Forum Klubu ROVERki.pl :: Poliuretanowe gumy zawieszenia.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Poliuretanowe gumy zawieszenia.
Autor Wiadomość
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pon Gru 08, 2008 01:52   

ale czy bardzo zmienia to wlasciwosci trakcyjne, i tak suma sumarum czy ta sztywnosc wyjdzie na + czy bardziej na - w tym aucie,ktore seryjnie jest sztywno zestrojone >> ? <<
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Gru 08, 2008 01:52   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
gpredki 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 423
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Pon Gru 08, 2008 17:35   

Tak, dlatego, ze elemnty gumowo-metalowe (seryjne) przyjmuja czesc drgan, w przypadku ich zamiany na twardsze czesc drgan przechodzi "dalej" i z doswiadczenia wiem, ze czesto jest to karoseria.
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pon Gru 08, 2008 23:34   

hmmmm , zasmucasz mnie ;)

a serio to boje sie jeszcze usztywnic bardziej zr-a , zeby nie skakal jak pileczka na kazdej nierownosci O_o

dzieki za opinie i uwagi. moze jeszcze ktos cos dopisze, a ja juz mysle co i jak :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Konrad_Zr160
[Usunięty]






Wysłany: Sro Gru 10, 2008 10:30   

To co mowisz to jest sila dobicia. To jest odczuwalne jak skakanie na dziurach nie ma to nic wspolnego z twardoscia auta . Dla przykladu amory koni maja bardzo duza sile dobicia co jest odczuwalne jako beton a kayaba agx ma duza sile odbicia - wydaja sie bardziej miekkie. Dlatego jak robisz fajne autko na 1/4 np fwd to na przod daje sie koni zeby nie podnosilo przodu auta a na tyly agxy wlasnie zeby auto nie dosiadalo. Buszingi z poli spowoduja Ci to, ze mniej lata zawias w stosunku do budy - jest to odczuwalne faktycznie jako twardziej tak jak kolega poprzednio zauwazyl ale mysle ze powinienies sie zastanowic nad doborem amorow najpierw i sprezyn a potem o tym myslec. Ja jezdze na seryjnych sprezynach oraz amorkach bilsteina i jest bardzo fajny efekt. Znacznie poprawilo sie wybieranie dziur. Nie jest wcale duzo twardziej auto lepiej sprawuje sie na dziurach generalnie nie tracac przyczepnosci tak jak na seryjnych Delphi.
 
 
gpredki 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 423
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Sro Gru 10, 2008 13:28   

maniaq napisał/a:
hmmmm , zasmucasz mnie ;)

a serio to boje sie jeszcze usztywnic bardziej zr-a , zeby nie skakal jak pileczka na kazdej nierownosci O_o

dzieki za opinie i uwagi. moze jeszcze ktos cos dopisze, a ja juz mysle co i jak :)


A nie masz przypadkiem krotszych sprezyn i seryjnych amortyzatorow, ze Ci auto skacze na nierownosciach?
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Sro Gru 10, 2008 22:54   

gpredki napisał/a:
A nie masz przypadkiem krotszych sprezyn i seryjnych amortyzatorow, ze Ci auto skacze na nierownosciach?

Na seryjnym zawieszeniu ZRa trochę się skacze :mrgreen: i nie ma to nic wspólnego z np. zużyciem bo jak wracałem do serii to było na nim niecałe 10 tys zrobione, więc jest praktycznie jak nowe. Trochę dziury na pewno wybiera bo jak zdjąłem gwint KW to odczułem to jako dość sporą różnicę właśnie pod tym względem, a mimo to i mimo faktu że auto poszło sporo do góry, trzymanie drogi nie pogorszyło się jakoś znacznie - ograniczeniem jest u mnie głównie przyczepność opon. Ja się z kolei zastanawiam czy nie wrzucić poliuretanów na mocowanie stabilizatora - jakoś niespecjalnie te gumki tam wyglądają :/ a później na mocowanie drążka reakcyjnego - żeby ograniczyć niepożądane zmiany położenia kół przednich w trakcie ostrych zakrętów
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Czw Gru 11, 2008 00:40   

no wlasnie wysrala sie ta guma od stabilozatora u mnie :// / objawialo sie to od czasu do czasu gluchym pukanieciem/stukiem przy hamowaniu lub przyspieszaniu . bylem na szrapakach i nie zauwali tego, potem przy wymianie oleju z mechanikiem znalezlismy to, zalezy jak sie ta guma ulozyla, raz pukalo raz nie :/


ja chyba daruje sobie narazie poliuretany, bo nie mam czasu sciagac, mam do zrobienia na juz.

mi w zr-e sie to podoba akurat, ze nie lezy brzuchem na ziemi- czytaj wjade jeszcze w niektore miejsca ;) - ale po zakrecie nie wygina sie jak francuz lub golf V Tempesta :P kto widzial foty z luku z rakietowej wie co mam na mysli ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Konrad_Zr160
[Usunięty]






Wysłany: Sob Gru 20, 2008 11:53   

Cytat:
Ja się z kolei zastanawiam czy nie wrzucić poliuretanów na mocowanie stabilizatora - jakoś niespecjalnie te gumki tam wyglądają :/ a później na mocowanie drążka reakcyjnego - żeby ograniczyć niepożądane zmiany położenia kół przednich w trakcie ostrych zakrętów


Jestem zainteresowany tematem. Jak chcesz to mozemy razem to sciagnac.
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sob Gru 20, 2008 14:25   

Ja na powaznie bedziecie ogarniac temat sciagania to tez sie chetnie podłącze.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Konrad_Zr160
[Usunięty]






Wysłany: Sob Gru 20, 2008 14:36   

Jest szansza, ze bede styczen lub poczatek luty w Uk takze moglbym to wziasc ze soba jak cos.
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Sob Gru 20, 2008 17:49   

poniewaz mi sie terminy przesuwaja, pomyslalem ze moze jednak te powerflexy sciagne , bo kolezanka z londka ma przyleciec na poczatku stycznia >?

przegadam temat na spocie jutro z ekipa i bede sie odzywal :D

to kto jest na powaznie zainteresowany >? bo bym musial szybko dzialac z zamowieniem tego :)


edit :> >>>>>>>>> przyleci ostatni tydzien stycznia O_o ja tam tyle nie wytrzymam z tym zawiasem :/
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kostas 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 228
Skąd: Kłodzko

Rover 400

Wysłany: Pon Gru 29, 2008 13:09   

JAka cena mniej wiecej?
_________________
Najlepszym dowodem na to, że w kosmosie istnieje inteligecja jest to, że się z nami nie kontaktują.
 
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Wto Gru 30, 2008 02:36   

na poprzedniej stronie link, jak nie idzie to trzeba wyciac koncowke i zaczac od glownej i przejsc przez dobor do auta i modelu ;) ceny sa na stronie

pozdr.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Gru 30, 2008 08:56   

ja bym wszedł w temat zestawu mimo ze wyszło mi 1100pln za komplet.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Konrad_Zr160
[Usunięty]






Wysłany: Sro Mar 04, 2009 19:15   

Nadejszla pora szacowania strat pozimowych. A wiec wracamy do tematu. Kto ewętualnie bylby chetny na buszingi? Marcinmarcin? Dobryziom? Moze sobie zamowimy wspolnie z edo czy cus? U mnie cos puka ale odpiero teraz jak zmienie kola i diagnostyka to bede wieedzial co ale cos z tylu sie dzieje fuuu.
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Sro Mar 04, 2009 19:53   

Konrad_Zr160 napisał/a:
Nadejszla pora szacowania strat pozimowych. A wiec wracamy do tematu. Kto ewętualnie bylby chetny na buszingi? Marcinmarcin? Dobryziom? Moze sobie zamowimy wspolnie z edo czy cus? U mnie cos puka ale odpiero teraz jak zmienie kola i diagnostyka to bede wieedzial co ale cos z tylu sie dzieje fuuu.


a cos takiego istanieje do MG ZS ?? ??
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Mar 04, 2009 21:15   

ja bardzo chetnie :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Sro Mar 04, 2009 22:45   

Ja również - na początek uchwyty stabilizatora:
http://www.powerflex.co.u...s+25mm/358.html
 
 
Konrad_Zr160
[Usunięty]






Wysłany: Sob Mar 07, 2009 10:29   

Najkorzystniej ceny wygladaja w sklepie:

https://www.larkspeed.com...=2413PFZRFK&a=i
https://www.larkspeed.com...=2413PFZRRK&a=i

Przy okazji jest tam w txt rozpiska dla zainteresowanych w opisie ile i co trzeba.
Ja raczej bede bral w ramach tego co rozwalilo sie.
Te elementy, ktore ma dobre zostawiam na razie.

Aha sa 2 rodzaje:

http://www.balancemotorsp...recnumber=25803
http://www.balancemotorsp...recnumber=23754
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Sob Mar 07, 2009 13:36   

Troche drogie, ale czemu nie. Do mojego 190E za komplecik. Jeszcze musze sprawdzic ile bedzie cena w sklepie, znalazlem niedaleko mnie dystrybutora powerflexa. Jesli cos kolo tej kwoty to chyba se zakupie.
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Tuleje poliuretanowe do ROVERA
shogunnn Tuning mechaniczny 14 Nie Kwi 19, 2009 15:41
zorq
Brak nowych postów [R220 SD 97] Usztywnianie zawieszenia
xmen38 Tuning mechaniczny 4 Sob Kwi 17, 2010 03:56
bula21
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi rover 220 sdi obnizenie zawieszenia
tebe25 Tuning mechaniczny 1 Nie Maj 04, 2014 23:30
Raptile
Brak nowych postów [MG ZR 160] pytanie o rozstaw kół i belkę zawieszenia
spider666 Tuning mechaniczny 3 Czw Lut 04, 2010 09:15
iktorn73
Brak nowych postów [R600] obniżenie zawieszenia -sportowe sprężyny
slav Tuning mechaniczny 7 Sob Lip 24, 2010 16:46
slav



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink