Forum Klubu ROVERki.pl :: Peugeot 406 COUPE 2.0 16 V
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Peugeot 406 COUPE 2.0 16 V

Opinie...
Autor Wiadomość
wild_weasel 




Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 807
Skąd: Poznań

Rover 200

Wysłany: Pon Mar 01, 2010 22:34   

Markzo napisał/a:
Gnić raczej nie będzie, ale zawieszenie + elektryka da Ci się we znaki :/

Markzo... Ty potworze... :twisted: Z autopsji, od kolegi (użytkującego Peża) czy opinia "powszechna"? ;)
Moja żona od roku jeździ Peżem 206SW, który nie potwierdza mitu o "gównianości" francuskich aut - nie ma problemów z elektryką i zawieszeniem, za to miała HGF :mrg:
Naturalnie, zawieszenie w Coupe pewnie jest zupełnie inne niż w 206, ale elektryka & elektronika może mieć wiele wspólnego. Zatem, tak jak w Alfie Romeo obiegowa opinia głosi o awaryjnej elektronice, tak i Peugeota dotyczy podobny pogląd. Niekoniecznie prawdziwy :P

Z innej beczki... Też kiedyś się oglądałem za tym autkiem. Dobre opinie zbiera diesel :hm: Nie wiem tylko na ile jest to zasługa faktycznie udanej konstrukcji, a na ile ogólnonarodowa opinia, że "oszczędność i klekot uber alles". Gdzieś w necie polecano też wersję po faceliftingu wnętrza (nieco różni się konsola środkowa), lecz nie pamiętam jaka dokładnie jest przewaga nad starszymi modelami.

Miałem niewątpliwą przyjemność podróżować 406 Coupe po autostradzie. Znakomite wyciszenie wnętrza (mimo 150km/h i więcej), bardzo komfortowe zawieszenie (a niby jak miało być na autostradzie :mrg: ).

Absolutnie zgadzam się z Perezem - jak trafisz na zadbaną sztukę, będziesz zadowolony. A jak nie... ;)
_________________
It's all right...
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Mar 01, 2010 22:34   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
filo 




Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Wto Mar 02, 2010 09:30   

wild_weasel napisał/a:
Dobre opinie zbiera diesel :hm:


Za kulturę pracy i osiągi owszem.
Ale ogólne podsumowanie info z neta- od 2.2 HDI trzymać się z zdaleka (dwumas, FAP, system wtryskowy-koszty napraw w tysiącach).
Już o wiele taniej wychodzi 3.0 V6.
Co do elektryki to podobno domykanie szyb po zamknięciu drzwi szwankuje.

Jeśli trafił bym dobry okaz 2.0 16V to owszem, czemu nie.
Ale Astra Coupe powoli przechyla szalę na swoją stronę...
 
 
wild_weasel 




Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 807
Skąd: Poznań

Rover 200

Wysłany: Wto Mar 02, 2010 19:33   

filo, szanuję Twój punkt widzenia, gust i decyzję... ale dla mnie nie ma bardziej interesującego auta w tej kategorii (określanej jako kombinacja: cena/rocznik/model/coupe ;) ) niż Peugeot 406 Coupe. Jestem pod ogromnym wrażeniem od pierwszej podróży - i marzy mi się takie :obłoki:

O 3.0 V6 czytałem natomiast, że pali jak smok, a nie zapewnia odpowiednich osiągów. "Stary silnik i stara konstrukcja" - nie wiem ile w tym prawdy.
Ja oczywiście wybrałbym V6, bez względu na koszty paliwa :D

A jeśli będziesz mógł kupić interesujące Cię autko z dobrego źródła - to trzymam kciuki, cokolwiek by to nie było ;)
_________________
It's all right...
 
 
 
Perez 




Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Sro Mar 03, 2010 12:20   

filo, Opel to najgorszy niemiec, a Peugeot najlepszy francuz ;)
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Mar 03, 2010 15:05   

Perez napisał/a:
filo, Opel to najgorszy niemiec, a Peugeot najlepszy francuz ;)


hmm wydawało mi się że cytryna jest uważana za najlepszego francuza... jeśli można w ogóle powiedzieć o francuskich samochodach ze są "najlepsze" :rotfl:
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Perez 




Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Sro Mar 03, 2010 15:43   

Wiesz, to zalezy jak na to patrzec. Sa napewno jednymi z najbardziej komfortowych, wiec mysle, ze w tej kategorii mozna im dac miano najlepszych. Szukam w glowie bardziej komfortowych aut nizeli "francuzy"
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
filo 




Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Czw Mar 04, 2010 20:40   

Zaciekawił mnie jeszcze 2 drzwiowy Fiat Stilo JTD...
 
 
kolin 




Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Czw Mar 04, 2010 20:54   

wild_weasel napisał/a:
O 3.0 V6 czytałem natomiast, że pali jak smok, a nie zapewnia odpowiednich osiągów. "Stary silnik i stara konstrukcja" - nie wiem ile w tym prawdy.


Ja mam inne zdanie, jak na tą moc to idzie gicior porównując z innymi wozami tej samej mocy.

Co do bertony to tylko z Z20LET, reszta silników to nie przystoi do tego wozu.

Stilo jedynie co jest fajne w tym samochodzie to śilnik JTD reszta auta to dla mnie we wnętrzu Punto w ładniejszej wersji.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
filo 




Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Pią Mar 05, 2010 08:02   

kolin napisał/a:
Co do bertony to tylko z Z20LET, reszta silników to nie przystoi do tego wozu.


Owszem, ale 190 koni lubi trochę zjeść a gaz do takiego silnika to nie bardzo.
A Z18XE był by rozsądnym rozwiązaniem jeśli chodzi o spalanie/moc.



kolin napisał/a:
Stilo jedynie co jest fajne w tym samochodzie to śilnik JTD

Silnik to słyszałem, że dobry ale boję się tych dwumas w dieslach...
 
 
kolin 




Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Pią Mar 05, 2010 09:06   

200 PS w mieście pali przy normalnej jeździe 11-12 litrów a takie Z18XE 10 ?

Dwumasy to teraz w każdym nowym dieslu mogą się rozlecieć, uroki nowszych gnojowozów.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Mayson 




Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Pią Mar 05, 2010 09:58   

filo napisał/a:
Brt napisał/a:
jest piękny

I między innymi dlatego o tym aucie myślę na poważnie...

A może podobnej klasy, ale "premium"; Volvo C70? Piękne, a gdy się uprzeć, to można rzec, że przód przypomina trochę R600 ;)
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
Perez 




Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pią Mar 05, 2010 12:19   

Cudne to Volvo :)
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Mar 05, 2010 12:20   

C70 ... klasyka ... :mniam: :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
faecd 




Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Pią Mar 05, 2010 12:26   

Tylko, ze koszta utrzymania takiej C70 z lat 97-00 poprostu zjedza kolege. Mysle, ze peżo bedzie tansze...

Ale badz co badz pupa C70 urzeka. Nowa C70 nie ma juz takiej ladnej pupci, jest owszem ciekawa, ze skladanym dachem, ale bardzo nowoczesna. Tutaj mamy przed S40/V40 i fajny tyl.

Bolaczka napewno bedzie spalanie. Jeszcze jak trafisz sobie dwulitrowy z turbo. Poza tym volvo to porzadny samochod, napewno lepszy niz francuz
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Mayson 




Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Pią Mar 05, 2010 14:12   

faecd napisał/a:
Mysle, ze peżo bedzie tansze...

Peżo jest tańsze ale dlatego, że Volvo to segment "premium" ;)
faecd napisał/a:
Tylko, ze koszta utrzymania takiej C70 z lat 97-00 poprostu zjedza kolege

Nie przesadzaj z tym zjedzeniem - dla przykładu mam kolegę, który będąc na zasiłku, jeździ BMW 740i `96, i nie dalej jak wczoraj, widziałem tego kolegę całego - nawet nie był nadgryziony (no może zębem czasu) :grin:

[ Dodano: Pią Mar 05, 2010 14:12 ]
faecd napisał/a:
Bolaczka napewno bedzie spalanie

Spalanie to bolączka każdego auta ;)
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
kolin 




Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Pią Mar 05, 2010 18:56   

Kupujesz auto to i stać cię w takim razie na jego utrzymanie, takie jest moje zdanie bynajmniej. Wołowina fajna tylko pewnie egzemplarz dobry znaleźć to swoje też by trzeba położyć.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Tomas 



Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 168
Skąd: Poznań



Wysłany: Pią Mar 05, 2010 20:23   

W podobnej cenie To i można Subaru impreze kupic, na Audi A8, też wystrczy w roczniku 98-99, ale to utrzmać to jest wyzwanie. Więc najlepiej patrzeć na zaukp auta przez pryzmat częsci eksploatacyjnych, tarcze, klocki, filtry i inne rzczy które trzeba wymieniać w każdym aucie.
_________________
Rover 220 SDI WRC - Warcy Rycy Csescy :)
 
 
 
filo 




Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Pią Mar 05, 2010 21:38   

Tomas220 napisał/a:
najlepiej patrzeć na zaukp auta przez pryzmat częsci eksploatacyjnych, tarcze, klocki, filtry i inne rzczy które trzeba wymieniać w każdym aucie


Dlatego po wstępnym rozpoznaniu Astra G Coupe 1.8 16V jest jak narazie na pierwszym miejscu...
 
 
keczu 




Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 1141
Skąd: Ostroleka/Dublin



Wysłany: Sob Mar 06, 2010 23:39   

Astra to moze i rozsadniejszy wybor, ale jesli chodzi o coupe to juz nie tak bardzo. Pamietac trzeba ze 406 to samochod o klase wyzej, i tak jest rowniez z jakoscia. W serwisie Peugeota spedzilem 2 lata i 406 to bardzo udane auto. O elektryke do liftingu nie ma sie co martwic, po lifcie to tez jest tylko czesciowy "multipleks" wiec nie jest tak zle jak np. w 307. Zawieszenie tez nie sprawia duzo klopotu poza drazkami reakcyjnymi z tylu sa troche drogie (w 2001r kosztowaly 249zl jeden) :mrgreen: i lacznikami stabilizatora .Natomiast skora jest bardzo trwala i super wyglada nie tak jak skaja w obecnych Mercedesach, ogolnie jakosc wnetrza jest oki, duzo ladniej niz w Astrze. Troche gumiasto wchodza biegi, tak zupelnie nie sportowo. silnik 2l troche slaby, zawsze lekko cieknie i pali olej jaksie trzyma stan ok max.Zero korozji jak cos widac to napewno robione. 406 to bardzo dobre auto o zupelnie innym charakterze jak twarda Astra ktora w srodku wyglada tandetnie z ta srebrna plastikowa konsola centralna. Bez wzgledu co wybierzesz sprawdz uszczelki drzwi w dzwiach bez ramek :wink: Pozdr.
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Mar 06, 2010 23:44   

a ten motor V6?? dobry wybór? przy takich argumentach odpuściłbym astre i jednak pug'a szukał ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Rover 820ti vs Peugeot 406 Coupe V6 (chyba)
Yog-Sothoth Offtopic 9 Sob Maj 22, 2010 10:42
Wojtek88
Brak nowych postów Tragedia na Zlocie Peugeot w Kościankach
greg-si Offtopic 15 Nie Paź 10, 2010 17:03
emes
Brak nowych postów MG TF Coupe i inne coupe
tomii620si Offtopic 6 Wto Kwi 08, 2014 13:23
pelson91
Brak nowych postów R75 coupe .... :)
Skiba Offtopic 2 Pią Maj 25, 2007 11:55
Skiba
Brak nowych postów Rozpórki - eR 200, 25, ZR, Coupe
slax Offtopic 26 Pon Kwi 10, 2017 22:22
slax



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink