Pompy paliwa normalnie działają rozrusznik kręci ale cały czas wyświetla mi ten zasrany imobilajzer i nie wiem jak to tam zrobić to co pisales DDE do EWS nic tu takiego w toafie nie widzę a cały czas w aucie próbuję rozwiązać ten problem tawet kluczyk raz jeszcze chciałem napisać ale jakieś hasło chcę po podaniu kodu kluczyka
Nie czytasz co jest napisane.
Toaf nie potrafi dodac pestki immo a tylko pilot - a to dwie różne sprawy.
Synchro immo też jest - ale tez nie czytasz wszystkiego uważnie. ECU->Kontrola, i na końcu listy.
Przeczytałem forum na stronie 73 i 77 coś jest ale nie zapis DDE zEWS
Robię starą mapę tak jak ma być czyli wyłącznie zapłonu na 10 s nic to nie daje cały czas problem z imobilajzerem jest a dostępne mapy mam 2 tylko do cdt a ja mam cdti z kontrolą trakcji. Nie wiem o co chodzi już ktoś jakiś pomysł ma na rozwiązanie problemu?
Robię starą mapę tak jak ma być czyli wyłącznie zapłonu na 10 s nic to nie daje cały czas problem z imobilajzerem jest a dostępne mapy mam 2 tylko do cdt a ja mam cdti z kontrolą trakcji. Nie wiem o co chodzi już ktoś jakiś pomysł ma na rozwiązanie problemu?
Nie rozumiem co robisz.
Masz wgrac swoją oryginalną mapę - tą którą odczytales.
Potem dokonać synchronizacji EWS<->DDE.
Zrobiles to ?
I po co zmieniales mape skoro Toaf nie posiada lepszych map do CDTI ?
Ok po szukam tylko w silniku mam odczyt ECU i zapisz ECU do wygrania mapy starej dalem zapisz ECU wybralem plik stary co mam w grałem wyłączył em zapłon na 10s i nic to nie dało i tam nic takiego też nie widziałem o czym piszesz
Aaaa ok tam nie patrzył em ok zaraz lecie do auta hehehe no idiota ze mnie
[ Dodano: Wto Wrz 25, 2018 21:14 ]
Hurrraaaaaa działa jesteś genialny dzięki właśnie życie mi uratowałes dzięki i chyle czoła ma tylko duże wibrację ale silnik pyka
W gąszczu postów z walki o synchronizację immo z dde zaplątał się post kolegi:
Gawith napisał/a:
Witam jest to mój pierwszy post. Mam Roverka 75 2.0 CDT
Panowie mogę prosić o małą pomoc mam TOAF kabel od inpa
Po skanie samochodu łączy mi tylko z poduszkami i silnikiem.
Próbowałem również zrobić mapę na CDTI w dziale chip tuning wciskam odczytaj mapę i pojawia się ma sekundę okno ładowania i znika nie można wcisnąć zapisz.
Coś robię nie tak. Toafa mam z chomika udostepnionego od MarcinLitwa
Nie wiem jaka to wersja na chomiku. Polecam ściągnąć oryginał ze strony oficjalnej.
Jaki masz kabel? Sprawdzałeś czy we wtyczce od kabla jest połączenie pinu 7 i 8? Jeśli nie ma, to musisz wykonać, jeśli jest to musisz sprawdzić czy w gnieździe OBD nie masz zbyt luźnych pinów. Trzeba je za pomocą jakiegoś szpikulca dogiąć - tak żeby wchodząca wtyczka miała ciasno.
Jak połączy się z BCU to dopiero rób mapowanie/chipowanie.
Żeby nie skończyło się jak u kolegi Vikinga albo jeszcze ciekawiej
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Ja mam kabelek od viakena działa ok a program z strony toafa a i koledze radze zrobić kopię mapy itd mi kopia życie uratowała wraz z idealną pomocą kolegi bez której bym patrzył na auto stojące. Nie ma co z chomikuj ryzykować oryginał i od razu kopię zrobić i w tedy można rozpocząć zabawę i przygodę z programem pozdrawiam.
Nie było zbyt wiele kopii/wersji TOAF'a i raczej ta z chomika jest jedną z oficjalnych
Zdarza się, że czasami serwer TOAF'a przez zbyt duże oblężenie podwiesi się i nie ma dostępu do strony. Stąd ktoś wrzucił TOAF'a na gryzonia. Myślę, że będzie lepiej jak kopia wyląduje na serwerze forumowym i gdy nadejdą jakieś zmiany w programie, to zaktualizujemy je w dwóch miejscach.
viking, Twój przypadek pokazuje, że program powinien być używany ze szczególną uwagą. Może pamiętasz co zrobiłeś konkretnie, że udało Ci się wysypać sterownik na plecy? Jakich funkcji dokładnie używałeś. Jestem prawie pewien, że wrzuciłeś sobie mapę nie od swojego sterownika, ale chętnie poznam szczegóły
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Witam wszystkich. Na początek dziękuję ludziom doradzającym na tym forum. Zaoszczędziłem kupę kasy w warsztatach. Rovera 75 mam od sierpnia a spędziłem przy nim wiele dniówek - część z pasją, wiele z konieczności - z racji tego ze to wymagające auta. Pozostał temat upgrade z CDT na CDTi jako ostatnia niezbędna rzecz (mój 75 ma muła choć mechanicznie zrobiłem wszystko).
Wiem już od kolegi Marcina dużo jak TOAFem t zorganizować, chciałem dopytać jeszcze o kwestię tych sterowników:
MaReK napisał/a:
Jestem prawie pewien, że wrzuciłeś sobie mapę nie od swojego sterownika
Marek czy możesz rozwinąć? Czy TOAFem można wrzucić mapę od złego sterownika? Jak to rozpoznać, ile jest rodzajów sterowników itp? Jestem przygotowany że moje auto moze nie odpalić, ale jednak wolałbym tego jak najbardziej uniknąć. chipa i tak musze zrobić (sam albo zlecić).
Ostatnie pytanie: na mapie nie znalazłem ale czy jest ktoś kumaty na Śląsku/w małopolsce kto by mi ewentualnie asystował?
Wszystko można
Wrzucaj mapę zgodną ze swoim sterownikiem. Jesli masz przedlifta jest duża szansa, że TOAF nie udostępni innych map. Wybierz tylko czy automat/manual i czy masz kontrolę trakcji czy nie.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum