Forum Klubu ROVERki.pl :: [R820ti] Zmiana tarcz z 262 mm na większe
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R820ti] Zmiana tarcz z 262 mm na większe
Autor Wiadomość
lloyd 



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 21



Wysłany: Czw Gru 13, 2018 18:57   [R820ti] Zmiana tarcz z 262 mm na większe
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995

Witam,
Od kilku dni czytam nasze forum a także zagraniczne opracowania, ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania. Oto one:
1. Czy zestaw zacisk + jarzmo z Rovera 620 ti (wg katalogu tarcze miały tam 282 mm) będzie pasował P&P do mojego 820 ti (obecnie mam tarcze 262 mm, a w katalogach podają 282). Natomiast tarcze są zupełnie inne, a ponadto w 620 ti mają grubość 23 mm, a w 820 - 21 mm.
2. Z jakich innych Roverów pasują zaciski i jarzma pod większe tarcze (282-285 mm)?
3. Z jakich Hond pasują zaciski i jarzma pod tarcze 282-285 mm? Chodzi mi o konkrety, czyli z rocznikami i wersjami silnikowymi.
Na forum dużo jest o zmianie hamulców w innych Roverach, ale o 800 niewystarczająco.
Dziękuję z góry za pomoc.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Gru 13, 2018 18:57   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 
Klubowicz





Pomógł: 187 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7114
Skąd: Błażowa

Rover 75


Wysłany: Pią Gru 14, 2018 06:51   

Siemka, odezwij sie do Remigiusza bo wzial bude 820ti, ktora miala hamulce wlasnie 282, tutaj z forum ktos wrzucil tarcze 282 i zaciski, chyba z poprzedniej generacji 800.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
lloyd 



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 21



Wysłany: Wto Gru 18, 2018 01:28   

Dzięki!
Podasz mi na PW tel. do niego?
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 83 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 1985
Skąd: Kamienica Szlachecka



Wysłany: Wto Gru 18, 2018 13:01   

lloyd, Pogadaj jeszcze z gregiem-si, on ma u siebie w eR800 duży hebel na zacisku brembo 4 tłoczkowym :D , wcale to nie wychodzi jakoś specjalnie drogo, tym bardziej ze 282 tez jakoś rewelacyjne nie jest przy tej masie samochodu.
_________________
R214 (kanciak) -> R400 -> R600 + R200 (okrąglak) -> Alfa 156 + R200 Coupe
-> R220 Coupe Turbo + R620Ti ;) ->R220 Coupe Turbo + Tourer + MG ZT 190 :D
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 360 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7639
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Gru 18, 2018 15:19   

lloyd, Masz Pw jak cos :-P
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
lloyd 



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 21



Wysłany: Sro Gru 19, 2018 20:55   

Dzięki!

A co do Grega to rozmawiałem z nim wczoraj (przypadkiem się okazało że to on - znalazłem ogłoszenie o sprzedaży samochodu i zadzwoniłem :smile: ).
Hamulce faktycznie ma 325 mm, ale dużo przerabiania jest (adaptery pod zaciski, tarcze na 5 śrub są itd.). Rozważam...
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 83 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 1985
Skąd: Kamienica Szlachecka



Wysłany: Czw Gru 20, 2018 08:38   

lloyd, Czy ja wiem czy tak dużo roboty z tym? Sam u siebie w coupe montowałem duży zacisk kilka dni temu. Jedyny problem to adapter w zasadzie, trzeba to dobrze wymierzyć, tarcza to nie problem, kwestia wywiercenia nowych otworów na szpilki i wsio. Działaj, ja nie zastanawiał bym się dużo na Twoim miejscu, skoro i tak chcesz włożyć większy hebel, tak czy siak musisz kupić nowe tarcze i klocki, także 4tłok nie wyjdzie dużo drożej. Zaciski od bmw e38 można kupic w bardzo rozsądnych pieniądzach.
_________________
R214 (kanciak) -> R400 -> R600 + R200 (okrąglak) -> Alfa 156 + R200 Coupe
-> R220 Coupe Turbo + R620Ti ;) ->R220 Coupe Turbo + Tourer + MG ZT 190 :D
 
 
lloyd 



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 21



Wysłany: Pon Lut 18, 2019 13:14   

Jestem już po wymianie hamulców: przód tarcze + zaciski 282, oczywiście nowe klocki (TRW), nowy płyn hamulcowy, tył - czyszczenie i nowe reperaturki zacisków, nowe tarcze (TRW) i klocki (TRW), regulacja hamulca ręcznego,
Przejechałem od wymiany do dzisiaj 1233 km i hamuje bardzo fajnie, jeszcze muszę drugi raz odpowietrzyć, żeby było idealnie :-)

Oczywiście wcześniej dałem serwo do regeneracji. Niestety z 4 sztuk, żadne nie nadawało się do użycia. I od tego polecam zacząć zastanawianie się nad wymianą hamulców na większe.
Regeneracja amortyzatorów tylnych oraz nowe opony także wiele poprawiły skuteczność hamowania.

A teraz pytanie nr 2:
Czy do Tomcata będą pasowały zaciski przód i tył z 820? Tarcze by trzeba poszukać po wymiarach. Może macie jakieś sprawdzone pomysły (chciałbym pozostać w obrębie marki Rover).
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R820Ti] Wydech
Perez Rover serii 800 9 Wto Maj 10, 2011 11:33
paff
Brak nowych postów [R820Ti] Grający zawór??
klin18 Rover serii 800 13 Sro Lip 25, 2012 06:13
klin18
Brak nowych postów [R820Ti] Demontaż maglownicy
Yog-Sothoth Rover serii 800 2 Sro Maj 02, 2012 23:07
Yog-Sothoth
Brak nowych postów [R820Ti] Ciśnienie paliwa
Perez Rover serii 800 28 Wto Maj 24, 2011 18:59
Marrkus
Brak nowych postów [R820ti] Czerwony kolektor wydechowy
rover820rs Rover serii 800 1 Nie Sie 26, 2012 20:55
AndrewS



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink