Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 344 Skąd: Mazury
Wysłany: Wto Lut 09, 2016 20:25
OK czyli w bmwscanner szukać , a czy program bmwscanner będzie gadał z typowym interfejsem od inpa czy musi być dedykowany interfejs bmwscanner ?
Bo już zgłupiałem to w końcu czym i gdzie sprawdzić prawdziwy przebieg ? Zapewne TOAF pokaże prawdziwy przebieg
a czy program bmwscanner będzie gadał z typowym interfejsem od inpa
Tak, tyle że tylko w wersji 1.4 DEMO, ale przebieg z EWS, LCM i IPK da sie odczytac.
W DDE4 nie odczytasz.
Ale jesli masz błedy w DDE to prawdopodobnie przebieg który jest zapisany dla danego błędu pochodzi własnie z DDE. ( mowa o INPA)
MaReK, kojarzysz, czy w kluczykach też przebieg jest ograniczony?
Nigdzie indziej prócz LSM'a nie ma limitu. Przebieg w kluczyku zapisuje się z EWS'a podczas sesji (czyt. uruchomieniu z danego kluczyka auta). Jeśli cofniesz przebieg w EWS teoretycznie powinien cofnąć się w kluczyku. Zatem jeśli ktoś ogarnia temat, to może auto odmłodzić tak, że i T4 się nie pozna
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum