Forum Klubu ROVERki.pl :: [ R200 1,4 8V 98r'] - Pali olej i dosyć duży ubytek.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[ R200 1,4 8V 98r'] - Pali olej i dosyć duży ubytek.
Autor Wiadomość
kzrr 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2080
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Sro Cze 17, 2009 08:09   

wwekol, po wlaniu litra oleju wczoraj, było przy maksiumum, wlasnie dawno nie sprawdzałem :/ ale mysli ze jesli poziom spadł ponizej minimum po 8 tys od wymiany to jest coś nie tak :/
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Cze 17, 2009 08:09   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Cze 17, 2009 08:12   

miałem kiedyś Audi B4 które brało około 1 litra oleju na 1000km a w książce pisało że dopuszczalne zużycie oleju to 1,5 litra na 1000km :wink:
ale to już tak na marginesie
przeczytaj wyżej co napisałem
 
 
kzrr 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2080
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Sro Cze 17, 2009 08:17   

szosownik, tak czytałem tylko powiedz mi jeszcze jak to sprawdzić :)

może troche przewrażliwiony jestem na punkcie swojego R no ale coz...
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Cze 17, 2009 08:28   

kzrr napisał/a:
szosownik, tak czytałem tylko powiedz mi jeszcze jak to sprawdzić

musisz jechać do warsztatu i taka usługa kosztuje około 80zł :smile:
ja też myślałem że w Audi pierścienie poszły a ciśnienie wyszło bardzo dobre i równe na wszystkich cylindrach :smile:
przez stare i przegrzane uszczelniacze olej też będzie znacznie uciekał a bo to raz tak miałem :wink:
 
 
Mariusz418 




Pomógł: 33 razy
Dołączył: 26 Gru 2004
Posty: 371
Skąd: Warszawa,



Wysłany: Sro Cze 17, 2009 08:31   

witam

mam kompletny silnik vvc ?


pozdrawiam
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Cze 17, 2009 08:50   

bez urazy koledzy ale zwalanie wszystkiego na HGF nie w każdym przypadku ma sens :wink:
 
 
Mariusz418 




Pomógł: 33 razy
Dołączył: 26 Gru 2004
Posty: 371
Skąd: Warszawa,



Wysłany: Sro Cze 17, 2009 09:04   

WITAM

TAK CAŁKIEM POWARZNIE TO JESZCZE OPRÓCZ PIERŚCIENI O USZCZELNIACZE ZAWOROWE.PYTANIE ILE OLEJU UBYWA ,BO JAK PŁYN DOSTAJE SIĘ NA CYLNDER TO TERZ DYMI NABIALO ,NIERUWNA PRACA SILNIKA NA ZIMNYM SILNIKU ?


POZDRAWIAM
 
 
kzrr 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2080
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Sro Cze 17, 2009 09:18   

Silnik na zimnym pracuje normlanie troche ponad tysiac rpm do nagrzania układu na jałowym. Dymi troche na biało ale naprawde trzeba się przyjrzeć żeby to zauważyć.
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
wwekol 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 202
Skąd: Wrocław



Wysłany: Sro Cze 17, 2009 10:05   

Mi sie wydaje ze wszytko jest git, auto przecież nie jest nowe swoje latka już ma i silnik nie będzie wiecznie trzymał fabrycznych parametrów :wink: moze zamiast pomiarów lepiej dolozyc ta kase do lepszego oleju np Valvoline Max LIfe czy Castrol HIGH MILEAGE takie moje zdanie oczywiście olej cudów nie zrobi ale powinien spaść apetyt na olej :mrgreen:

Pozdrawiam :grin:
_________________
1,1 mały ale wariat;-) (2 mandaty za prędkość ;-Di jedna stłuczka (szajse);-)
 
 
 
rtworek 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 423
Skąd: Brzeg Dolny



Wysłany: Sro Cze 17, 2009 11:20   

kzrr, Sprawdz na jaki kolor są okopcone świece, jak któras będzie okopcona na czarno to będzie poliło olej.
_________________
ROVER 420 SDi zmienił właściciela 28.07.2012r.
Mazda 6 sport kombi
 
 
 
kzrr 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2080
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Czw Cze 18, 2009 10:41   

Ciśnienie na cylindrach wynosi na każdy po 11 bar. No wymiany są swiece i WN które z tego co gosciu mowił odpowiadają za troche nie równą prace silnika. Ale problem z olejem dalej pozostał...
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Cze 18, 2009 10:51   

kzrr napisał/a:
Ciśnienie na cylindrach wynosi na każdy po 11 bar

według danych technicznych stopień sprężania w twoim silniku wynosi 9,75 czyli 11 to dobry wynik choć może nie dokładny :wink:
dla porównania w Si jest 10,5 :smile:
kzrr napisał/a:
Ale problem z olejem dalej pozostał...

zmień uszczelniacze zaworów
i obejrzyj silnik czy nie widać gdzieś większych wycieków np.z uszczelniacza wałka rozrządu i wału
Ostatnio zmieniony przez szoso Czw Cze 18, 2009 10:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kzrr 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2080
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Czw Cze 18, 2009 10:58   

szosownik, zaufam Ci na słowo :D kupie uszczelniacze i dam do wymiany jeśli będziesz miał racje to masz u mnie cholernie wielkie piwo :d

ps: tak na logike - 8 zaworów czyli 8 uszczelniaczy ?
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Cze 18, 2009 11:01   

kzrr napisał/a:
ps: tak na logike - 8 zaworów czyli 8 uszczelniaczy ?

tak :smile:
 
 
kzrr 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2080
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Czw Cze 18, 2009 11:04   

i jeszcze jedno

http://www.tomateam.pl/sk..._dzial=-&c=1389

czy

http://www.tomateam.pl/sk..._dzial=-&c=1390
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Cze 18, 2009 11:09   

ja bym założył oryginał choć FAI też nie są złe :smile:
 
 
kzrr 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2080
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Czw Cze 18, 2009 11:36   

Orginały kupione :) przyjdą ktoś wymieni i miejmy nadzieję że będzie spokój. Wymienic na dniach świece, WN i przeczyszcze kopulkę :)

[ Dodano: Czw Cze 18, 2009 20:08 ]
mariusz418, przypomniałem sobie własnie twoje pytanie na temat nie równej pracy na zimnym...chodzi głosniej tak jakby troche diesel na zimnym i rozgrzanym hmm wymielismy dzisiaj z rafałem rtworek świece na nowe NGK
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 14:24
Prescenn
Brak nowych postów [Streetwise] Duży spadek mocy ubytek płynu chłodniczego[ i
zajacsl Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Czw Lut 09, 2017 20:17
Markzo
Brak nowych postów [214 Si] Rover pali olej
violinerpl Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 18 Sro Mar 13, 2013 16:32
violinerpl
Brak nowych postów [R200] Duży pobór prądu
wiciu5 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Nie Sty 26, 2014 19:06
wiciu5
Brak nowych postów [R200 1,4 8V 99r.] DUŻY PROBLEM z kontrolką poduszki
lukas-1986 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Sro Lis 28, 2012 18:04
leszczu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink