Teraz już wiem. Trochę przykro, że w takich warunkach dowiedziałem się o tym, ale przynajmniej mam pewność, że nigdy nie zapomnę...
Do tej pory nie miałem problemów z lewarkiem, więc na razie będę czekał i obserwował. Mam nadzieję, że to jednorazowy incydent.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Gru 04, 2010 11:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Pią Gru 24, 2010 14:19
koledzy a ja mam troche inny problem z rozrusznikiem w CDT:( ciągle kręci, kluczyk ze stacyjki wyjęty i nadal kręci, mam nowy akumulator więc zdążyłem iść do garażu po klucz i odkręcić kleme... co do może być??dodam że wyciągłem przekaźnik ze skrzynki ten oznaczony silnikiem i nadal kręci po podłączeniu klemy, poprostu czary jakieś
sash997, nie wiem czy po tylu latach nadal będziesz pamiętał ale jak udało Ci się rozwiązać problem z rozrusznikiem?
U mnie nastąpiła identyczna sytuacja, jakby na lewo cały czas prąd dostawał. W dodatku przy sprawnym alternatorze pokazuje napięcie na aku 11,5V.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum