Działa nawet przy całkowicie wypiętych obu czujnikach. Ustaw wartość FF w opcjach Steppers position 2 i Min position. Reszty nie ruszaj, chyba że już tam grzebałeś.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Mar 26, 2014 01:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Oczywiście pod warunkiem, że masz LSM-a w opcji Xenon z jednym potencjometrem.
[ Dodano: Sro Mar 26, 2014 01:42 ]
No przeca widzisz, że filmik z Hogwardu. U mnie teraz martwy sezon i się nudzę trochę. Goście tylko na łikendy przyjeżdżają. Żona śpi. Dawno już uznała, że mam coś z głową i się chyba przyzwyczaiła przez 26 lat małżeństwa. Niektórzy mówią, że to już kazirodztwo.
- pierwsza faza zabaw, w zmianę wartości w tabelce nic nie dała
- zmiana wartości w eepromie również!!
- wyłączenie automatycznej regulacji (czyli tak jak bym miał potencjometr) zmieniła dopiero wysokość świecenia wiązki.
- ponowne włączenie spowodowało, że już działało jak u Ciebie - z tabelki
dodatkowo jak tak gmerałem w ustawieniach i eepromie uruchomił mi się tylny czujnik Ten z przodu niestety martwy. W momencie kiedy mam "automatic" za każdym razem gdy włączę światła mijania one ustawiają się inaczej. Myślę, że to przez przedni czujnik. Wyłączyłem zatem automatykę i ustawiłem pozycję z 19 na A0 Niestety, tutaj to już kwestia palników. Muszę zainwestować w jakieś PHILIPSY, a nie chinole za 15 zł/szt. Pomimo takiej kosmicznej wartości nadal nie widzę różnicy w oświetleniu drogi w oddali. Natomiast widzę różnicę, że wiązka inaczej skupia się na asfalcie przed samym autem. Świeci wyraźnie wyżej, a co za tym idzie, pewnie będę oślepiał innych - sprawdzę jutro
Dodatkowo nie chcący zupełnie odkryłem, że wartość z komórki 0x204 zmieniona z $2F na $FF powoduje zmianę prędkości działania silników wózka. $FF to majestatyczne, powolne przesuwanie wózka. W sumie to tylko jako ciekawostka "Dynamica" nie udało mi się włączyć, bo mi się prąd w laptopie kończył - nie naładowałem przed zabawą.
HarryVip napisał/a:
Ale co default? Bo nie czaję.
Bawiłem się tymi wartościami w tabelce nie raz. Ale teraz wydaje mi się, że mam default. Musielibyśmy porównać
HarryVip napisał/a:
No przeca widzisz, że filmik z Hogwardu.
Widzę, fajnie tam masz
HarryVip napisał/a:
Goście tylko na łikendy przyjeżdżają.
Ja muszę uzbierać jakąś mamonę i wybrać się tam do Ciebie z Wiolką i dzieciakami
Ciekawe co wtedy żona powie, jak dwóch będzie siedziało w aucie z laptopami i dłubało do rana
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Bawiłem się tymi wartościami w tabelce nie raz. Ale teraz wydaje mi się, że mam default. Musielibyśmy porównać
Jutro sprawdzę i wrzucę screena. Dziś już mi się nie chce do auta iść bo zimno.
MaReK napisał/a:
Ja muszę uzbierać jakąś mamonę i wybrać się tam do Ciebie z Wiolką i dzieciakami
Uzbieraj tylko na paliwo i prowiant. Jak Ci się zbiórka uda do końca maja (poza długim łikendem) z przyjemnością Was ugoszczę oczywiście bez żadnych opłat.
MaReK napisał/a:
Ciekawe co wtedy żona powie, jak dwóch będzie siedziało w aucie z laptopami i dłubało do rana
Jutro sprawdzę i wrzucę screena. Dziś już mi się nie chce do auta iść bo zimno.
A gdzie farelka? Poza tym V6 się nagrzewa "ino mig"
HarryVip napisał/a:
Uzbieraj tylko na paliwo i prowiant. Jak Ci się zbiórka uda do końca maja (poza długim łikendem) z przyjemnością Was ugoszczę oczywiście bez żadnych opłat.
Dzięki Na jakiej podstawie bez opłat?
Spać musimy, brudzić będziemy, prąd zużyjemy, wodę... trzeba zapłacić
W grę wchodzi tylko weekend, niekoniecznie długi. Muszę pogadać obadać terminy i zasobność portfela
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
HarryVip, czyli te filmiki które zamieszczałeś z dynamicznym pozycjonowaniem światem podczas jazdy były z lsm CI:29?
Wszystkie filmiki zostały nagrane przy udziale oryginalnego LSM-a R75 z funkcją Xenon (jednenpotencjometr na front panelu), z modyfikowanym Roverowskim EEPROM-em CI:28. Amen.
Kurde. Wygląda na to, że wszyscy prócz mnie mają takie same ustawienia
Najlepsze jest to, że przez stronkę przepuszczane są eepromy zawierające opcje "xenon"
Dla wszystkich tych eepromów jest to default, widocznie ja musiałem sobie coś zmodyfikować.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
To jest numeracja według nomenklatury Rovera. Ma się nijak do oznaczeń BMW, a te nas interesują. Inaczej mówiąc, dla nas użyteczny jest CI odczytywany przez PASoft. Jak wcześniej pisał Marecki, z dużym prawdopodobieństwem można przyjąć, że w R75 występuje wyłącznie CI:28 wg BMW.
[ Dodano: Sro Mar 26, 2014 14:31 ] HarryVip, powiedz jeszcze co zmienia w "Cold Check" pozycja "high beam light" U mnie to nie jest zaznaczone a u Ciebie jest
Monitorowanie "na zimno" żarówek świateł drogowych. LSM w momencie włączenia sprawdza niewłączone żarówki. Monitorowanie "na gorąco" oznacza, że żarówki są sprawdzane dopiero po włączeniu wybranych świateł.
Roverowskie CI:10 to chyba dotyczy wersji z xenonami, a CI:8 oraz 9 dotyczy bez ksenów z ewentualnie halogenami. Były jeszcze jakieś wersję stosowane do haków i przyczep. Ale nigdy się z taką nie spotkałem.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Roverowskie CI:10 to chyba dotyczy wersji z xenonami, a CI:8 oraz 9 dotyczy bez ksenów z ewentualnie halogenami. Były jeszcze jakieś wersję stosowane do haków i przyczep. Ale nigdy się z taką nie spotkałem.
Też tak myślałem, ale mam na stanie trzy identyczne LSM-y - opcja bez Xenonów, z manualną regulacją i halogenami, przy czym dwa z nich mają oznaczenie (Rovera) CI:9, a jeden CI:10. Chyba nie tędy droga.
[ Dodano: Pon Mar 31, 2014 14:25 ] dawidd, po wymianie tylnego czujnika problem przestał istnieć. Zauważyłem też, że dźwigienki w sprawnych czujnikach obracają się ze znacznie większym (wyczuwalnym) oporem niż ta w czujniku uszkodzonym.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum