A ja mam pytanie, czy dla silnika 1,8 jest podgląd wartości rzeczywistych? Mam problem z obrotami silnika na zimno, po odpaleniu spadają poniżej 500 i samochód potrafi zgasnąć, po rozgrzaniu jest dobrze, choć kilka razy podczas jazdy zawiesiły się na ok 1500, po zgaszeniu i odpaleniu było już ok. Chciałbym podejrzeć wartości czujników temperatury. Toaf podaje mi też 2 błędy które po skasowaniu wracają, mianowicie błąd czujnika położenia wałka rozrządu oraz otwarty obwód podgrzewania sondy lambda, sondę dziś sprawdzałem i obwód grzałki jest ok, nie wiem czy są gdzieś przetarte przewody? A czy da się sprawdzić jakoś ten czujnik?
_________________ Chrysler Voyager, Chrysler Stratus, VW T5, Citroen Xsara
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lip 23, 2018 22:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Cyborg, niestety dla 1.8 i 1.8turbo nie ma live data. Wieszanie obrotów to najczęściej linka i tps, często pomaga poluzowanie linki w mocowaniu wprzepustnicy a na tps pomaga adaptacja.
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
V6 ECU kontrola coś pomieszane z listą, silniczek krokowy jest sprawdzany w pozycji - reset wartości adaptacyjnych sond lambda
-throtlle actuator (chyba z kontroli trakcji i tempomatu0 uruchamia kontrole zaworka przewietrzania zbiornika paliwa
- reset wszystkich wartości adaptacyjnych powoduje prawdopodobnie skasowanie mapy silnika niemożliwość ustawienia wolnych obrotów (obroty ustalają się na poziomie 1400-1700) dodatkowo włączenie luzu kiedy auto się toczy powoduje wzrost obrotów do 2500 do czasu zatrzymania, wtedy obroty spadają do 1400-1700.
PDC nie grzebać nie wchodzić w kodowanie nie zapisuje kodowania( coś już pisał o tym wszechmogący) mimo ustawień przy których parktronik działa. Wystarczy wyłączyć wsteczny by po ponownym włączeniu już nie działał
MaReK, przekonałem się o tym dość boleśnie według odczytów z boschowskiego KTS-a
wszystko jest w porządku
Silniczek krokowy - wartość wymagana i rzeczywista ta sama
sondy pracuja w pętli zamkniętej obydwie prawidłowo tzn. wzbogacanie, zubażanie
MAP sensor pokazuje wartość wynikającą z obrotów silnika, bo nie jest to wartość właściwa dla wolnych obrotów.
wymagane obroty biegu jałowego po zagrzaniu wykazuje 750
rzeczywiste w tym momencie są dwukrotnie wyższe.
Wygląda to tak jakby przy sygnale z czujnika przepustnicy o położeniu biegu jałowego
dawka wtrysku była za wysoka i sondy odczytując bogatą mieszankę otwierały silnik krokowy na zbyty dużą ilość kroków.
Przy obrotach 1400 mam 44 kroki a przy obr. jałowych powinno być góra 6-10 lub nawet mniej
W rezultacie nie wiem czy to wywalona mapa czy uszkodzony sterownik.
Zastanawia mnie te podniesienie obrotów w czasie jazdy po wciśnięciu pedału sprzęgła, zachowuje się tak jak mapa do automatycznej skrzyni biegów jakby przygotowanie do zmiany biegu na niższy
Witam
Pilnie potrzebuje zainstalować TOAF na swoim komputerze jednak oficjalna strona nie działa (wyskakuje informacja że "Ta witryna jest nieosiągalna"). Bardzo bym prosił kogoś kto ma na komputerze instalke aplikacji oraz sterownika o wrzucenie ich na jakiś inny serwer lub podesłanie mi na e-mail gabrysbroz@onet.eu
Mam prośbę związaną z diagnozą TOAF. Niedawno zacząłem pracę z TOAF'em, wyskoczyła mi kontrolka ABS, która zapala się po przejechaniu kilku metrów więc podpiąłem samochód pod kompa i wyświetlił mi komunikat:
ABS/ASC ID SRB101145 HW 51 SW 01 CI 01błąd przekaźnika zaworu.
Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak zlokalizować ten przekaźnik i pytanie czy to musi być walnięty przekaźnik czy może to być jeszcze coś innego?
Szperałem trochę, ale nie udało mi się ani znaleźć informacji
mam problem nie mogę odpalić auta po podłączeniu auta do Rovera po tym jak z ciekawości zrobiłem !@!$# tuning teraz auto nie pali a kod usterki to 1DF5 - system immobilisera EWS
mroszę o pomoc pilną
No sprawdze to jutro w sumie to dziś ale czemu mi samo zgubilo z czytanie kulczyka? Czego dokładnie szukać żeby przywrócić czytanie kulczyka żeby auto odpalalo? A i świeci mi na licznikach że mam wyłączona trakcję od chwili straty imobilajzera
Próbował wczoraj i nic to nie dawało nawet kopie co mam w zapasie swoją ide teraz walczyć dalej spróbuje jeszcze raz mapę wgrać. Tylko ciekawe jaką wygrać bo mam 2.0 cdti 131 km i takie mapy próbowałem bez żadnego rezultatu auto kręci ale nie odpala i na zegarach mi świeci ikona od wyłączonej kontroli trakcji
Witam jest to mój pierwszy post. Mam Roverka 75 2.0 CDT
Panowie mogę prosić o małą pomoc mam TOAF kabel od inpa
Po skanie samochodu łączy mi tylko z poduszkami i silnikiem.
Próbowałem również zrobić mapę na CDTI w dziale chip tuning wciskam odczytaj mapę i pojawia się ma sekundę okno ładowania i znika nie można wcisnąć zapisz.
Coś robię nie tak. Toafa mam z chomika udostepnionego od MarcinLitwa
Nie stety wygrywanie mapy nic nie dało dalej nie idzie odpalić auta w IKE mam błąd F8, F6, F7, BF a w ABS/ASC błąd 3B -CAN błąd DMER1 a w silniku błąd 1DF5- System immobilisera (EWS) co tu robić żeby auto odpaliło??? Ktoś coś pomoże?? Jak coś to proszę o kontakt tel 535350498
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum