Wysłany: Nie Maj 31, 2015 11:36 Co muszę wiedzieć o MG ZR?
Witam.
MG zr wpadł mi w oko, dlatego przeczesuje cały internet w poszukiwaniu informacji. Jako, że tych zbyt dużo nie ma, jedyną stroną z obszerną bazą wiedzy jest to forum a raczej Wy-forumowicze.
Zdaje sobie sprawę, że pewnie gdzieś taki temat był, ale w gąszczu tematów trudno poprzez wyszukiwarkę znaleźć temat, który w pełni zadowoli moje oczekiwania.
Naczytałem się złych rzeczy o silnikach serii K, to mnie najbardziej martwi.
1. Czy silnik 1.8 160 jest awaryjny?
2. Czy silniki diesla w ogóle brać pod uwagę, jak je oceniacie, są awaryjne tak jak benzyniaki?
3. Jak wygląda rzeczywiście spalanie w 1.8 a jak w dieslu.
4. Czy w Zr po lifcie zaszły jakieś istotne zmiany, które wpłyną na koszt części?
5. Co szczególnego powinienem wiedzieć o MG Zr?
Miłej niedzieli życzę.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Maj 31, 2015 11:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
no proszę cie spodziewasz się wypracowania o silnikach serii k? Przejrzyj forum w temacie usterki i zobaczysz co się w nich psuje i z czym jest problem (oczywiście mając w głowie zakodowane że nikt na forum raczej nie pisze jak mu auto się nie psuje) na stronie klubowej tez masz opisy tych aut i artykuł na co zwracać uwagę. No i oczywiście wiesz że to jest bliźniacze auto do rovera 25
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
1. Nie. Jednak bez rozszerzonej wiedzy do niego nie podchodzić! Wrażliwa jednostka. Z poważniejszych to HGF (uszczelka pod głowicą), a tak to przeważnie czujniki padają.
2. Jak najbardziej. Seria L jest udaną konstrukcją. Ceny napraw drogie jak w każdym diesel'u. Decyzja o wyborze zależnie od przeznaczenia.
3. 1,8 VVC - 10-11l i więcej po mieście. Diesel - 5-7?
4. Tak, bardzo trudno o części karoserii i wnętrza + dodatki, które są stosunkowo drogie. Reszta to kopia R25
5. Że, prezentuje się świetnie, że inni będą się za nim oglądać, że nie będziesz chciał innego, bo prowadzi się elegancko choć twardo, że będziesz chciał mocniejszy silnik, że będziesz go usprawniał i stąd sporo na niego wydawał, że będziesz z dumą jeździł na spoty i zloty, że będzie Cię wkurzał i cieszył jednocześnie czyli jak się zakochałeś, to już po Tobie.
Coś słabo szukasz, bo info nt ZR jest wystarczająco dużo jak nie wszystko.
Pozwolę sobie na sugestię - zadbany ZR 160 z gazem!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum