Forum Klubu ROVERki.pl :: Pyros - Rover 221 Coupe Turbo(302kM 452nM wciąż za malo ;))
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Pyros - Rover 221 Coupe Turbo(302kM 452nM wciąż za malo ;))
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Gru 22, 2015 16:32   

Pyros, Ty masz reczny odseparowany od glownej hydrualiki hamulcowej auta czy masz wpiętą do niej ?
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Gru 22, 2015 16:32   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Pyros 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 306
Skąd: Gdańsk

Rover Coupe

Wysłany: Sro Gru 23, 2015 10:50   

Na tą chwilę jest sama dzwignia zamontowana dopiero na dniach będę ja podłączać. I wlasnie nie wiem czy wpinac w uklad czy zrobić na osobnych zaciskach. Dużo znajomych którzy śmigaja w kajtkach ma wpiety w seryjny układ i sprawuje sie to bez zarzutów....
_________________
Rover Coupe 302KM/452nM
https://youtu.be/8EhA4Cbfd14 0-140kmh :) przy 250km
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Pon Gru 28, 2015 14:01   

No to działaj :)

Kiedy chcesz go wystroić na gotowo ? :)



A co do hydrolapy.. Wpiecie w ori system ma tylko 1 wade.. Potrafi przepompowac płyn i niestety przyblokowac przednie koła.. O ile puki uzywasz tego tylko i wyłacznie na KJS to spoko ale na miescie lepiej "nie szpanować" bo przyblokuje Ci przód i dupa.. wiem co gadam bo kumpel ma driftowóz i na poczatku tez mial wpierte to wszystko w ori układ na pompce sprzegłowej? z lasnosa czy jakos tak i opowiadał, ze zdarza sie.. Dlatego też zrobił odseparowany układ i inna pompke dał :)

Poczytaj na forach driftingowych to tam wszystko bedziesz miał opisane.. Jak masz czas, kase i zaciski to lepiej zrobić na osobnych zaciskach i mozna pruć pełnym ogniem bez obaw :)
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
Pyros 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 306
Skąd: Gdańsk

Rover Coupe

Wysłany: Czw Wrz 08, 2016 11:33   

Dluuuugo nic nie aktualizowalem. Autko caly czas jeździ i o dziwo jeszcze nie wybuchło :) Przez pół roku auto prawie caly czas stalo w garażu bo nie było czasu jeździć. W między czasie walczyłem z nieszczelnościa pod kolektorem wydechowym, kupiłem uszczelkę rainza ale ja wypalilo po 10km w koncu w cermotorze udalo sie zamówić uszczelke marki BGA z okuciami i ta trzyma bez problemu :) Dwa tygodnie temu podczas nocnego latania skoczyły sie łożyska na mechanizmie różnicowym. Jako ze mialem włożona skrzynie z 600ti bardzo mnie denerwowaly krótkie biegi a w szczegolnosci to ze 4bieg konczyl sie przy 180kmh a zapięcie 5biegu psul sprint do 200kmh :) Nie wiele myslac rozebralem ori skrzynie z 220ti (torsen A) wyciagnalem przelozenie główne i wlozylem do skrzyni od 600 ti i dzięki temu udalo sie zrobic hybryde z idealnymi przelozeniami :evil: Tak wygladaja prędkości przy 6500rmp a kręcę go normalnie do 6800 wiec prędkości sa jeszcze trochę wyższe
1 - 68.18 km/h
2 - 115.79 km/h
3 - 162.24 km/h
4 - 204.90 km/h
5 - 278.18 km/h
Na tej konfiguracji skrzyni sprint do 100kmh zajmuje powtarzalne 5.1 sec a 100-200kmh byly robione 3 pomiary i wynik wahal sie miedzy 10.8s a 11.4s. Osiagi mierzone za omoca najnowszego g-techa przy 13satelitach. Mierzenie licznikowe calkowicie mija sie z prawdą bo 100-200 niby robilem w 9 sekund :mrgreen:
Po taniosci udalo sie kupic wysoką lotke z imprez gc8, oddale. Ja do lakiernika i zobaczymy co z tego wyjdzie. A pokusilem sie o zakup bo smiga po torze coupeta właśnie z tą lotka i mega mi sie podoba :)



_________________
Rover Coupe 302KM/452nM
https://youtu.be/8EhA4Cbfd14 0-140kmh :) przy 250km
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Wrz 08, 2016 14:02   

wygląda słabo szczerze ta lota :/ no ale moze cos dociśnie i się przyda ;p ;-)
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Czw Wrz 08, 2016 18:58   

Pyros, Kurna juz od jakiegoś czasu mysle o tej lotce, poka foto jak zamontujesz, jak bedzie fajne kupuje taka sama :D
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Czw Wrz 08, 2016 19:35   

Nie pasuje do tej budy.. Sorry chlopaki
_________________
75 Red Edition
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Wrz 08, 2016 19:41   

slax, rób dużą z ZS po lifcie :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Czw Wrz 08, 2016 20:05   

Fajnie, że auto jeździ szaleje itd :)

Ale nowy image auta srednio mi sie widzi - o ile szportowe malowanie jak najbardziej tak to lotka kontrowersyjna ale znośna ale przedni i tylny zderzak + wysuniety pas pod lampka (pas holowniczy) to po prostu dramat dla mnie - ja wiem ze to fun car itd.. ale no mi osobiscie sie nie widzi :)

[ Dodano: Czw Wrz 08, 2016 20:05 ]
A no i jeszcze takie pytanko - jakie sa przelożenia 620Ti i 220Ti ?

Mi akurat nie chodzi o czasy a raczej o ekonomie i obroty - jakkolwiek to brzmi bo mieszkam przy DK3 i zazwyczaj jak jade poza miasto to predkosciami ~140km/h i obroty na 5 biegu sa po prostu dla mnie wnerwiajaco wysokie :)
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
Pyros 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 306
Skąd: Gdańsk

Rover Coupe

Wysłany: Czw Wrz 08, 2016 20:43   

bociannielot, zobaczymy jak bedzie wygladac na aucie, głównym powodem zmiany jest wlasnie ustsbilizowanie lekkiego tyłu. I tak klatka i aku w bagazniku pomogly ale przy większych predkosciach mogloby byc stabilniej.

greg-si, lotka od mg jest duzo za wąska, z tego co mierzylem to jest 15cm węższa niz klapa w coupecie....

tomii620si, to nie jest nowy imige auta, to jest zdjecie auta skad wziąłem inspiracje na tę lotke :)

220T box
5 Gear = 0.765
4 Gear = 0.935
3 Gear = 1.222
2 Gear = 1.750
1 Gear = 2.923
Final = 3.647


620Ti box
5 Gear = 0.765
4 Gear = 1.033
3 Gear = 1.308
2 Gear = 1.842
1 Gear = 3.167
Final = 3.938

Jak widac w obydwu skrzyniach 5 bieg jest taki sam ale skrzynie różnią sie przelozeniem głównym. Z tego co liczylem to przy 140kmh miedzy nimi jest 300rmp różnicy ( ale nie jestem pewien, w necie są specjalne kalkulatory)
_________________
Rover Coupe 302KM/452nM
https://youtu.be/8EhA4Cbfd14 0-140kmh :) przy 250km
 
 
 
Gekus 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 161
Skąd: Kraków, Nowa Huta



Wysłany: Czw Wrz 08, 2016 22:39   

A mi się w sumie nawet podoba, ale raczej tylko pod warunkiem "wyścigowego" oklejenia, na cywilu chyba średnio to będzie wyglądać. A jakby tak zamontować tylko górną część spoilera bez podstawki?
_________________
Rover 214Si: GTI wannabe
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Wrz 09, 2016 09:12   

Gekus, to Ci wtedy tak nie będzie dociskac jak cały spoiler, zresztą rozwalenie tego jest bez sensu, lepiej by bylo sprzedac (będą chętni) i kombinowac z niższym, ale to auto już dawno nie znosi kompromisów i w kwestii docisku zapewne też potrzebny będzie większy niż mniejszy :ok:
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Pią Wrz 09, 2016 09:23   

To moze cos w stylu spoilerów z lotusa elise, taki bardziej w stylu F&F
_________________
75 Red Edition
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sob Wrz 10, 2016 08:50   

Ja już widziałem efekt, i mnie się podoba :D Niech się Piotrek pochwali :d
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Wrz 10, 2016 11:44   

slax napisał/a:
Ja już widziałem efekt, i mnie się podoba Niech się Piotrek pochwali
to nie spoileruj ;p oh wait ! :roll:
 
 
 
Pyros 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 306
Skąd: Gdańsk

Rover Coupe

Wysłany: Nie Wrz 11, 2016 11:27   

Lotka zamontowana, szczerze mam mieszane uczucia, ale wszyscy mi mówią ze wygląda mega dobrze. Przez kilka detali lotka stylistycznie mega pasuje, bo boki rombu który tworzy spoiler idealnie łączą sie w lini z bokami auta oraz bokami słupków bocznych i owal podstawy spoilera (bok przy trzecim stopie) idzie równo owalem klapy, więc całościowo wyglada jak od tego auta. Zdecydowanie na żywo wyglada lepiej niz na zdjeciach, podejrzewam ze po prostu musi mi sie opatrzyć i bedzie git :)









_________________
Rover Coupe 302KM/452nM
https://youtu.be/8EhA4Cbfd14 0-140kmh :) przy 250km
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Nie Wrz 11, 2016 11:29   

Jest lepiej niż myślałem ale z tym mega dobrze to lekka przesada ;-)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Wrz 11, 2016 11:31   

Widze ze chłodzenie z pod maski jest :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Nie Wrz 11, 2016 12:03   

Strasznei małe fotki ale wyglada to calkiem okej :P

I weź te dystanse wypie.. spod maski rodem z civica bo wyglada to jak powypadkowe
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1745
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Nie Wrz 11, 2016 12:20   

Lotka git, :mrgreen:
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink