turbo jak najbardziej, mimo ze to autko nie będzie jeździło po torze, co najwyżej przy okazji zlotów. Miało być turbo już teraz, ale kontakt ze sprzedającym się urwał, a tego samochodu używam na co dzień i ważne jest dla mnie żeby jeździł jak należy, dlatego nie upierałem się na gwałt przy t serii. Będę szukał silnika do swapa na spokojnie. Puki co ważniejsze jest dla mnie żeby auto doprowadzić do jak najlepszego stanu.
Swapowanie na serie T n/a też jak dla mnie mija się z celem, bo silnik nie wiele mocniejszy od k16, co przy sporo większej jego wadze pewnie zaowocowało by podobnymi osiągami.
Podsumowując temat swapa jest jak najbardziej otwarty, jednak wszystko na spokojnie i w swoim czasie.
co przy sporo większej jego wadze pewnie zaowocowało by podobnymi osiągami.
ale dzieki tej właśnie masie zapominacie o ważnym argumencie przeze mnie podniesionym, a przez Was olanym
Silnik dzieki temu jest pancerny, praktycznie nie istnieje w nim problem HGF-u, bardziej odporny na brak płynów, akurat sam na swoim miałem okazje to wytestować, moge sie tylko domyslać, co by było z Kseria w takim wypadku.
Pół biedy jeśli silnik mamy z pewnych rąk, bo niestety rynek wtórny w przypadku tego silnika, po tylu latach i naprawach to już loteria.
Hmm moze by to wydzielić z Twojego wątku, bo go troche zaśmieciliśmy
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
AndrewS, Masz rację, ale IMHO jeśli już pakować T serie to wyłącznie turbo, rzeźba taka sama jak przy n/a, a turbo mocniejsze w serii i bardziej rozwojowe, nie chce robić jak Pyros wydmuszki i atakować 300HP, ale coś się zawsze dłubie, choćby wspomniane MBC.
AndrewS napisał/a:
Hmm możne by to wydzielić z Twojego wątku, bo go trochę zaśmieciliśmy
Mnie to nie przeszkadza, przynajmniej mam zebrane cenne przemyślenia w wiadomym miejscu.
[ Dodano: Wto Mar 24, 2015 12:09 ]
AndrewS napisał/a:
Pół biedy jeśli silnik mamy z pewnych rąk, bo niestety rynek wtórny w przypadku tego silnika, po tylu latach i naprawach to już loteria.
O tym tez przekonałem się na własnej skórze, ale dzięki temu znam już lepiej ten silnik.
ale dzieki tej właśnie masie zapominacie o ważnym argumencie przeze mnie podniesionym, a przez Was olanym
Silnik dzieki temu jest pancerny, praktycznie nie istnieje w nim problem HGF-u, bardziej odporny na brak płynów, akurat sam na swoim miałem okazje to wytestować, moge sie tylko domyslać, co by było z Kseria w takim wypadku.
to samo przecież oferuje turbas + więcej power'a
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum