pierto,
ja kupilem roverka jakiej 3,5 tygodnia temu.
I nie dialala mi tylna wycieraczka, i centralny w klapie tylnej.
Oczowiscie mialem juz ten problem o ktorym piszemy, czyli przeskakujaca zembatka w prawych tylnych drzwiach (w moim przypadku).
Zrobilem te kable przy klapie z tylu i nic to nie dalo w zwiazku z przeskakiwaniem. Plusy to, to ze dziala wycieraczka i centralny w bagazniku.
Kable w bagazniku nie maja nic wspolnego z zamkiem w drzwiach kierowcy.
To calkiem inne kable. Do kazdego zamka idzie inny kabel. Oczywiscie jak masz izolacje poprzecirana to to zaizoluj, a jak masz przerwane to zlutuj. Ale tak jak mowie tylna klapa nie ma nic wspolnego z twoim problemem.
Tak jak pisalem, w sobote rozebralem boczek drzwi kierowcy w celu ustalenia co tak terkota.
Sprawdzilem wczesniej wszystkie kable i sa ok.
Po rozebraniu boczka nie udalo mi si nic stwierdzic i pojechal do znajomego elektryka zeby poogladal to fachomym okiem.
Wyjal ten central, przemieżył i okazało sie ze siłownikowi konczy sie powoli zywot
Powiedzial ze moze działac jeszcze 5 lat a moze 1 dzien. Nie ma zasady.
U niego w Mitsubishi Spacestar mial to samo i po roku padl juz konkretnie - trzebabylo wymienic.
Pozdrawiam
Witajcie
Dziś podczas zamykania auta pilotem, centralny wydął dziwny dźwięk przy drzwiach kierowcy.
Zamknął auto ale towarzyszył temu dziwny odgłos. jakby 10 razu na sekundę zamek chciał się zamknąć, takie szybkie stukanie trwające ok sekundy.
No i co PIETRO poradziłeś sobie z problemem? bo temat na forum nagle zanikł. Jeżeli tak to daj znać jak się z tym uporałeś. Czy faktycznie to wina siłownika czy może wiązka tylnych kabli. Bo mam podobny problem i nie wiem z której strony się za to zabrać, myślałem nawet o odkręceniu tapicerki i przesmarowaniu jakichś mechanizmów ale nie wiem czy ma to sens.
również mam ten problem i za radami forumowiczów kupiłem sobie uniwersalny siłownik aby go wymienić, o taki
http://www.allegro.pl/ite..._gwarancja.html
ale po rozkręceniu boczku i próbie demontażu poległem. Nie dość że tyle jest tam cięgien (4), to jeszcze z tego co patrzyłem to ten siłownik nie będzie pasował. Przy okazji zdjętego boczku podjechałem do elektromechanika i sugerował brak jakichś ząbków i wymianę zamka na używkę z giełdy. Darowałem sobie na razie.
Dzisiaj ten sam problem objawił się w moich drzwiach kierowcy, zamek przeskakiwał tylko i wyłącznie po(przy) zamykaniu, przy otwieraniu cisza. Ale przeskakiwał za każdym razem (zrobiłem 10-15 prób). Czasem mocniej, czasem słabiej(krócej).
Po kilku próbach... oprócz drzwi kierowcy zaczął stukać także zamek tylnej klapy.
Wróciłem do domu, po wyjściu zamknąłem na parkingu samochód.... i pełna cisza. Zarówno z przodu jak i z tyłu spokój.
Wydaje mi się dość dziwne, by to akurat 2 siłowniki jednocześnie zaczęły objawiać swoje zużycie. Dlatego też bardziej skłaniałbym się ku wesji iż to jakiś przewód od centralnego uległ przytarciu i teraz losowo pojawiają się problemy.
Myślę też, że gdyby to siłowniki padały, to stukotanie centralnego byłoby w miarę regułą, u mnie wygląda to na razie przeciwnie.
W moim roverku też jest ten problem dziurkacza w drzwiach kierowcy (robi Brrrrrrrrrrr). Mam ten problem od kąd go kupiłem czyli od listopada 2008r opinia elektryka że siłownik na wykończeniu ale hula po dziś dzień i przyzwyczaiłem się do tego. Dodam że przy otwieraniu auta nie zawsze występuje ten dźwięk czyli mogą być to kable któreś...????
to nie będzie raczej siłownik tylko trzeba naregulować cięgna bo pewnie styk przełączają na granicy i trzaska
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
kamax 19 sprawdź baterie w pilocie to może być oznaka padających baterii jak tam mam u siebie, z jakiej odległości łapie ci pilot?? jeżeli z bardzo bliska to baterie robią wszystko u mnie tak na przykład wyszło.
Podpowiedz mi jeszcze w którym miejscu dokładnie sie to reguluje...???
w drzwiach a tak na poważnie to nie wiem jak w dwusetce to wygląda, ja to robiłem w innym aucie a mój R200 nie rozbierany jeszcze na drzwiach
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
colin1983, Bateria raczej nie. Na początku roku miałem przeboje z immo i wymieniałem przy okazji baterie ale ter terkot czy dziurkacz towarzyszy temu auto od kąd tylko go mam.
Po kombinuje może jakoś te cięgna wyreguluje jak coś wskuram powiadomie.
A pilot mi łapie różnie jak stoi sam na jakimś placu to i z 10m otworze ale jak stoi obok innego auta to 4-5m nie raz nawet jeszcze bliżej zależy z której strony wiatr wieje heh...
Też miałem problem z "terkoczącym" zamkiem, w moim przypadku w klapie tylnej. Terkotał, terkotał aż w końcu padł całkiem. Winny był siłownik centralnego zamka. Po rozebraniu i przesmarowaniu smarem silikonowym jeszcze trochę pochodził ale za jakiś czas padł znowu. Kupiłem na Allegro używany ale sprawny chyba za 30 zł i po problemie
Miałem podobny problem jak padał mi akumulator.. Po naładowaniu nic nie stuka Nie wiem czy miało to coś wspólnego ale na słabym aku.. Tykanie przy otwieraniu i zamykaniu było.
Kamax 19 Więc problem pewnie tkwi tak jak koledzy wyżej piszą w siłownikach... Spróbuj je wymienić na nowe albo pozostaw niech stukają aż całkiem padną:D
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum