Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 333 Skąd: Warszawka
Wysłany: Sro Sty 23, 2008 11:35
to ja z kolei miałem akcję na myjni Robowash
podjechałem sobie najpierw na ręczniaka a później na czyszczenie wnętrza
usiadłem sobie na ławeczce kilkanaście metrów dalej, i tak sobie siedzę i rozmyślam jakie to zajefajne autko kupiłem
w pewnym momencie koło samochodu zaczął się kręcić jakiś koleś (z Robowasha - jakiś kierownik) i po chwili podszedł do mnie i zaczął wypytywać, a co to, a jaki to ma silnik i takie tam
ale byłem wtedy dumny , aż musiałem się złapać ławki aby z niej nie odlecieć
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sty 23, 2008 11:35 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Hmm... czyli ma D15B2... niech jej wrzuci trochę klocków z D15B7... na 100% komp pasuje i wtedy D15B2 ma parametry jak D15B7 z coupe... poza tym przelotowy wydech i kolektor od D16Z6 (albo Z5, już nie pamiętam)... góra od tego silnika też powinna podejść... generalnie silniki w Hondach są bardzo plastyczne, dlatego wracam do tej marki
Z tego co wiem to wymiana wtrysków na Monti (chyba) daje średnio 110PS. To jest właśnie przewagą tych samochodów, że za niewielkie pieniądze można je modować, bo jest mnóstwo części. Mój brat np. kupił ostatnio kompresor do B18C4 za 800$, co przy obecnym kursie dolara jest śmieszną kwotą.
Chociaż swap do R200 silnika 2.0T byłby też super sprawą. Może ktoś się w tym wyspecjalizuje i będzie więcej odważnych forumowiczów którzy zdecydują się na taki zabieg.
no i ostatnie - kill z Probe 2,5 Turbo.... jegomość z niedoborem włosów na głowie dostał łomot od ZRka i na następnych światłach pyta co ja tam mam za silnik, to ja mu na to, że 1,8, to od razu pytanie czy turbo... jak odparłem, że seria bez turbo to zamknął okno i pojechał w swoją stronę
jak by to był Ford Probe 2,5 litra z turbo to byś na pewno dostał bęcki i to srogie... Probe wychodziły z silnikiem 2,5 L tylko i wyłącznie NA 170kucy jak by dowalić do tego turbo to by pozamiatał... mógł być to jedynie 2.2 GT tu jest sprężarką ale większość z nich to stare trupy chociaż zdarzają sie wyjątki
no i ostatnie - kill z Probe 2,5 Turbo.... jegomość z niedoborem włosów na głowie dostał łomot od ZRka i na następnych światłach pyta co ja tam mam za silnik, to ja mu na to, że 1,8, to od razu pytanie czy turbo... jak odparłem, że seria bez turbo to zamknął okno i pojechał w swoją stronę
jak by to był Ford Probe 2,5 litra z turbo to byś na pewno dostał bęcki i to srogie... Probe wychodziły z silnikiem 2,5 L tylko i wyłącznie NA 170kucy jak by dowalić do tego turbo to by pozamiatał... mógł być to jedynie 2.2 GT tu jest sprężarką ale większość z nich to stare trupy chociaż zdarzają sie wyjątki
Nie wiem. Skoro pytał o turbo to założyłem, że ma turbo... w każdym razie sprawdzałem Probe już z tej okrągłej generacji i wypadają w przyspieszeniu słabiej niż ZR. Chyba, że kierownik nie wiedział jak używać silnika i skrzyni biegów
Moze ze mna sie mierzyliscie na zakopiance
ja mialem przyjemnosc 2 razy z A3 1.8T starsza buda i najnowsza. I zostaja lekko w tyle, najnowsze powyzej 170 powolutku wysowa sie na prowadzenie.
Tempest, jak plan sie uda to w lutym juz bedzie bez blokady narazie jest tylko lekko przelotowy wydech nowiutki rozrzad i sprzeglo
Jak moge strzelic male OT, ostatnio swirowalismy z kumplem po miescie w nocy ( Astra III GTC 150km Turbo ropniak.. tyle ze 320Nm ) i powiem ze latwiej bylo z A3 tutaj musimy sie zmierzyc na letnich kapciach na suchej nawierzchni, bo tak to trudno okreslic ktore szybsze
jeśli nowa buda to na pewno nie 2.2 GT ale od turbawki mógłbyś dostać baty albo iść na równo przynajmniej do 3 biegu zakładając ze turbo sie w nim jeszcze kreci:p
Pomógł: 11 razy Dołączył: 21 Lut 2006 Posty: 204 Skąd: 33- 300 Nowy Sącz
Wysłany: Czw Sty 24, 2008 16:45
Powiem tak: A3 1.8 T to moim zdaniem kiepskie auto. Silnik 1800 turbo i tylko 150KM, a ZR bez turba przy tej samej pojemności ma 160KM. Pytanie zachodzi co by było gdyby do ZR-a włożyć turbinę? Jaka moc? 250KM (około). A Honda civic Vti? Tylko 1.6 pojemności i aż 160 KM. Myślę że taka honda leczy i ZR-a i A3. No chyba że mowa o S3 1.8 T 215KM to już inna bajka, ale dodam że Tomcat i tak leczy S3. Jak nie wierzycie to poszukajcie byłego klubowicza bosniak_sg i zapytajcie, widziałem na własne oczy (to mój brat) Pozdrawiam wszystkich Roverzystów
Poszukałem trochę danych i z tego co znalazłem to 200vi ma 8.0 do setki, ZR 7.8 a A3 8.2. Nie są to wielkie różnice. dante27, może i inne auta bez "turba" mają więcej mocy ale to nie oznacza za A3 jest kiepskim autem! Jeżdżę obecnie takim i naprawdę złego słowa nie mogę powiedziec. Zaproponowałem że chętnie sprawdzę się z jakimś ZRem. Myślę że przy takiej małej różnicy dużo znaczenia mają umiejętności kierowcy.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 11 razy Dołączył: 21 Lut 2006 Posty: 204 Skąd: 33- 300 Nowy Sącz
Wysłany: Czw Sty 24, 2008 18:58
Nie gniewaj się za określenie "kiepski". W sumie to miałem na myśli motor 1.8T. Chodzi mi o to, że pojemność całkiem fajna tylko moc troszkę mała jak na auto z turbiną, poza tym A3 to chyba najbardziej udany model pod względem zawieszenia. To dobry wóz na nasze super drogi Pozdrawiam.
[ Dodano: Czw Sty 24, 2008 19:01 ]
np. Tomcat (Rover 220 coupe turbo) ma tylko 0.2L więcej (czyli 2.0) a generuje mocą 200KM i przyspieszeniem około 6s. To naprawdę prawdziwy "wojownik" na drodze.
Moc mała jak na auto z turbiną... ale już sam fakt, że to auto ma turbo powoduje, że jest o wiele lepsze w rozwoju niż taki ZR, którego np. Promotor za diabła nie ruszy, bo mieli podobno chętnego i było więcej zachodu niż to wszystko warte, największe kłopoty sprawiało VVC, nawet ze świnką wariował... czy dało by to efekty w ZR.. pewnie by dało, ale podejrzewam, że jednostka by była znacznie mocniej wysilona niż w przypadku 1,8T... tak samo w USA... jak kupują Nissana 240SX to nie zakładają mu turbo tylko wywalają silnik i wkładają już uturbiony silnik z 200SX żeby poddać go dalszym modyfikacjom...
widze ze przyspieszenie duzo zalezy od miejsca w ktorym sie je sprawdza Jeżeli jest 7.4 to przepraszam, po prostu podałem co znalazłem Ja osobiście o ZR nie powiem złego słowa bo mi się strasznie podoba a do tego ten silnik Ale mam A3 i jeżdżę nią i jestem zauroczony tym autem Jeździ mi się doskonale, jest oszczędny po prostu nic jej nie brakuje a do tego ma duży potencjał Co do tomcata to nie jest samochód tylko nisko latający samolot Jak interesowałem się Swap to szukałem też jakiegoś info o uturbianiu 1.8 VVC i niestety nie udało mi się nic znaleźc (może słabo szukałem) za to wiem że zamiast tunningowac VVC w Anglii wrzucają silnik z Tomcata. Jednak turbo ma duży potencjał i dużo osób to wykorzystuje
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Niutków ja mam więcej A co do CTR to mi też się taki marzy choc odkąd śmiagam audi coraz częściej czy kolejnym krokiem w przyszłości nie będzie s3 Teraz tatę chcę namówic żeby przy zmianie auta pomyślał o MG ZT
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 333 Skąd: Warszawka
Wysłany: Czw Sty 24, 2008 22:46
skoro mowa o niutkach to ja się mogę pochwalić w tej chwili 320
za roczek, jak się skończy gwarancja na autko, to wkładam czipka i będzie jakieś 175KM i aż 440Nm
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 333 Skąd: Warszawka
Wysłany: Pią Sty 25, 2008 10:15
jerzu napisał/a:
wrzuc fotki jakie autko kupiłeś
jakie autko to jest w opisie samochodu
HaDeSsS napisał/a:
Tempest, a za pol roku po czipie turbinka do wymiany
to nie będzie czip żyłujący silnik tylko taki minimalny - 35 kucy i koniec
juz teraz samochodzik ładnie się zbiera, ale jeśli niewielkim kosztem można zrobić więcej to pytam się ja was - "CZEMU, KURDE NIE?!?!?!"
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum