Forum Klubu ROVERki.pl :: Poliuretanowe gumy zawieszenia.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Poliuretanowe gumy zawieszenia.
Autor Wiadomość
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Sro Paź 08, 2008 20:18   Poliuretanowe gumy zawieszenia.

Jako ze mam felgi 17 na profilu 40mm szukam jak pozytywnie zrobic zawieche na wiosne.

Osobiscie to myslalem nad :
1.Tuleja wahacza zawieszenia przedniego. Producent: FEBI Bilstein.
2.Łącznik stabilzatora przedniego zawieszenia m-ki YAMATO.
3.Wahacze Producent: FEBI Bilstein.
4. Końcówka drążka kierowniczego. Producent: FEBI Bilstein.

ale znalazlem cos takiego :
1



2 3

jakie są zalety, jakie wady. I tak naprawde czy warto??
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Paź 08, 2008 20:18   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Paź 08, 2008 21:22   

superflex napewno warto bo wytrzymują do 5 razy dłużej niż oryginalne...

ps. jak by sie szykowało jakieś zam. grupowe to jestem za
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Konrad_Zr160
[Usunięty]






Wysłany: Czw Paź 09, 2008 09:53   

Jest tez mozliwosc dorobienia buszingow z poliuretanu na zamowienie. Robilismy juz z fumflem pare rzeczy do toyoty oraz forda pumy wiec jakby wiecej ludzi sie zebralo to mozna powalczyc rowniez do Rovera chociaz gosciu tez robil to na sztuki. Ja akurat mam spokoj narazie ale napewno jak sie wybije cos to bede zamienial wlasnie na takowe. Poszukaj jeszcze z powerflexa gotowca ale chyba nie ma bo patrzalem kiedys do siebie. Generalnie same zalety nigdy w zyciu juz tego nie wybijesz i masz heavy duty zawias, lepsze i pewniejsze prowadzenie samochodu, w odczuciu jest twardziej w porownaniu do serii - zawieszenie jest mneij "rozmamlane". Z minusow no to wiadomo cena. Komplet 2ch koncowek drazka do pumy u tego kolesia wychodzil kolo 280 zeta, wiec zrobienie wszystkiego bedzie dosc kosztowne ale to sie robi etapami wiadomo. Jezeli planujesz z 2-3 lata pojezdziec to idz w ten kierunek. Jak na rok to nie ma sensu. Kup zwykle i tyle.

Michone mam kilka czesci do zawieszenia na odsprzedaniu. Moze Ci podejdzie jakbys chcial. Tylko musze zobaczyc co tam mi zostalo ale chyba mam pozycje 2 i 4.

Pozdro!
 
 
Sachar 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 309
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Paź 09, 2008 10:28   

Powerflexy są w intercarsie. Kiedyś sprawdzałem komplet to chyba coś koło 1,5 tys. wychodził
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Czw Paź 09, 2008 10:42   

dobryziom a w 220t jest taka sama zawiecha?? jakby wiecej osob chcialo to mozna pomyslec przy 10 osobach moze jakas znizka by bylo :P
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
Konrad_Zr160
[Usunięty]






Wysłany: Czw Paź 09, 2008 10:54   

W 220t jest chyba dokladnie takie samo zawieszenie jak u mnie bo przynajmniej tak wychodzilo jak kupowalem bilsteiny. Masz chyba tylko amory dluzsze od nas i troszke inne sprezyny chociaz nie jestem tego pewien w 214Si.
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Paź 09, 2008 14:15   

rozpiska do elementów powerflexa R200

1 PFF63-401 2.00
2 PFF63-402 2.00
3 PFF63-403 4.00
4 PFF63-404 2.00
9 PFF63-405 2.00
10 PFR25-110 2.00
11 PFR25-111 2.00
12 PFR63-407 3.00
13 PFR23-113 2.00
14 PFR25-114 4.00
15 PFR25-115 2.00
16 PFR25-116 2.00

muszę sprawdzić ile teraz kosztuje cały komplet po zniżce :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pią Paź 10, 2008 18:32   

jak bedziesz wiedzial jakie ceny to napisz
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Paź 12, 2008 23:07   

Ciekwy jestem czy do R100 tez daloby rade dorobic jakies poliuretany, jak myslicie?
 
 
 
Konrad_Zr160
[Usunięty]






Wysłany: Nie Paź 12, 2008 23:10   

Bez problemu by sie dalo. Nawet jak nie ma gotowca. Temu kolesiowi sie na wzor wysylalo i robi takie samo cus. Pogadam jutro co i jak.

http://www.powerflex.co.u...y=14&submit1=GO
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Paź 13, 2008 10:15   

OOOO to moze bysie wreszcie przestal nerwowo prowadzic, rozpustnik jeden ;P
 
 
 
Wojtek 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Mar 2001
Posty: 99
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Paź 13, 2008 12:07   

parę lat temu dorabiałem A.Trzonkowskiemu do Rallycrossowego Lanosa. Da się do wszystkiego (prawie;))
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bosniak 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2004
Posty: 163
Skąd: Nowy Sącż



Wysłany: Pon Paź 20, 2008 22:57   

Najbardziej podoba mi sie TEMAT "poliuretanowe gumy zawieszenia" to tak jakby powiedzieć "plastikowa szyba w oknie", albo "blaszany plastikowy parapet", chociaż bywają też "fakty autentyczne" i "większe bądź mniejsze połowy" he he to tak na marginesie.
_________________
MG TF 160 z 2004r.
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pon Paź 20, 2008 23:04   

bosniak napisał/a:
Najbardziej podoba mi sie TEMAT "poliuretanowe gumy zawieszenia" to tak jakby powiedzieć "plastikowa szyba w oknie", albo "blaszany plastikowy parapet", chociaż bywają też "fakty autentyczne" i "większe bądź mniejsze połowy" he he to tak na marginesie.
Ale masz problem...
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
bosniak 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2004
Posty: 163
Skąd: Nowy Sącż



Wysłany: Pon Paź 20, 2008 23:06   

To tak na marginesie jak pisałem, a ty patrz z czego żyjesz i jak piszesz, żebyś nie wpadł pod ten swój rower.
_________________
MG TF 160 z 2004r.
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pon Paź 20, 2008 23:10   

michone napisał/a:
Ale masz problem...

bosniak napisał/a:
a ty patrz z czego żyjesz i jak piszesz, żebyś nie wpadł pod ten swój rower

Grzecznie mi tu :evil:
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Paź 21, 2008 00:09   

bosniak, wyluzuj .... przeczytasz, policz do 10, wypij browara, meliskę itp. i jeśli chcesz napisz coś konstruktywnego i nieobraźliwego :ok: kiedyś już przerabialiśmy tego typu wypowiedzi wiec po co ponownie startujemy od poczatku :roll: czy chciałbyś od kogoś usłyszeć to co sam napisałeś ?? ja nie ..... dobranoc ....
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
etimark 



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 178
Skąd: Lublin



Wysłany: Sro Lis 05, 2008 19:43   

Jak by kogoś interesowało zawieszenie do R 400 w poliuretanie to jest gotowe do wzięcia od ręki: http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=31778
_________________
Tomasz 416 Lublin tel. 691508162
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Sro Gru 03, 2008 12:27   

podbijam temat, bo widze, ze zadne grupowe zamowienienie nie doszlo do skutku.

ja pewnie zostane z bandziorekiem swoim jeszcze rok, dwa i musze powymieniac gumy w zawieszeniu i sie zastanawiam nad poliuretanem np. - powerlfexem

http://www.powerflex.co.u...14&submit1.y=9#

nie kosztuje to wcale majatek jak bym chcial zrobic zawias z porzodu.

teraz pytanie, bo wyczytalem w roznych miejscach , ze jest trwalsze - to ok :)

ale teraz druga sprawa , pisal ktos, ze auto jeszcze bardziej jest usztywnione. pytanie czy to nie ma negatywnego wplywu na auto w postaci niewybierania zupelnie nierownosci i podskakiwania na nierownym >? czy ktos z R25/ MG ZR / Tomcia jezdzi i moze sie wypowiedziec jakie roznice wyczuwa >?

jezeli auto ma sie zrobic taczka i podskakiwac na byle neirownosci to nie o to mi chodzi ;)

dzieki z gory za info i opinie :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
gpredki 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 423
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Pią Gru 05, 2008 17:23   

Tak, auto staje sie jeszcze twardsze. Nie wiem jak w Roverach, ale w niektorych samochodach po takiej akcji pasuje obspawac mocowania McPhersonow, bo lubia sie rozlazic :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Tuleje poliuretanowe do ROVERA
shogunnn Tuning mechaniczny 14 Nie Kwi 19, 2009 15:41
zorq
Brak nowych postów [R220 SD 97] Usztywnianie zawieszenia
xmen38 Tuning mechaniczny 4 Sob Kwi 17, 2010 03:56
bula21
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi rover 220 sdi obnizenie zawieszenia
tebe25 Tuning mechaniczny 1 Nie Maj 04, 2014 23:30
Raptile
Brak nowych postów [MG ZR 160] pytanie o rozstaw kół i belkę zawieszenia
spider666 Tuning mechaniczny 3 Czw Lut 04, 2010 09:15
iktorn73
Brak nowych postów [R600] obniżenie zawieszenia -sportowe sprężyny
slav Tuning mechaniczny 7 Sob Lip 24, 2010 16:46
slav



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink