Wysłany: Sro Cze 07, 2017 07:38 [R75] Kontrola trakcji
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
Witam , po wymianie czujnika ABS samochód dziwnie reaguje na przyspieszanie , mianowicie , nie moge ruszyć gwałtownie ( z piskiem) jak to było wcześniej gdyż momentalnie na sekundę włącza sie kontrola trakcji ( ikona zapala się i momentalnie gaśnie) i samochód jest jakby "przytrzymywany " , to na asfalcie , natomiast problem nie wystepuje na szutrze i drogach polnych , TC sie nie włącza i samochód idealnie przyspiesza
Czy może to być wina nowego czujnika?
Guzikiem na panelu , mogę ją włączyć i wyłączyć bez problemu....
SPAMU¦
Wysłany: Sro Cze 07, 2017 07:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
na asfalcie zachowuje się prawidłowo, jak wyłączysz trakcję będzie piszczał kołami. Czemu na szutrze jest inaczej nie wiem ale mój i na jednym i na drugim trakcja dusi auto ale na szutrze dłużej koła mielą
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
na asfalcie zachowuje się prawidłowo, jak wyłączysz trakcję będzie piszczał kołami. Czemu na szutrze jest inaczej nie wiem ale mój i na jednym i na drugim trakcja dusi auto ale na szutrze dłużej koła mielą
Tak, ale wcześniej tak nie było trakcja jest włączona jeśli świeci kontrolka na wyświetlaczu , czy wyłączona? , wydaje mi sie ,że jeśli kontrolka nie świeci wtedy jest wyłączona ...
Jak świeci cały czas to jest wyłączona, jak nie świeci to jest włączona. W przypadku kiedy koła zaboksują, to kontrolka się na chwilę zapali i potem zgaśnie.
Jak świeci cały czas to jest wyłączona, jak nie świeci to jest włączona. W przypadku kiedy koła zaboksują, to kontrolka się na chwilę zapali i potem zgaśnie.
Ok,dzieki!, tylko zastanawia , że przed wymianą czujnika , to na włączonej trakcji( kontrolka nie świeciła) mogłem ruszuć z miejsca z piskiem opon
Najwyraźniej miałeś uszkodzony czujnik, po wymianie zaczęło działać prawidłowo.
Tak , tylko teraz nie ruszę dynamicznie ( z piskiem ) , ani na włączonej , ani na wyłączonej TC ... i tak i tak jest jednakowo , przy gwałtownym przyspieszaniu , samochód jakby przytrzymuje ...nie wiem jak to opisać , po mocnym dodaniu gazu (wkręceniu na wyższe obroty i puszczeniu sprzęgła)sekundę ,dwie "myśli" przyduszony , po czym rusza....
Przy odpaleniu zimny silnik) pojawia się na moment niebieski dymek , może to pompka paliwa przy baku ?, ale w TOAF-ie sprawdzałem i ciśnienie na poziomie 3,1-3,3 bar
Parę razy wyskoczył błąd : zbyt niskie ciśnienie do odpalenia silnika ( ale silnik odpalał od strzała ) lub ciśnienie wstepne paliwa
Na obroty wchodzi przwidłowo prawie 5000/obr.min , a przy uszkodzonej pompce paliwa przy aku , ledwo doczłapał do 2500/obr.
Może czujnik na liswie CR?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum