Forum Klubu ROVERki.pl :: MG ZR 160 a rover 200 Vi
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
MG ZR 160 a rover 200 Vi
Autor Wiadomość
imejdz 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 363
Skąd: Legionowo

Rover 200

Wysłany: Sro Kwi 13, 2011 23:12   

ciekawe czy komplet siedzen i boczków z brm jest cięzki do zdobycia i jak to droga impreza jest :roll:
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Kwi 13, 2011 23:12   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Sro Kwi 13, 2011 23:17   

Jest, jest i w Anglii za darmo tego nie chcą oddać... mało tego wiele z akcesoriów produkowanych w Anglii do ZR'ów, stylizowane są na BRM'a (tylko n.p. z czarnej skóry przeszytej żółtą nicią). Widziałem też kilka ZR'ów, w których cały środek zaapliowany był z BRM. Próbowałem kupić parokrotenie, jednak jak by nie patrzeć wychodziło 200-300 funtów za cały komplet (+ wysyłka do Polski), która też tania by nie była :(
 
 
imejdz 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 363
Skąd: Legionowo

Rover 200

Wysłany: Sro Kwi 13, 2011 23:23   

http://cgi.ebay.co.uk/Rov...bf#ht_500wt_979

ogolnie na forum angielskim najmniej to 150 funtów krzyczą (jak są na sprzedaż), ciekawe ile te dobiją


http://cgi.ebay.co.uk/ROV...8f#ht_500wt_979
komplet 450funtów -,-


ten tutaj http://cgi.ebay.co.uk/199...6e#ht_500wt_979 ma jakieś takie fajne dokładki błotnikach, chyba z fabryki z takimi nie wyjechał?
 
 
 
Ronald 




Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 69
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Czw Kwi 14, 2011 00:12   

Te fotele na aukcji z tego co widze są jak z Vi tyle że obite ładna skóra. Myśle ze za kilka tyś PLN spokojnie ktoś by się podją zrobienia od podstaw na wzór BRM... Pytanie kto i za ile :?:
_________________
Od zera do prędkości maksymalnej. Mój wariat :)
http://www.youtube.com/watch?v=Ai73eqMR-oA
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Czw Kwi 14, 2011 08:59   

imejdz napisał/a:

ten tutaj http://cgi.ebay.co.uk/199...6e#ht_500wt_979 ma jakieś takie fajne dokładki błotnikach, chyba z fabryki z takimi nie wyjechał?


To są oryginalne dokładki, tylko pasują najlepiej do ZR'a "w pełnej listwie" tzn. z progami. W rajdówce takie właśnie będę miał :)



[ Dodano: Czw Kwi 14, 2011 08:59 ]
Ronald napisał/a:
Te fotele na aukcji z tego co widze są jak z Vi tyle że obite ładna skóra. Myśle ze za kilka tyś PLN spokojnie ktoś by się podją zrobienia od podstaw na wzór BRM... Pytanie kto i za ile :?:


Za kilka tysi, to można mieć kompletne wnętrze (z konsolą środkową, kierownicą, dźwignią ręcznego, panelem nawiewu, pokrętłami i boczkami na drzwi).

Jak tapicerkę na fotele tapicer zrobi, tak z panelami na drzwi może mieć problem.
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Kwi 14, 2011 09:02   

Czyli BRM ma szperę?
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Czw Kwi 14, 2011 10:14   

tak ma greg-si,
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Kwi 14, 2011 11:33   

To fajnie :)
Będzie trzeba kupić sobie BRM`a :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Czw Kwi 14, 2011 22:04   

http://www.youtube.com/watch?v=HaDFtZvsL18

Tu trochę wyjaśniają co do wyprodukowanej ilości i tego co te autko ma i potrafi
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Czw Kwi 14, 2011 22:12   

Marrkus napisał/a:
Wysłany: Dzisiaj 22:04

http://www.youtube.com/watch?v=HaDFtZvsL18

Tu trochę wyjaśniają co do wyprodukowanej ilości i tego co te autko ma i potrafi

Piękna sprawa, dlatego mi się choruje na szpere do 160, ale się trochę boję skrzynię ruszać :(
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Czw Kwi 14, 2011 22:19   

Moje będzie prowadziło się lepiej :)

Magiel już mam, zawias będzie lepszy, a za mechanizmem różnicowym LSD znajomy się już rozgląda w U.K.
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Czw Kwi 14, 2011 22:36   

Tomi napisał/a:
zawias będzie lepszy
Zostawiłeś sobie te xpowery z ogłoszenia? :)
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Czw Kwi 14, 2011 22:47   

Tak, przez chwilę był inny koncept... ale zrezygnowałem i zostanie na XPoweR'ach
 
 
Ronald 




Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 69
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Maj 09, 2011 22:37   

Witam ponownie,

Nie chce zakladac nowego tematu wiec naklepie tutaj. 1,3 tyś km temu zmianiana była uszczelka pod głowicą, chłodnica, plyny, filtry. Przejechałem 500 km w trasie, większość trasy pedał w podłodze. Następne 800 km na spokojnie, max 120 km/h. W sobotę jak wracałem do Warszawy lał deszcz, a silnik zaczął się dziwnie zachowywać. Na biegu jałowym trzymał ~1400 obrotów i za cholere nie chciał zejść na ~900. Myślałem że złapał wilgoci, ale teraz gdy już 2 dni jest sucho dalej to samo. Na zimnym zle odpala, najpierw sie dlawi jak by paliwo bylo malo, pozniej trzyma za duze obroty. Jak sie nagrzeje dalej ma te 1400. Z wyzszych obrotow na biegu szarpie. Dziwna sprawa... Spalanie auta bez zmian... Jakieś sugestie? Mechanikiem nie jestem, ale stukanie z silnika + te objawy mówią mi - "rozrząd". Ten był robiony 40k km temu, mechanik mówił że jest ok. Dziwne...
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Maj 09, 2011 23:01   

Ronald, dobrze sie wstrzeliłeś w temat :rotfl:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Ronald 




Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 69
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Maj 09, 2011 23:04   

Wiem że nie powinienem, ale zakładać nowego tematu się nie opłaca...
_________________
Od zera do prędkości maksymalnej. Mój wariat :)
http://www.youtube.com/watch?v=Ai73eqMR-oA
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Maj 09, 2011 23:13   

Tu Ci raczej nie odpowiedzą ;) Otwórz nowy temat lepiej ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1746
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Pon Maj 09, 2011 23:59   

a ja odpowiem :P

zobacz czy ci oleju nie ubylo, a jak ubylo to zerknij w przewody odmy :) jest spora szansa ze zarzuciles mazutem krokowca :)
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Rover "K" seria
kasjopea Tuning mechaniczny 0 Pią Lip 19, 2013 17:53
kasjopea
Brak nowych postów [R200] Rover 200 - lusterka z Rover 25 ?
adamch Tuning mechaniczny 24 Sro Sty 05, 2011 22:46
memphisto
Brak nowych postów [rover 420/416] SWAP Rover 420 ---> 416
RafalTBG Tuning mechaniczny 2 Pią Maj 24, 2013 17:29
RafalTBG
Brak nowych postów Rover 114 gti 16 v
kuba558 Tuning mechaniczny 2 Nie Lip 04, 2010 16:08
dobryziom
Brak nowych postów Rover 414 96r 1,4 16V
Stracił serce :((
speedxp Tuning mechaniczny 4 Pią Gru 05, 2008 20:05
rodi_



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink