Witam wszystkich
Nie moge połaczyc sie z komputerem samochodu. Kupilem kabel z linka do all, zainstalowałem sterowniki, za każdym razem wyskakuje błąd. Acces violation at addres 0049B0D6 in module "Toaf.exe", Read of address 00000000. Kombinowalem juz w menadżerze urządzen, zmienialem porty ale to nicnie daje. Pomoże ktos coś ?
Witam Szanowne grono
Czy ktoś się orientuje czy można wyłączyć toafem poziomowanie reflektorów przy odpalaniu auta
Zaznaczam ze chem to zrobić bo póki co prawa lampa mi szleje i raz działa poziomowanie a raz nie i blokuje się zawsze w pozycji 2 niestety po rozłożeniu lampy i wymianie na inny siłownik problem dalej ten sam wiec chem to wyłączyć
a coś dokładniej jak to zrobić i gdzie tej opcji szukać w toafie w jakim module bo to ze się da 30 stron wcześniej znalazłem ale dokładnie gdzie niestety nie
Był bym wdzięczny za podpowiedzi
Witam koledzy.
Nie znalazłem odpowiedzi, która by mnie satysfakcjonowała.
Jak wygląda sprawa w zakładce chip tuningu?
Czy ktoś już podjął się tego przez TOAF'a?
Panie i Panowie..
Dobre wieści z okazji świat
Udało się w końcu nawiązać komunikacje z poliftowym modułem SRS <hurra>
Ale pojawiły się problemy... o ile odczyt błędów nie jest problemem to ich "interpretacja" już tak.
Czy posiada z was ktoś może listę kodów błędów wraz z opisem ?
Przypominam : moduł Autolift YWC 001160
A... i potrzebowałbym odczytać od kogoś kodowanie z takiego modułu , koniecznie sedan, najlepiej z kurtynami i bez.
Udało się w końcu nawiązać komunikacje z poliftowym modułem SRS <hurra>
W sumie jak tak się zastanowić, to nie było to takie trudne
Ale informacja jest deficytowa i można na tym zbić kapitał. Czekaj aż zgłosi się do Ciebie Wurth albo inne twory produkujące soft do diagnostyki
marcin.misek napisał/a:
Czy posiada z was ktoś może listę kodów błędów wraz z opisem ?
ten gość posiadał takie kody ale nie wiadomo co się w nich kryło, czym to odczytał oraz jak sobie z nimi poradził. Strona która pojawia się w w/w wątku niestety także nie zna tych kodów
marcin.misek napisał/a:
A... i potrzebowałbym odczytać od kogoś kodowanie z takiego modułu , koniecznie sedan, najlepiej z kurtynami i bez.
No to zrób mikro program, który łączy się tylko z tym modułem i czyta wszystko.
Na pierwszy ogień proponuję siemion_ oraz haszczyc
sTERYD napisał/a:
Nie wiem, czy moje myślenie jest prawidłowe, ale wydaje mi się, że t4 nie odczytywal kodowania z srs, tylko zcsy i nadpisywal wszystko co znalazl...
Musi czytać i pisać kodowanie na podstawie ZCS'ów, bo inaczej nie byłoby całej rozprawki o tym. Więcej masz w pliku na FTPie
sTERYD napisał/a:
kodów w esi.
A to co?
longer86 napisał/a:
marcin.misek, nie mam kompa pod ręką, ale czy nie ma tego na płytkach t4 moduł acu3... ?
Myślisz, że marcin.misek wypadł wróblowi spod piór ?
W pliku ACU3.prg nie ma takich informacji. Nie ma w ogóle odczytu błędów. Jest jakaś marna identyfikacja, VIN, kody ZCS ale niezgodne z rzeczywistością. W T4 na pewno jest taki spis z opisówką ale nie siedzi w tekście jawnym. Jest pewnie skompilowany do postaci binarnej i wyciągnięcie go będzie trudne. Chłopaki z pscan.eu mają ten opis, więc pewnie skądś można go wyłuskać.
Ja spróbuję sterownik poduszek podłączyć ponownie pod launch'a i odczytać błędy jakie złapie goły sterownik. Najlepiej byłoby programikiem Marcina odczytywać kody rozłączając poszczególne obwody na aucie - dobrze wypasionym sedanie
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
marcin.misek, MaReK, nie wytrzymałem i przegrzebałem zdalnie komputer w pracy... macie coś na mailu
Dobre! Najlepsze jest to, że ja ten program mam Bo instalowałem koledze. Nie myślałem, że będzie to miał i nawet nie przyszło mi żeby to przeszukać Z resztą i tak zdalnie bym nie dał rady.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum